Nyt sen opin: Ystävällisyys somessa ei kannata
Siitä saa osakseen vain ignooraamista ja ylimielisyyttä.
Ystävällisyys loppui kohdallani tähän.
Mies
Kommentit (13)
Kehuitko jotain bimboa somessa ja se tylytti? 😂
Olit jollekulle tutullesi ystävällinen somessa ja sait ikävää palautetta siitä? En usko.
Olen huomannut saman. Jos olet kiltti ja ystävällinen, niin sinua vain haukutaan ja epäillään motiiveja, mutta kun kohtelet naisia kuin roskaa, niin saat siitä mielihyvää, mutta sinua haukutaan ja epäillään motiiveja. Jälkimmäisessä voittaa itse. M26
Jep. Kohta varmaan ilmestyy tänne lauma kateria mammoja haukkumaan sua rumaksi luuseriksi ja palstaúliksi.
Mun kohdalla ne "tietää" tuon jo pelkästään yhden lauseen perusteella. Mainittakoon vielä että vientiä löytyy koska olen latino ja suomessa rumakin latino on tosi komee.
Vierailija kirjoitti:
Kehuitko jotain bimboa somessa ja se tylytti? 😂
Veikkaan samaa. "Olet ihana hymyileväinen nainen jolla on kauniit muodot 😍". Jännä kun naiset ei arvosta tuntemattomilta näitä viestejä..
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Jos olet kiltti ja ystävällinen, niin sinua vain haukutaan ja epäillään motiiveja, mutta kun kohtelet naisia kuin roskaa, niin saat siitä mielihyvää, mutta sinua haukutaan ja epäillään motiiveja. Jälkimmäisessä voittaa itse. M26
Annahan esimerkki tästä ystävällisyydestä, joja ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Jos kohtelet naisia kuin roskaa ja saat siitä mielihyvää, et todellakaan ole kiltti ja ystävällinen, esität vain olevasi.
Somessa kannattaa esiintyä aina jonkun roolin kautta, joka ei ole ihan sama kuin sinä itse. Silloin ne tylyt kommentit ja ignooraukset kohdistuvat siihen somerooliisi, ei sinuun henkilökohtaisesti. Se on hiukan helpompi kestää.
Enpä ole havainnut tuollaista. Olen saanut vain itselleni hyvää mieltä jakamalla sitä muille :). Ero onkin että teen sitä pyyteettömästi odottamatta mitään vastinetta.
M45
Vaikea vastata kun ei tiedä mitä tämä ap: n ystävällisyys tarkoittaa. Olisi kannattanut ottaa jokin lause esimerkiksi mitä on somessa sanonut. Olisi helpompi vastata. Mikäli ystävällisyys on ollut ylikehumista, esim. ulkonäön jne, niin se voi herättää vastareaktioita. Mikäli se on ollut perusystävällisyyttä tai ystävällinen kannustus niin silloin voi ehkä imetellä. Jotkut ihmiset ovat sitä inhottavampia mitä mukavampi toinen on. Ei kuitenkaan kaikki.
Ikävä kuulla, olen kokenut paljon samaa täällä. En silti ryhdy ilkeäksi.
"Mitä ihminen kylvää, sitä hän niittää" elämässään, on raamatullinen totuus.
Kovin avoimeksi somessa ei kuitenkaan kannata ryhtyä.