Mitä ajatuksia herättää nainen joka ollut 2 krt naimisissa?
Kommentit (26)
En ajattele mitään erityistä ennen kuin tiedän syyt.
Joskus rakkaus loppuu tai kasvetaan erilleen. Jos on esimerkiksi takana kaksi liittoa, joissa toisessa ollaan nuoresta asti oltu yhdessä ja huomattu parin aviovuoden jälkeen ettei unelmat enää ole yhteisiä, ja toisella kertaa rakkaus loppunut, voisin pitää jopa positiivisena sitä että tietää mitä haluaa ja tunnistaa omat tarpeensa. Fiksua lähteä etsimään onnea eikä jäädä tyytymättömänä liittoon.
Jos taustalla on pettämisiä, alkoholia ja väkivaltaa, miettisin ehkä miksi sama ihminen on haksahtanut kahdesti. Arvelisin että hänellä saattaa olla huono itsetunto ja siksi alitajuisesti sabotoi suhteitaan.
Nämä ovat sukupuolineutraaleja ajatuksia, heräisivät myös kahdesti eronneesta miehestä.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:55"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:04"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:56"]
Voi hitto, Nyt sekin toivo o mennyt
2kta eronnut oon minäkin
Eka mies paljastui hakkaavaksi ja pettäväksi siaksi, joka myös yritti kuristaa minut
Toinen, pitkän liiton jälkeen alkoi nauttia alkoholin seurasta liikaa ja löysi sitten naisen jolla oli sama harrastus alkon tuotteiden parissa.
Pilaantunut nainen :-)
[/quote]
Menet naimisiin väkivaltaisen tai alkoholisti miehen kanssa. Aika huono arviointikyky. Ei jatkoon.
[/quote]
Olisikin helppoa jos ihmisellä olisi seurustelun alkaessa jo merkki otsassa, minusta tulee 3vuoden jälkeen hakkaa piru, joka kulkee vieraissa. Tai 12vuoden jälkeen alan lipsua alkoholistiksi, en enää juokkaan vain 3 saunaolutta vaan 12 olutta joka ikinen ilta ja pian juon sen kossupullon ja vähän lisääkin.
Tosin olisi kiva jos ihmisellä lukisi otsassa olen ylimielinen, itsekäs, leuhka, töykeä, itsekeskeinen, kykenemätön empatiaan yms
Tosiaankin jos ollaan sitä mieltä että vain kerran avioon ja siinä pysytään, niin miksi tuolla baarielämässä törmää niin moneen aviossa olevaan pettäjään joka hinkuaa vieraan sänkyyn
[/quote]
Ne yöelämässä pyörivät onkin niitä pettäjiä, uskollisia ei yöelämä suuremmin kiinnosta.
[/quote]
No en nyt sanoisi että uskollsia on kaikki muut, noi deitti-sivut on täynnä niitä kilttejä perheenisä ja perheenäitejä, jotka hakevat pikkupiristystä arkeen. Tapaamiset halutaan järjestää niin että voi väittää olleensa ylitöissä tai kokouksessa, jossain harrastuksessa.
En nyt ole tämä pilaantunut nainen, mutta minulla oli suhde kiltin 3-lapsen isukin kanssa, mies kertoi kotona menevänsä pelaan lätkää harrasteporukassaan ja tuli mun luo, kivat parituntiset parikertaa viikossa
Ja kukaan ei ole pilalla sen takia että on eronnut.
[/quote]
Uskolliset eivät myöskään roiku deittisivustoilla. Ero on aina epäonnistuminen ja merkki huonosta arviointikyvystä. Nimim. kahdesti eronneen isän tytär, joka häpeää isäänsä.
[/quote]
Ei kenestäkään voi tietää millainen hän on 30-40 vuoden päästä.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:40"]
2kta eronnut oon minäkin
Eka mies paljastui hakkaavaksi ja pettäväksi siaksi, joka myös yritti kuristaa minut
Toinen, pitkän liiton jälkeen alkoi nauttia alkoholin seurasta liikaa ja löysi sitten naisen jolla oli sama harrastus alkon tuotteiden parissa.
[/quote]
Menet naimisiin väkivaltaisen tai alkoholisti miehen kanssa. Aika huono arviointikyky. Ei jatkoon.
[/quote]
Olisikin helppoa jos ihmisellä olisi seurustelun alkaessa jo merkki otsassa, minusta tulee 3vuoden jälkeen hakkaa piru, joka kulkee vieraissa. Tai 12vuoden jälkeen alan lipsua alkoholistiksi, en enää juokkaan vain 3 saunaolutta vaan 12 olutta joka ikinen ilta ja pian juon sen kossupullon ja vähän lisääkin.
Tosin olisi kiva jos ihmisellä lukisi otsassa olen ylimielinen, itsekäs, leuhka, töykeä, itsekeskeinen, kykenemätön empatiaan yms
Tosiaankin jos ollaan sitä mieltä että vain kerran avioon ja siinä pysytään, niin miksi tuolla baarielämässä törmää niin moneen aviossa olevaan pettäjään joka hinkuaa vieraan sänkyyn
[/quote]
Ne yöelämässä pyörivät onkin niitä pettäjiä, uskollisia ei yöelämä suuremmin kiinnosta.
[/quote]
No en nyt sanoisi että uskollsia on kaikki muut, noi deitti-sivut on täynnä niitä kilttejä perheenisä ja perheenäitejä, jotka hakevat pikkupiristystä arkeen. Tapaamiset halutaan järjestää niin että voi väittää olleensa ylitöissä tai kokouksessa, jossain harrastuksessa.
En nyt ole tämä pilaantunut nainen, mutta minulla oli suhde kiltin 3-lapsen isukin kanssa, mies kertoi kotona menevänsä pelaan lätkää harrasteporukassaan ja tuli mun luo, kivat parituntiset parikertaa viikossa
[/quote]
Uskolliset eivät myöskään roiku deittisivustoilla. Ero on aina epäonnistuminen ja merkki huonosta arviointikyvystä. Nimim. kahdesti eronneen isän tytär, joka häpeää isäänsä.
[/quote]
Ei kenestäkään voi tietää millainen hän on 30-40 vuoden päästä.
[/quote]
Ei niin ja silti pitää paukauttaa uudestaan naimisiin ja taas erehtyä. Itsetutkiskelu jätetään mielellään välistä ja syytetään vain toista osapuolta.
Joillakin on aina niin kiire pästä viettämään sitä prinsessapäivää, että menevät monta kertaa naimisiin harkitsemattomasti iihastuessaan tuntematta toista. Joidenkin mielestä se on niin hienoa, kun miehet kerta toisensa jälkeen pikaisesti kosii ja saa olla rouva. Ei siis malteta seurustella ja oåpia tuntemaan, vaan on pakkomielle saada sormus sormeen ja hihkua, että pääso naimisiin. Sitten itketään paskat housuissa
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:49"]
Joillakin on aina niin kiire pästä viettämään sitä prinsessapäivää, että menevät monta kertaa naimisiin harkitsemattomasti iihastuessaan tuntematta toista. Joidenkin mielestä se on niin hienoa, kun miehet kerta toisensa jälkeen pikaisesti kosii ja saa olla rouva. Ei siis malteta seurustella ja oåpia tuntemaan, vaan on pakkomielle saada sormus sormeen ja hihkua, että pääso naimisiin. Sitten itketään paskat housuissa
[/quote]
Juu, prinsessapäivästä siinä avioliitossa on kyse. Pakkomielteinen tarve saada hieroa katkerien naisten naamaan että on rouva.
Juridiset edut eivät paina ollenkaan, saati sitten se halu uskoa loppuelämän rakkauteen.
2kta eronnut oon minäkin
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]