Mieheni ei halua lapsia
Ikinä. Olemme reilu 3vuotta seurustellut. Suhteen alussa mieheni sanoi että joskus voi lapsen hankkia. Nyt vuoden aikana hän sanoi ettei ikinä. Mä olen taas aina halunnut, mutta nyt näyttäisi siltä etten mieheni takia niitä tule koskaan saamaan. Rakastan miestäni todella paljon, enkä halua erota. Olemme muuten onnellisia yhdessä. Nyt minäkin olen se vela, mikä en edes ikinä halunnut olla. Välillä olen todella vihainen ja turhautunut, mutta en minä voi miestäni isäksi pakottaa jos hän ei halua. Nyt mietin mikä voisi olla se juttu, mikä tulisi lapsen tilalle? Että minä en järkeä menettäisi.
Kommentit (76)
Minullekin kävi niin että mies sanoi että on aivan liian aikaista hankkia lapsia, ja ettei tiedä haluaako niitä ikinä. Kun olimme eronneet hän löysi uuden, joka oli raskaana muutaman kuukauden päästä. Hän siis vain ei halunnut lapsia minun kanssa.
Meidän tapauksessa miehellä oli jo isot lapset kun aloimme olla yhdessä. Hän oli myös minua vanhempi. Minä halusin lapsia kuitenkin ja joidenkin vuosien päästä sanoin hänelle että meidän on sitten parempi erota jos hän ei halua lapsia. Jonkun aikaa mietittyään hän kertoi että haluaa lapsen ja niin sitten kävikin. Vaikka olin kyllä jo 36 ja yritimme vuoden. Sääli vaan että hän ei ollut kovinkaan osallistuva isä eikä lapsiperhe-elämä sopinut hänen elämäntapaansa, ja kun halusin toista lasta hän sanoi että ei tule onnistumaan. Suhde meni siitä vain aina huonommaksi ja erohan siitä tuli.
Minäkin ajattelin että rakastan häntä kauheasti. Mutta nyt kun olen äiti tajuan, että olisi katunut loppuelämäni jos en olisi tullut äidiksi. Se on minulle ominaista ja tärkeää ja perustava tarve, saada olla äitinä lapsille. Ehkä minun olisi ollut viisasta erota silloin hänestä ja etsiä kumppani joka haluaa samanlaisia asioita kuin minä, eli perhe-elämää.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 07:32"]
Kerropa Kiristys-jankkaaja miten tilanteessa tulee toimia!
[/quote]
Vastaus viestissä 62
Tuo vaatii sulta yhtä paljon, mitä se vaatisi taas mieheltä jos te tekisitte lapsen. Tuossa ei kumpikaan voita
Siskoni teki saman päätöksen. Miehen takia unohti lapsenkaipuun ja on nyt katkera päätöksestään. Mies jätti ja nyt 42-vuotias siskoni yrittää uuden miehen kanssa hedelmöityshoitoja. Toivon todella, että onnistuisivat.
Minun ollessa raskaana, sisko soitti pariin kertaan humalassa ja itki, kuinka haluaisi olla mun paikalla. Tiesi silloin jo tehneensä väärän päätöksen.
Ei ole olemassa asiaa, joka korvaisi lapsen. Voit ehkä löytää jotain, joka auttaa unohtamaan.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:42"]Siskoni teki saman päätöksen. Miehen takia unohti lapsenkaipuun ja on nyt katkera päätöksestään. Mies jätti ja nyt 42-vuotias siskoni yrittää uuden miehen kanssa hedelmöityshoitoja. Toivon todella, että onnistuisivat.
Minun ollessa raskaana, sisko soitti pariin kertaan humalassa ja itki, kuinka haluaisi olla mun paikalla. Tiesi silloin jo tehneensä väärän päätöksen.
[/quote]juuri tuo katkeroituminen on se mitä itse pelkään. Ap
Jättäisin. Löydät varmasti uuden miehen.
Ero tuntuu ajatuksena jo niin hirveeltä ettei musta varmaan ole siihen..ap
Jos se antaa enemmän kuin ottaa, se on sen arvoista.
Julmaa päättää noin ja kiristää itsellään tyyliin ota tai jätä.
3 vuoden jälkeen pitäis olla vielä valmis lapsiin.. sitten paljon myöhemmin alkaa puolison viat ärsyttää ja geenitkään ei oo enään täydelliset. Mun mies alkoi ainakin n.5v tietämil etsimään musta vikoja mitä ei lapselle halua. Itse oli tietenkin täydellinen.
Jos sä teet sun miehen mieliksi noin ison jutun niin toivon että se hyvittyy sulle jotekin takasin. Ettet oikeasti katkeroidu! ja löydät elämääsi jotain muuta :) ja mistä kukaan tietää vaikka miehesi mieli muuttuisi
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:49"]
Julmaa päättää noin ja kiristää itsellään tyyliin ota tai jätä.
[/quote]
Toimii ihan molempiin suuntiin.
Meillä oli aikanaan sama tilanne. Minä halusin, mies ei. Kun täytin 26, annoin miehelle kaksi vuotta aikaa. Jos si ä aikana ei mieli muutu, pakkaan kamani ja lähden. En tiedä, olisinko oikeasti lähtenyt, mutta ennen määräajan päättymistä mies näytti vihreää valoa. Meillä nyt 7- ja 4-vuotiaat tytöt ja onnelliset vanhemmat.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:00"]Meillä oli aikanaan sama tilanne. Minä halusin, mies ei. Kun täytin 26, annoin miehelle kaksi vuotta aikaa. Jos si ä aikana ei mieli muutu, pakkaan kamani ja lähden. En tiedä, olisinko oikeasti lähtenyt, mutta ennen määräajan päättymistä mies näytti vihreää valoa. Meillä nyt 7- ja 4-vuotiaat tytöt ja onnelliset vanhemmat.
[/quote]kieltämättä tuo on ihan hyvä suunnitelma ja varmasti ap voisi myös ehdottaa jotain samaa?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:00"]Meillä oli aikanaan sama tilanne. Minä halusin, mies ei. Kun täytin 26, annoin miehelle kaksi vuotta aikaa. Jos si ä aikana ei mieli muutu, pakkaan kamani ja lähden. En tiedä, olisinko oikeasti lähtenyt, mutta ennen määräajan päättymistä mies näytti vihreää valoa. Meillä nyt 7- ja 4-vuotiaat tytöt ja onnelliset vanhemmat. [/quote]kieltämättä tuo on ihan hyvä suunnitelma ja varmasti ap voisi myös ehdottaa jotain samaa?
No ilman muuta, uhkailu ja kiristys toimii aina ja onkin hyvän parisuhteen edellytys.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 22:44"]
Jättäisin. Löydät varmasti uuden miehen.
[/quote]
Mikä kristallipallo sulla on vai mistä voit tietää? Hyvin voi käydä niin, että ap ei saa ketään ja on ilman lapsia ja miestä. Tai sitten joku baaripoka ja siitä yh-äidiksi. Ei koskaan voi tietää mitä elämässä tapahtuu
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 13:15"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 07:12"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 06:33"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 23:00"]
Meillä oli aikanaan sama tilanne. Minä halusin, mies ei. Kun täytin 26, annoin miehelle kaksi vuotta aikaa. Jos si ä aikana ei mieli muutu, pakkaan kamani ja lähden. En tiedä, olisinko oikeasti lähtenyt, mutta ennen määräajan päättymistä mies näytti vihreää valoa. Meillä nyt 7- ja 4-vuotiaat tytöt ja onnelliset vanhemmat.
[/quote]
Onnea kiristäjälle. Edestäsi löydät tuon tekosi, valitettavasti myös lapsesi.
[/quote]Kerropa, mitä naisen sitten kuuluisi sinun mielestäsi tässä tilanteessa tehdä?
[/quote]
Ainakin miehen kuuluisi pakata kamat samantien jos vaimo päästelee tuollaisia uhkauksia suustaan.
Naisen kuulu jättää lapset tekemättä tai etsiä joku toinen mies siittäjäksi.
[/quote]Eli jos nainen haluaa lapsia, hänen kuuluu jättää mies ilmoittamatta mitään etukäteen. Ok. Veikkaan, että kovin moni mies ei ole samaa meiltä kanssasi, hänelle ei anneta edes mahdollisuutta muuttaa mieltään.