Mitkä voivat olla syitä ettei USA:an voi matkustaa?
Minulla ei ole rikosrekisteriä eikä mitään yhteyksiä terroristeihin yms, mutta netistä tulee selailtua milloin mitäkin, joskaan ei ihan laitonta. Joskus vielä haluaisin käydä USA:ssa, niin tuli nyt mieleen että mistä muista syistä kuin rikoksista tai selvistä laittomuuksista voisivat estää maahanpääsyn?
Kommentit (16)
Voiko rasististen viestien ja tappotoiveiden kirjoittamisesta nettiin /whatsappiin joutua ongelmiin? Eikö nsa tiedä kaiken käytännössä?
Jos sulla on sankkeri, ei maahan lle asiaa taikka olet osallistunut juutalaisvainoihin
Ihan mistä syystä vain voi joutua ongelmiin rajalla. Itse en edes viitsi yrittää mennä jenkkeihin kun tiedän että olen tarkkailussa vaikka rikosrekisteriä ei olekaan.
Muistaakseni eivät päästä HIV-positiiivisia tai ainakaan sellaiseksi tunnustautuvia maahan. Muistelisin jostain lukeneeni. Voi olla, että olen väärässä. Jotkut muutkin jutut estävät maahan pääsyn. USA:n lähetystön sivulta varmasti näkee kaikki eri esteet.
Missä tarkkailussa ja miten oletat sellaiseen joutuneesi?
Olisipa meilläkin samanlainen maahanmuuttopolitiikka
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:36"]Ihan mistä syystä vain voi joutua ongelmiin rajalla. Itse en edes viitsi yrittää mennä jenkkeihin kun tiedän että olen tarkkailussa vaikka rikosrekisteriä ei olekaan.
[/quote]
Miksi olet tarkkailussa?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:39"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:36"]Ihan mistä syystä vain voi joutua ongelmiin rajalla. Itse en edes viitsi yrittää mennä jenkkeihin kun tiedän että olen tarkkailussa vaikka rikosrekisteriä ei olekaan. [/quote] Miksi olet tarkkailussa?
[/quote]
Olen ollut yhteyksissä sellaisten tahojen kanssa joita itseään tarkkaillaan.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:34"]Voiko rasististen viestien ja tappotoiveiden kirjoittamisesta nettiin /whatsappiin joutua ongelmiin? Eikö nsa tiedä kaiken käytännössä?
[/quote]
Miksi haluat edes matkustaa ulkomaille, jos olet rasistinen luonne? Eikös "Suomi suomalaisille" -henkisten ihmisten kannattaisi pysytellä ihan vain siellä omassa pikku kuplassaan, jossa ei vahingossakaan törmää keneenkään eri näköiseen ihmiseen.
Onko täällä joku vajakki alapeukuttelemassa? Voi voi...
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:36"]
Muistaakseni eivät päästä HIV-positiiivisia tai ainakaan sellaiseksi tunnustautuvia maahan. Muistelisin jostain lukeneeni. Voi olla, että olen väärässä. Jotkut muutkin jutut estävät maahan pääsyn. USA:n lähetystön sivulta varmasti näkee kaikki eri esteet.
[/quote]
Päivitetääs sutkin tälle vuosikymmenelle:
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:39"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:36"]Ihan mistä syystä vain voi joutua ongelmiin rajalla. Itse en edes viitsi yrittää mennä jenkkeihin kun tiedän että olen tarkkailussa vaikka rikosrekisteriä ei olekaan. [/quote] Miksi olet tarkkailussa?
[/quote]
Olen ollut yhteyksissä sellaisten tahojen kanssa joita itseään tarkkaillaan.
[/quote]
Miksi? Arkisten asioiden vuoksi vai arkaluontoisten asioiden? Siis onko tarkkailuun oikeasti tarvetta?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:36"]Ihan mistä syystä vain voi joutua ongelmiin rajalla. Itse en edes viitsi yrittää mennä jenkkeihin kun tiedän että olen tarkkailussa vaikka rikosrekisteriä ei olekaan.
[/quote]
Mistä tiedät olevasi tarkkailussa?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:36"]Ihan mistä syystä vain voi joutua ongelmiin rajalla. Itse en edes viitsi yrittää mennä jenkkeihin kun tiedän että olen tarkkailussa vaikka rikosrekisteriä ei olekaan.
[/quote]
Mistä tiedät olevasi tarkkailussa?
[/quote]
Muslimi.
Jos selvasti olet tulossa maahan hakemaan toita ilman asiaankuuluvaa viisumia ja aiot jaada pysyvasti ja laittomasti asumaan.