Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on paljon hiuksia/paksut hiukset

Vierailija
15.04.2015 |

Miten yleensä pidätte hiuksianne? Itsellä on paljon hiuksia, mutta yksi hius ei ole kovin paksu. Aina pitää olla tosi kerrostettu malli ja tietyllä tavalla leikattu et näyttää auki hyvältä. Usein menee hiukset kiinni linjalla myös, koska tätä ei saa aina näyttämään hyvältä auki :/

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:28"]

Mullakin kerrostetusti leikattu, pituus vähän olkapäiden yli. Useimmiten pidän auki, joskus ponnarilla. Vaikka latvoja on ohennettu, hiusmassaa tuntuu olevan silti ihan hirveästii, kun on vielä loivat luonnonkiharat. Ärsyttävä spanielinkorvatyyli, kun hiukset on korvien takana. Jotenkin vaan ei enää näin nelikymppisenä jaksa kiinnostaa miltä hiukset näyttää, kunhan nyt on puhtaat.

Spanielinkorvatyyli on ollut tunnusmerkkini vuosikaudet! Kukaan ohuista ja suorista hiuksista kärsivä ei voi ymmärtää miksi valitan tästä mutta on tässä paksussa ja luonnonkiharassakin haasteensa.Ei näytä Victorias secret enkeliltä tää mun tukka, ei. 

[/quote]
[/quote]

Hahahaha, kaverit kutsuu mun hiuksia spanielinkorviksi! Ymmärrän siis täysin mistä puhut

Vierailija
22/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kampaajan mukaan tuplasti normipäähän verrattuna hiuksia - lasimaisia ja suht paksujakin vielä. Ja kurittomasti taipuvia! Mulla on vuosia ollut kerroksittain leikattu puolipitkä kampaus. Jos naamaan sopisi pitäisin useammin nutturalla, kotioloissa kyllä. Muuten pidän tästä kampauksesta kovasti, tämä ylin lähinnä

http://www-hairstyles.com/short-wavy-hairstyles-2015/

n55v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:19"]

leikkautin niskaan piilokaljun. loput hiukset pidän auki, tai ponnarilla/letillä.

[/quote]

Sama homma täällä. On muuten ihana kesällä kun ei ole sitä hiostavaa massaa niskassa. Piilokalju estää myös pyramidihiusten syntymistä, eli sellaista tyyliä jossa tukka on päälaelta ihan lättänä mutta niskasta kuin pyramidin alaosa :DD Joskus pidän myös nutturalla, on kiva kun piilokalju näkyy.

Muuten mulla on olkapäille ulottuva polkka, jota on kevyesti kerrostettu. Ehkä hieman tylsä hiustyyli, mutta mulla on ollut tosi lyhyttäkin aikanaan niin tällänen perustukka on ihan kiva välillä. Oon miettinyt myös jotain kevyä permanenttia, olisi ihanaa kun olisi tukka aina laineilla/kiharalla.

Vierailija
24/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähkö tukka, lapaluihin asti, pitkät kerrokset. Joskus tulee kausia kun pidän lähinnä nutturaa, ja ne kaudet seuraavat aina niistä kun olen pitänyt tukkaa kyllästymiseen asti auki. Oikeasti yhtä vittusaatanaa kun hiukset vaan on aina naamalla, talvella sähköiset, jäävät laukun hihnan alle kivuliaasti, tarttuvat huuliin jos niissä on meikkiä jne. Nutturakaudet pelastaa hiukseni saksilta :D Välillä kyllä haaveilen leukaan asti ulottuvasta polkastakin kun ne on niin hienoja... mutta haluan mahdollisuuden siihen että hiusten taakse voi piiloutua jos ujostuttaa ja että ne saa pois naamalta kun alkavat tuntua siltä että ovat joka paikassa aina vaan tiellä. 

En ikinä jaksa laittaa hiuksiani mitenkään, paitsi sille nutturalle. Siisti ballerinanuttura syntyy puolessa minuutissa, jonka verran suostun uhrautumaan.

Vierailija
25/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 14:46"]

Mulla on kampaajan mukaan tuplasti normipäähän verrattuna hiuksia - lasimaisia ja suht paksujakin vielä. Ja kurittomasti taipuvia! Mulla on vuosia ollut kerroksittain leikattu puolipitkä kampaus. Jos naamaan sopisi pitäisin useammin nutturalla, kotioloissa kyllä. Muuten pidän tästä kampauksesta kovasti, tämä ylin lähinnä

http://www-hairstyles.com/short-wavy-hairstyles-2015/

n55v

[/quote]

Mulla ois lähinnä toi kolmas ylhäältä. Leikkautin siis pitkän polkan jonkin aikaa sitten ja useimmiten pidän sitä auki tai niin, että päälihiukset on pinnillä tai pienellä ponnarilla jossain kohtaa päätä. Pikkulettikin otsalle sopisi, jos jaksaisin aamuisin väkertää (en oo hyvä letittämään). Aiemmin oli pidemmät hiukset ja ne oli pakkoponnarilla joka päivä, koska en yksinkertaisesti jaksanut niiden painoa ja kuumuutta.

Hiukset on sen verran paksut, että sellainen metallinen klipsi sanoo vain "ping" ja lentää kaaressa pois päästä, jos takahiukseni sellaiseen yritän vangita.

Vierailija
26/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auki, en kerrosta, koska kiharat.

Vierailija
27/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia on vaikka muille jakaisi! On ollut polkkaa, pitkää, permanenttia (tosi järkevää, kun se pöheikkö ennestäänkin on paksu!), mutta olen todennut että lyhyt, koko korva esillä, on paras. Vähän hiuslakkaa pitämään kutreja kasassa, muuten ei mitään tarvitsekaan. Ei hiosta niskasta, eikä tunnu niin paksulta kuin pitkänä. Leikkauttaa saan kerran kuussa, kun tämä pöheikkö kaiken lisäksi kasvaa kuin rikkaruoho! 

Vierailija
28/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kiinni, ponnarilla tai nutturalla. Ja, ärsyttää kun harjaa hiuksia niin harjasta katkee varsi. Ostin sellasen tingelitangeli muoviharjan, sepä ei pysy kädessä vaan singahtelee pitkin seiniä. Täytyy varmaan kokeilla juuriharjaa.

Vierailija
29/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:16"]

Itsellä on paksu ja taipuisa tukka, yksittäiset hiukset on kuin jouhia. Eihän se hyvältä koskaan näytä, nyt on noin olkapäille ulottuva polkka ja suoristelen sitä silloin tällöin. Olen ratkaissut ongelman olemalla katsomatta peiliin kun en sille mitään osaa tehdä.

[/quote]

Mulla sama.... kunnes löysin rotaatioharjan. Maailman paras keksintö! Sopii parhaiten puolipitkille ja sitä lyhyimmille hiuksille, ja varsinkin luonnonkiharaan tukkaan!

Vierailija
30/32 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hairmella saa hiuksiin tuuheutta

http://www.uudethiukset.com/

Vierailija
31/32 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pitkä, vaalea ja taipuisa tukka, vastapestynä todella pörröisen näköinen vaikka mitä silottavankosteuttavia hoitoaineita käyttäisi... en jaksa laittaa yleensä mitenkään, ne vaan on auki. Ja jollain tavalla oon pikkuhiljaa oppinut arvostamaan tukan villeyttä, mut on helppo tunnistaa ja mies kutsuu leijonanharjaksi. :D Hyviä puolia on se ettei tukka rasvoitu kovin nopeasti niin että sitä huomaisi, päällikerros ei kosketa päänahkaan ikinä. Huonoja puolia kuumuus etenkin kesällä ja turhautuminen kun tukka on tiellä, mutta sitä varten on aina ponnari ranteessa mukana. Joskus olen kerrostanut kampaajalla keventääkseni tukkaa mutta pörröisyyden takia olen todennut ettei se ole niin hyvä idea..

Vierailija
32/32 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hiukset lähes aina kiinni: ponnarilla, letillä, nutturalla ym. Alkaa heti ärsyttämään jos ne roikkuu naamalla tiellä.. Kauppojen surkeat perusponnarit (ohuet) kyllä hajoaa ja katkeilee mun tukassa kokoajan. Omasta mielestäni mulle sopii paremmin hiukset kiinni, käytännön syistä ja näytän jotenki tyhmältä hiukset auki.   

Oon nyt parikymppisenä leikannut ite tukkaani useaan otteeseen ja lyhentäny sitä mieleisekseni. Nyt on just hyvän pitunen, ei liian lyhyt, ei liian pitkä. Huonona päivänä raivostuttaa hiusten yltiömäinen paksuus, vaikka onhan tässä pehkossa hyviäkin puolia. Mulla on suorat hiukset, latvoista vähän laineikkaat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi