Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jota olen tapaillut, ei ymmärrä etten kykene kokemani trauman takia olemaan sänkyhommissa alimmaisena, haluan kyllä mutta en siinä asen...

Vierailija
29.12.2021 |

Koin alaikäisenä rai s kauksen. Mies oli suunnilleen puolet minua isompi ja uhkasi lyö dä jos rimpuilen. Tästä on aikaa nyt kolmisen vuotta. Olen alkanut tapailla yhtä mukavaa miestä. Hän ei ymmärrä, etten vieläkään pysty olemaan sänkypuuhissa niin että hän on päällä, koska vanhat traumat puskevat päälle ja ahdistun.

Tämä mies ei ole tehnyt minulle mitään pahaa, ja on aina lopettanut heti jos minua on alkanut sattua tai ahdistaa. Sanoo kuitenkin,että puolen vuoden tapailun jälkeen pitäisi jo alkaa luottaa. Olisiko jostain terapiasta apua vai vähätelläänkö siellä verrattuna ihmisiin jotka ovat kokeneet pahempaa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi ihmeessä sinun pitäisi olla asennossa, joka ei tuota sinulle nautintoa vaan päinvastoin ahdistusta. Onhan noita yhdyntäasentoja lukuisia. Toisaalta eivät kaikki harjoita yhdyntää ollenkaan, eikä sihenkään ole minkäänlaista velvollisuutta.

Terapia varmasti kannattaa, mutta ei sen vuoksi, että voisit sen jälkeen maata miehen alla vaan sen vuoksi, että saa asiaa käsiteltyä itsesi vuoksi. En näe hyvänä terapian tavoitteena sitä, että voisit tyydyttää jonkun miehen... Terapia on sinua varten, samoin oma seksuaalisuutesi on 100 % sinua varten.

Viestistäsi saa kuvan, että mies painostaa sinua olemaan alla. Jos, niin mieti onko tämä suhde sinulle terveellinen. Sinulla ei ole mitään velvollisuutta nyt tai koskaan muutoinkaan olla miehen alla yhdynnässä.

Eikä miehellä ole mitään velvollisuutta harrastaa sellaisen naisen kanssa minkäänlaista seksiä, jolle ei perinteinen asento koskaan kelpaa. Kuulostaa ääri feminismiltä koko sairas aloitus.

Ei tietenkään ole kenellekään mitään velvollisuutta seksiin, mutta ihmettelen, että kuinka lapsellinen miehen pitää olla, että tuo yksi asento on niin välttämätön. Eiväthän kaikki pidä muutenkaan kaikista asennoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla