Mikä pohjustusaine sopisi mineraalimeikkipohjan alle?
Minulla on kovin rasvainen iho, jossa tavalliset meikkipohjat eivät pysy. Mineraalipohja on pelastukseni ja olen käyttänyt sellaista jo pitkään. Ihoni on lisäksi epätasainen ja olenkin alkanut kaivata pohjustukseen jotakin tasoittavaa ainetta. Ensimmäiseksi kokeilin L´Orealin BB-voidetta, mutta se ei toimi mineraalipohjan kanssa, koska voiteen pinta jää rasvaiseksi/tahmeaksi ja takertuu myös meikkisiveltimen karvoihin. Lopputuloksena on yksi iso sotku..
Onko täällä muita mineraalipohjan käyttäjiä? Suositelkaa hyviksi havaittuja pohjustusaineita, mielellään ihon pintaa tasoittavia ja rasvaiselle iholle sopivia!
Kommentit (4)
Lumenen Beaty Base Illuminating and Smoothing Primer. Mulla on vaalea iho ja käytän valkoisessa tuubissa olevaa. Pysyy ja antaa kivan hehkun.
Lumenen Natural Code CC -pohjustusvoide on ollut rasvaisella ihollani erinomainen, ehkä jopa paras kaikista kokeilemistani pohjustustuotteista. Hintakin vain kympin paikkeilla. En tosin ole kokeillut sitä mineraalipohjan alla, mutta tahmaista pintaa se ei ainakaan tee.
Kiitos vastauksista! Mitä tuo CC-voide tarkoittaa? Eikös BB-voide ole se pinnan "kuoppaisuutta" tasoittava?
ap
nosto