Hetero mies oletko imenyt toisen miehen munaa?
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Heterot ei ime muiden munia ottamatta sen enempää kantaa ihmisten seksuaalisiin harrastuksiin. Mutta ettei terminologioita sekoiteta.
Eikö naisetkaan?
Vierailija kirjoitti:
Mahdotonta! Eipä ole heteromies jos imee munaa!🕋
Eli Perussuomalaisissa ei olisi kovin montaa heteromiestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heterot ei ime muiden munia ottamatta sen enempää kantaa ihmisten seksuaalisiin harrastuksiin. Mutta ettei terminologioita sekoiteta.
Eikö naisetkaan?
Kuulit, mitä hän sanoi. Hetero ei ime munaa, eli nyt kaikki heteronaiset lopetatte sen munan imemisen.
En ole. En ole myöskään paskantanut toisen ihmisen suuhun (kaapelin laskemisleikki) jota homot harrastavat.
Ex panokaverini (mies) , sanoi ottaneensa suihin kaveriltaan sekä runkannut joitain t nainen
Vierailija kirjoitti:
En ole. En ole myöskään paskantanut toisen ihmisen suuhun (kaapelin laskemisleikki) jota homot harrastavat.
En ole myöskään ollut se syövä osapuoli mainitussa kaapelinlaskemisleikissä.
Haluisin sitä Jade Nyyströmiä, en kyllä oo hetsku
-jahve
Jos tapaat Trumpin näköistä miestä, siis huulet kuin pusukalalla, oikeasti parasta suihinottajatyyppiä, kokeiltu on Amerikan matkalla!
Olen imenyt satoja kertoja kaluja ja en todellakaan halua tehdä sitä, sairasta ja yököttävää, olen 100% hetero.
Kyllä heteromies on heteromies, vaikka joskus toisen miehen kalua maistaa.
Eihän lihansyöjämiehestä tule automaattisesti kasvissyöjää, vaikka joskus kasvisruokaa maistaa.
Olen 60 vuotias bi mies. Ja olen ottanut suihin noin 15 vuotta. en suutele ja en pidä mistään hellistä jutuista. Tykkään kun käsketään ja määrätään tekemään miten mies haluaa. Master olen etsinyt jo kauan mutta vaikea on löytää hyvää. ei ole salaista sähköpostia että halukkaat voisi kertoa mielipiteensä joten jos johonkin numeron voi lähettää rekisteröitymättä niin ok..
Sitä että et resukka tietä kullin ja munan eroa säälittävää.
On mutta h a r v e m m i n . . vaikka se ajatus
omasta onkin ollut mielessä.
Vaan.
On se niin huono fysiikka ettei ole voinut edes kuvitella siinä mitenkään onnistivan..hittosentään!
Oma kiinostaa. Muut eivät kipinöi niin yhtään..
Ihme homoja täällä, sanovat olevansa 99 tai 99,9% heteroja ja kuitenkin kertovat kuinka imivät munaa ja kuinka heiltä otettiin suihin! Helv.. homot!!
Vierailija kirjoitti:
Ihme homoja täällä, sanovat olevansa 99 tai 99,9% heteroja ja kuitenkin kertovat kuinka imivät munaa ja kuinka heiltä otettiin suihin! Helv.. homot!!
Aijjai..mielesi tekee kuitenkin!
Mahdotonta! Eipä ole heteromies jos imee munaa!🕋