Maailman ihanin kissa vietiin silmieni edestä!
Onko muilla kokemusta siitä että löytää vihdoin ja viimein sen unelmiensa eläimen kunnes joku toinen viekin sen silmien edestä? minulle kävi näin, näin ilmoituksen ja heti seuraavana päivänä luki että myyty. Ilmoitus oli kumminkin vielä näkyvissä, turha toivo. Kissa oli jonkinlainen pörröinen sekarotuinen ihanuus
Kommentit (6)
Ei mutta monen tavaran kanssa käynyt noin. Siis kaupassa. Joku ottanut silmien edestä, ja mulla jo käsi pitkällä. Sit mulkoillaan et "älä kuule kattele, tämä on mun puristusotteessa".
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:44"]
Ei kai sitä kissaa silmien edestä viety jos vasta seuraavana päivänä oli toi myyty-teksti ilmoituksessa. Olisit reagoinut ilmoitukseen heti sen sijaan että jäit vatvomaan sitä seuraavaan päivään.
[/quote]
Reagoin mutta kissa oli jo luovutettu ns. ohi jollekin toiselle, tietysti, tätä kuuluisaa hyvää tuuria mutta ei väkisin
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:04"]
Joutavia elukoita. Vitunkaan hyötyä. Ravunsyötiksi vaan paskeäaelukat.
[/quote]
Toistat täällä vaan mitä äitisi sanoi sinusta.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:04"]Joutavia elukoita. Vitunkaan hyötyä. Ravunsyötiksi vaan paskeäaelukat.
[/quote]
Lääkitys kuntoon. Pikaisesti.
Ei kai sitä kissaa silmien edestä viety jos vasta seuraavana päivänä oli toi myyty-teksti ilmoituksessa. Olisit reagoinut ilmoitukseen heti sen sijaan että jäit vatvomaan sitä seuraavaan päivään.