tyttäreni on 19v ja neitsyt
Pitäiskö huolestua? On aika ujo ja viihtyy paljon kotona. Itse alotin seksielämän jo 14 vuotiaana joten vähän tuo ihmetyttää. Tyttö ei viihdy edes baareissa niinkun normaalit nuoret. Voisikohan hänellä olla asperger tai jotai? Ei ihan normaalia.
Kommentit (28)
Siinä olis tyttöystävä matskua. Mies21
Et voi olla tosissasi. Ihan normaalia on! Ei kaikki aloita seurustelua lapsena. Miten tämä edes on sinun ongelmasi?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:54"]
Et voi olla tosissasi. Ihan normaalia on! Ei kaikki aloita seurustelua lapsena. Miten tämä edes on sinun ongelmasi?
[/quote]
Minua huolestuttaa. Voi jäädä vaikka loppuiäksi yksin ja halauaisin joskus lapsenlapsiakin.
Tuskin tarvii huolestua. Minäkin olin neitsyt 19-vuotiaana ja hyvin olen ehtinyt panna menetettyjenkin vuosien puolesta :D Ja kyllä, olen ihan normaali nuori nainen. Ennemmin olisin huolissani omasta tyttärestäni jos jo 14-vuotiaana olisi seksiä harrastanut.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:54"]
[/quote]
Minua huolestuttaa. Voi jäädä vaikka loppuiäksi yksin ja halauaisin joskus lapsenlapsiakin.
[/quote]
Minua huolestuttaa se miten jotkut menevät provoihin noin helposti mukaan.
Mikäli tyttö on muuten löytäny samanhenkistä seuraa eikä jäänyt ihan yksin, en olisi huolissani. Terveisin 24-vuotias neitsyt
Harvinaisen hauska provo, kehitä muru vielä...
Entä sitten? Kyllä hän kerkeää, itseäni ainakin harmittaa enemmän se, että aloitin seksielämän/kokeilut niin nuorena. Kun tutustuin nykyiseen mieheeni 19-vuotiaana, hän oli 21 ja vielä neitsyt. Mielestäni se oli romanttista ja arvostin/arvostan sitä suuresti.
Niin olen minäkin, ihan omasta tahdosta. Baareissa tosin käyn. N19
Herranjestas. Tee ihmeessä asialle jotain.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:07"]
Entä sitten? Kyllä hän kerkeää, itseäni ainakin harmittaa enemmän se, että aloitin seksielämän/kokeilut niin nuorena. Kun tutustuin nykyiseen mieheeni 19-vuotiaana, hän oli 21 ja vielä neitsyt. Mielestäni se oli romanttista ja arvostin/arvostan sitä suuresti.
[/quote]
Mitä jos hän jääkin yksin? Hävettäis jo koko sukua jos tyttärestäni tulisi yksinäinen.
Ihme pakotusta seksielämän aloittaminen. Yhä nuorempi ja nuorempi tuntee pakotusta ja häpeää olla neitsyt.
Itse menetin neitsyyteni 25-vuotiaana. Sen jälkeen tullut pantua senkin edestä. Joskus toivon, että olisin aloittanut nuorempana niin kuin muutkin. Seksielämä ei ehkä olisi niin holtitonta tällä hetkellä.
Minäkin olin 20-vuotiaana neitsyt. Vaikka en muuta melkein tehnytkään, kun olin baareissa.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:51"]
Pitäiskö huolestua? On aika ujo ja viihtyy paljon kotona. Itse alotin seksielämän jo 14 vuotiaana joten vähän tuo ihmetyttää. Tyttö ei viihdy edes baareissa niinkun normaalit nuoret. Voisikohan hänellä olla asperger tai jotai? Ei ihan normaalia.
[/quote] itse menetin neitsyyden kun aloin seukkaan 21 v ja meni muutama kuukausi kun antauduin. Ajattelin että väärälle meni mutta menkööt.
Usko huviksesi, et halua tyttäreksi ketään viiksekästä impeä joten pistä se tekemään asialle jotain!
Onko hyvän näköinen? Jos on, ei muuta ku tummu astutukseen!
Niin minäkin olin 20v asti ja niin ylpeä itsestäni! :)
On mahdollista että on AS. Minäkin olin tuossa iässä neitsyt ja nykyään olen 28 v, vain kolme yhdyntää takana.
Onko tytölläsi kuitenkin poikia kavereina? Jos ei ole, niin se on huolestuttavaa. Taidot toimia vastakkaisen sukupuolen kanssa puuttuvat.