Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan lyhyyskeskustelut!

Vierailija
15.04.2015 |

En ymmärrä mikä lyhyiden ihmisten lynkkaus täällä on jatkuvasti. 

T. +150cm nainen jolle kukaan ei ole ikinä sanonut että lyhyys olisi ongelma. (On löytynyt mies, ollut poikaystäviä (joista 3 on ollut itse pitkiä), hyvä työpaikka jne. ) olis kiva kun joku uskaltaisi joskus sanoa päin naamaa jos senttien puute jotenkin häiritsee...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vittua sä selität. 

Vai olet oikein löytänyt miehiä!? Lyhyet naiset ovat maailman himotuimpia, joten onpa ihmeellistä! 

Kuka sinulle on valittanut lyhyydestäsi? Pitkät naiset. Draw conclusions. 

Vierailija
2/19 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voisit seurustella 140cm miehen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen 152cm ja ainoat valittajat on olleet itse keskimääräistä pidempiä naisia

Vierailija
4/19 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homomiehet ovat luoneet mallinaisen, laihan ja pitkän.

Vierailija
5/19 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 161 cm ja nettideittikumppaneista on moni sanonut ettei näin lyhyen kanssa voisi olla. Ennen miehille kelpasi pienikin nainen mutta nykyään näköjään tekee tiukkaa. Pitäisi olla mallimitoissa. (Ja itselleni siis oikein mielellään kelpaa lyhyt mies, itse asiassa en tykkää edes pitkistä.)

Vierailija
6/19 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai joku 150 cm ole oikeasti naisella niin ihmeellinen pituus, että se ketään erityisemmin häiritsisi. Miehille se lyhyys on yleensä rankempi juttu.

Vierailija
7/19 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:28"]

Mä olen 161 cm ja nettideittikumppaneista on moni sanonut ettei näin lyhyen kanssa voisi olla. Ennen miehille kelpasi pienikin nainen mutta nykyään näköjään tekee tiukkaa. Pitäisi olla mallimitoissa. (Ja itselleni siis oikein mielellään kelpaa lyhyt mies, itse asiassa en tykkää edes pitkistä.)

[/quote]

Nettideiteissähän pyöriikin ne joilla on niin kova vaatimuslista ettei kukaan kelpaa (ja oikeasti ne miehet ei kelpaa kellekään, koska eivät itse ole listansa tasoisia, vaan kaukana siitä)

Vierailija
8/19 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt nainen on ihan ok, mutta lyhyt mies ei.

Vierailija
9/19 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:31"]

Nettideiteissähän pyöriikin ne joilla on niin kova vaatimuslista ettei kukaan kelpaa (ja oikeasti ne miehet ei kelpaa kellekään, koska eivät itse ole listansa tasoisia, vaan kaukana siitä)

[/quote]

Sama pätee kyllä naisiin aivan yhtälailla!

Olen ns. tutustunut tarjontaan. 

Vierailija
10/19 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten täällä lyhyitä haukutaan, mutta oikeessa elämässä pitkät tuntemani naiset valittaa pituudestaan tai joku huomauttaa niiden pituudesta.

Itse oon 166cm tulipahan mieleeni.

Vierailija
11/19 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Tuolta minustakin tuntuu. Siksi lopetin nettideittailun vuoden jälkeen, kun tapasin lähinnä kummia tyyppejä. Esim. juuri sellaisia jotka itse eivät vaikuttaneet mitenkään tasokkailta, saattoi olla vaikka minua 15 v. vanhempi kaljamahainen kaljuuntuva äijeli, joka kuitenkin kehtasi päin naamaa ladella, että et ole tarpeeksi näyttävä kun olet tuollainen pätkä jne. Toivotinkin sentapaisille, että onnea vaan nuoren missin tai mallin etsinnässä, sitä tulet tarvimaan :D 

Ongelma vaan on se että ei ole oikein mitään muutakaan paikkaa missä tavata miehiä kuin nettideitit. Ravintolat ei enää kiinnosta tässä iässä, ei yöelämä. Töissä on lähinnä naisia, samoin harrastuksissa. Kohtalo sitten lienee se että jos nuorena biletysiässä ei pariutunut, on erittäin epätodennäköistä että se enää onnistuu.

Vierailija
12/19 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:40"]

[/quote]

Sama pätee kyllä naisiin aivan yhtälailla!

Olen ns. tutustunut tarjontaan. 

[/quote]

Jep. 

Kyllä sille yleensä on syynsä miksi sinne nettiin on päädytty. 

Vierailija
13/19 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:41"]

[/quote]

[/quote]

Tuolta minustakin tuntuu. Siksi lopetin nettideittailun vuoden jälkeen, kun tapasin lähinnä kummia tyyppejä. Esim. juuri sellaisia jotka itse eivät vaikuttaneet mitenkään tasokkailta, saattoi olla vaikka minua 15 v. vanhempi kaljamahainen kaljuuntuva äijeli, joka kuitenkin kehtasi päin naamaa ladella, että et ole tarpeeksi näyttävä kun olet tuollainen pätkä jne. Toivotinkin sentapaisille, että onnea vaan nuoren missin tai mallin etsinnässä, sitä tulet tarvimaan :D 

Ongelma vaan on se että ei ole oikein mitään muutakaan paikkaa missä tavata miehiä kuin nettideitit. Ravintolat ei enää kiinnosta tässä iässä, ei yöelämä. Töissä on lähinnä naisia, samoin harrastuksissa. Kohtalo sitten lienee se että jos nuorena biletysiässä ei pariutunut, on erittäin epätodennäköistä että se enää onnistuu.

[/quote]

Mä olisin kelvannut tuollaisille kaljuuntuville kaljamahaisille äijeleille, vaikka olenkin 165cm lyhyt, mutta naama on nätti. Joku suunnitteli jo häitä ja lastenhankintaa, vaikkei edes tunnettu xD

Vierailija
14/19 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:40"]

Jännä miten täällä lyhyitä haukutaan, mutta oikeessa elämässä pitkät tuntemani naiset valittaa pituudestaan tai joku huomauttaa niiden pituudesta.

Itse oon 166cm tulipahan mieleeni.

[/quote]

Joku pitkä nainenhan täällä haukkuu ainakin urakalla lyhyitä, välillä kausittain useita ketjuja päivässä. Takana on ilmeisesti joku sellainen tarina että joku mies on sen jättänyt ja vaihtanut lyhyeen naiseen ja se pitkä on katkera siitä.

Vierailija
15/19 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö! Nettitreffejäkin on tullu kokeiltua, yksikään mies ei sanonu että olisin liian lyhyt! Ennemminkin oltiin että "uuuu, pieni nainen" ja en ole edes mikään hyväkroppainen. Ihan normaali. Ja kyllä. Jos en olisi elämäni miehen kanssa niin olisin voinut seurustella 140cm miehen kanssa jos muuten natsaisi. Niinku voisin esim pyörätuolissa olevan kanssa tms... Ei ehkä ulkoisesti ihanne, mutta ihminen ulkokuoren alla on kuitenkin loppupelissä tärkein asia. En varmastikaan menisi 140cm miestä iskemään mutta jos olisin sellaiseen tutustunut niin ei suhde pituudesta jäisi kiinni...

-Ap

Vierailija
16/19 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Pitkä nainen on kuin kirahvi. Ei sitä kukaan halua. Paitsi lyhyt mies. Tämä on niin nähty.

Vierailija
17/19 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tekisin juuri mitä tahansa ollakseni about 150-senttinen, pieni ja siro <3... 170 cm on itsellä mittaa ja INHOTTAA, kun ihmiset huomauttelevat, että sinähän pitkä nainen olet :( Kompleksi.

Vierailija
18/19 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 00:12"]

Voi tekisin juuri mitä tahansa ollakseni about 150-senttinen, pieni ja siro <3... 170 cm on itsellä mittaa ja INHOTTAA, kun ihmiset huomauttelevat, että sinähän pitkä nainen olet :( Kompleksi.

[/quote]

Mä en tajua näitä huomauttelevia burgereita. Jos olisin poikkeuksellisen lyhyt/pitkä, niin enköhän mä olisi huomannut sen ihan itsekin tässä vuosien varrella. Hienoa Watson

Vierailija
19/19 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 00:18"]

Mä en tajua näitä huomauttelevia burgereita. Jos olisin poikkeuksellisen lyhyt/pitkä, niin enköhän mä olisi huomannut sen ihan itsekin tässä vuosien varrella. Hienoa Watson

[/quote]

SePÄ! Ihme tarve ihmisillä huomautella toisille heidän ulkomuodostaan. Paskaako se kellekään muulle kuuluu.

t. 18

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi