Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te ihanat av mammat. Voisitteko kerto mielipiteeni vai olenko vainoharhainen?

Vierailija
16.04.2015 |

Olen tavannut muutamia kuukausia mukavan miehen. Ensin tuntui,että hänen sukunsa/perheensä "hyväksyisi" minut. Eilen miehen äiti oli kysynyt,että käynkö usein ravintoloissa syömässä ja oli lisännyt,että öisin? Mitä ajattelisitte tästä? Olen valvonut yön ja miettinyt tätä,koska tarkoitus oli mennä tapaamaan häntä tällä viikolla. Miehen äiti ei ole nähnyt minua livenä. Kasvokuvissa on. Mielipiteitä...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kannattaa murehtia turhia,jos kerran kelpaat miehelle niin se riittää,suvusta ei kannata välittää mitään.

Vierailija
2/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan,että vihjailiko painoani,koska eihän kukaan tuollaista muuten kysyisi. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittiko sinulle ja kysyi vai kysyi poikaystävältä? Miten vaan, en välittäisi asiasta, on todennäköisesti vain utelias.

Vierailija
4/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh... Normaalia kiinnostusta. Poikakullan uusi tyttis on aina puheenaiheena. Mene avoimin mielin näytille.

Vierailija
5/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävältäni oli kysynyt. Ja joo,olen ylipainoinen niin en halua haukuttavaksi mennä. Tämän takia tulin teiltä mielipiteitä kysymään. Hänen äitinsä on nähnyt facebookissa kasvokuvia.ap

Vierailija
6/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nähny jonku sinun näkösen naisen ravintolassa syömässä yöllä, jonkun toisen miehen kanssa.

Vierailija
7/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkinäinen puhelin. Siis äiti kysyi pojaltaan ja poika kertoi sinulle, niinkö? Ja äiti oli "lisännyt että öisin"? Miten lisännyt? Millaisessa tilanteessa ja asiayhteydessä keskustelu äidin ja pojan välillä käytiin? Mitä äiti tarkoittaa ravintolalla, Heseä vai jotakin oikeaa ruokaravintolaa? Oletko niin lihava, että on syytä epäillä sinun syövän öisinkin? ;)

Arvaan, että et voi vastata noihin kysymyksiin, koska et ollut paikalla etkä tunne äitiä. Älä vaivaa asialla päätäsi, jätä omaan arvoonsa ja jatka seurustelua. Ja muista tämä tapaus kun seuraavan kerran kun alat toistella henkilölle A mitä henkilö B on A:sta sanonut. 

Vierailija
8/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittiköhän kysyä kierteen kautta sinun alkoholinkäytöstäs?

Vierailija
9/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

W.....hat? Olette kaikki sekaisin, ap.

Vierailija
10/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 06:18"]

En usko että kannattaa murehtia turhia,jos kerran kelpaat miehelle niin se riittää,suvusta ei kannata välittää mitään.

[/quote]Vastasitko itse itsellesi? Pilkkujen jälkeen tulee välilyonti ja niin kysymyksessä kuin vastauksessakin näin ei ole... Vastauksena kysymykseesi kuitenkin: mietipä ihan itse käytöstäsi ja vastaa kysymykseen rehellisesti. Jos huoli on aiheellinen, niin tee jotakin.

Vierailija
11/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laittanut facebookiin yöllä päivityksen, että olet ollut syömässä ravintolassa?

Vierailija
12/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 06:36"]

[/quote]

OK, olisi jo otsikosta pitänyt arvata minkä tasoisesta keskustelunavauksesta on kyse. Vastaan siihen, koska olen ihana av-mamma. Ap, en voi kerto mielipiteesi vai oletko vainoharhainen, koska en tunne sinua. 

Asiasi on mitätön ja selviää itsestään aikanaan. 

Vierailija
13/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet hyvin herkkä. Se on hieno ominaisuus, mutta opettele olemaan ottamatta stressiä muiden sanomisista. Jokainen sanoo jotain ja jokainen tulkitsee jotain. Anna mennä toisesta korvasta ulos.

älä jää roikkumaan. Sinä olet hieno ja hyvä tyyppi. 

Opettele ajattelemaan, että ihmiset pääosin haluaa hyvää.

ne, jotka pahaa haluaa...heihin ei kannata kiinnittyä edes ajatuksissaan.

kyllähän tuollainen tilanne toki jännittää..sitä toistakin ..jopa äitiä.

ole oma viehättävä itsesi. Se riittää. Juuri sellainen kuin olet on hyvä.

Vierailija
14/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
15/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 06:36"]

[/quote]

No hyvä on. Kerta haluat pitää tuon oman vainoharhakantasi, niin joo, anoppisi pitää sinua ihan tajuttomana läskipunkerona facebookin kasvokuvien perusteella! Hän aikoo haukkua sinut aivan lyttyyn, kun tapaatte ja aloitti ivailun varmuuden vuoksi jo nyt!

Vierailija
16/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä.. En laittanut tuota kommenttia mikä on numero 10. Jollain on hauskaa pilailla. ap

Vierailija
17/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen äiti oli vaan esittänyt kysymyksiä minusta pojalleen. Mietin yöllä vaan,että eihän öisin ole auki,kun heset ym.. Varmaan pitää jättää omaan arvoonsa ja olla näkemättä hänen äitiään.ap

Vierailija
18/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 06:59"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 06:36"]

[/quote]

OK, olisi jo otsikosta pitänyt arvata minkä tasoisesta keskustelunavauksesta on kyse. Vastaan siihen, koska olen ihana av-mamma. Ap, en voi kerto mielipiteesi vai oletko vainoharhainen, koska en tunne sinua. 

Asiasi on mitätön ja selviää itsestään aikanaan. 
[/quote]

Se oli minun viestini ap:LLE...

Vierailija
19/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi,että minulla on todettu lukihäiriö. ap

Vierailija
20/23 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 07:14"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 06:36"]

[/quote]

No hyvä on. Kerta haluat pitää tuon oman vainoharhakantasi, niin joo, anoppisi pitää sinua ihan tajuttomana läskipunkerona facebookin kasvokuvien perusteella! Hän aikoo haukkua sinut aivan lyttyyn, kun tapaatte ja aloitti ivailun varmuuden vuoksi jo nyt!
[/quote]

Voi vitun idiootit, tajuatteko pilkusta yhtään mitään? "Olette kaikki ihan sekaisin, Janita." "Olette kaikki ihan sekaisin. Janita"

Se oli minun viestini ap:lle!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi