Sain valituksen pomolta.
Eilen oli infotilaisuus ja poistuin paikalta kun työaika loppui. Tilaisuus kesti vielä melkein 30min sen jälkeen. Työvuorolistaan merkattu että kestää tunnin päättyen kun työaika loppuu.
Sain valituksen kun poistuin liian aikaisin.
Ei jumalavita sentään. Olis pitänyt aloittaa sen verran aikoissa että olisi loppunut kun aikaisin tuövuoro päättyi.
Kommentit (10)
Ihan oikein teit! Noita yliajalle venytettyjä kokouksia on aivan liikaa! Puheenjohtajan kyvyttömyyttä!
Minä teen myös aina noin. Enkä myös ikinä osallistu mihinkään työajan ulkopuolella edes osittain oleviin tiimipäiviin tai muihin kissanristiäisiin. Mutta ei minulle pomo viitsi valittaa, se pelkää muutenkin että lähden muihin firmoihin, ja mulla on sellaista osaamista jota muilla täällä ei ole ja joka on firmalle erittäin tärkeää.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 15:54"]
Minä teen myös aina noin. Enkä myös ikinä osallistu mihinkään työajan ulkopuolella edes osittain oleviin tiimipäiviin tai muihin kissanristiäisiin. Mutta ei minulle pomo viitsi valittaa, se pelkää muutenkin että lähden muihin firmoihin, ja mulla on sellaista osaamista jota muilla täällä ei ole ja joka on firmalle erittäin tärkeää.
[/quote]
No käytöstaitoja, alaistaitoja taiu ryhmätyötaitoja sinulla ei ainakaan ole. Kuulostat joltain ay-liikkeen ylikypsältä hedelmältä ja jokaisen pomon painajaiselta.
Et jatkaisi meillä, ensimminen ulos heitettävistä
Jos 'yliajalle' meneviä tilaisuuksia on tiuhaan, tulee asiasta sanoa sinne pomo-portaalle ja esittää toive tilaisuuksien aloitusajan aikaistamisesta. Jos näitä tilaisuuksia taasen on vain harvakseltaan 1-2krt/vuosi, niin silloin pitäisi alaisen osata joustaa. Ei ole niin iso asia. Kokouksista ja infoista ei lähdetä kesken pois - varsinkaan, jos asiasta ei ole ennalta sovittu.
Kyllä silloin saa ja täytyykin lähteä kun työaika loppuu. Sullahan saattaisi olla esim joku sovittu meno töiden jälkeen. Oikein teit.
Mulla oli sovittu meno, niin että ehdin jos lähden heti kun työaika loppuu. Missään ei näkynyt että tilaisuus olisi kestänyt puoli tuntia pidempään. En tiedä mikä oli tilaisuuden ennalta määrätty kesto.
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:23"]
Mulla oli sovittu meno, niin että ehdin jos lähden heti kun työaika loppuu. Missään ei näkynyt että tilaisuus olisi kestänyt puoli tuntia pidempään. En tiedä mikä oli tilaisuuden ennalta määrätty kesto. Ap
[/quote]
Mitä pomosi sanoi, kun kerroit sinulla olleen etukäteen sovitun tapaamisen, johon sinun täytyi ehtiä?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:23"]
Mulla oli sovittu meno, niin että ehdin jos lähden heti kun työaika loppuu. Missään ei näkynyt että tilaisuus olisi kestänyt puoli tuntia pidempään. En tiedä mikä oli tilaisuuden ennalta määrätty kesto. Ap
[/quote]
Mitä pomosi sanoi, kun kerroit sinulla olleen etukäteen sovitun tapaamisen, johon sinun täytyi ehtiä?
[/quote]
Ei tässä hommassa ole mitään ongelmaa, ellei ap:lla ole normaalistikin jotain asenneongelmaa - kuten aloitus antaa osviittaa.
no tottakai olisi pitänyt olla tuo infotilaisuus loppuun. Syystäkin sait valituksen, pinnari