Mies jota olen tapaillut, ei ymmärrä etten kykene kokemani trauman takia olemaan sänkyhommissa alimmaisena, haluan kyllä mutta en siinä asen...
Koin alaikäisenä rai s kauksen. Mies oli suunnilleen puolet minua isompi ja uhkasi lyö dä jos rimpuilen. Tästä on aikaa nyt kolmisen vuotta. Olen alkanut tapailla yhtä mukavaa miestä. Hän ei ymmärrä, etten vieläkään pysty olemaan sänkypuuhissa niin että hän on päällä, koska vanhat traumat puskevat päälle ja ahdistun.
Tämä mies ei ole tehnyt minulle mitään pahaa, ja on aina lopettanut heti jos minua on alkanut sattua tai ahdistaa. Sanoo kuitenkin,että puolen vuoden tapailun jälkeen pitäisi jo alkaa luottaa. Olisiko jostain terapiasta apua vai vähätelläänkö siellä verrattuna ihmisiin jotka ovat kokeneet pahempaa?
Kommentit (21)
Ei tietenkään vähätellä.
Tuntemuksesi ovat täysin luonnollisia kokemuksistasi johtuen ja miehen yulisi ymmärtää se.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään vähätellä.
Tuntemuksesi ovat täysin luonnollisia kokemuksistasi johtuen ja miehen yulisi ymmärtää se.
*tulisi ymmärtää
Kyllä mulle käy pelkästään takaapäin jörniminen jos otat suikkiin kanssa.
Kumppani ymmärtää, mutta tuskin hän loppuelämäänsä on valmis ymmärtäämään siksi ettet hae asiaan apua.
Vierailija kirjoitti:
Oma pää kuntoon ennen kuin alat seukkaamaan.
Tämä. Vaarana on että se oma pää menee enemmän solmuun, kun toisen pitää vaan ymmärtää ja ymmärtää, sitten ymmärtää myös lähteä.
Takaapäin sitten vaan pökköä pesään niin et joudu kohtaamaan demonejasi silmästä silmään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle käy pelkästään takaapäin jörniminen jos otat suikkiin kanssa.
Etova kommentti. Sun pitäisi tosissaan miettiä mitä suustasi päästät. Ja etenkin missä tilanteessa.
Sitten vain panette sellaisissa asennoissa, joissa se on sinullekin mukavaa. Miksi tämä on miehelle ongelma?
Ilman muuta terapiaan kannattaa mennä. Suosittelisin alkuun pelkästään itse käymistä ja vasta myöhemmin kumppanin kanssa. Näin on helpompi ensin puhua kaikistä omista "möröistä" ja terapeuttikin voi paremmin tukea myöhemmin yhteistä polkua.
Ap, haluaisin jotenkin lähettää täältä myötätuntoa ja tukea jos vain voisin.
Minäkin suosittelen terapiaa. Kannattaa vilkaista eri suuntauksia ja miettiä mikä tuntuisi omimmalta; esim. trauma- tai ratkaisukeskeinen terapia, pariterapia tai seksuaaliterapia. Terapiaa tarjoavat tahot osaavat varmaankin myös suositella jotakin, jos kerrot taustat.
Jos mies olisi ymmärtäväinen ja aidosti haluaisi tukea prosessissa, niin saattaisin yrittää tilanteessasi siedättymistä niin, että makoilisin miehen kanssa esim. kyljellään, ja pyytäisin häntä sitten pikku hiljaa kääntymään enemmän päälleni vaikka pieniksi hetkiksi kerrallaan. Alkuun ilman seksiä ja ihan vain sillä että saisi positiivisia, turvallisia kokemuksia niiden traumamuistojen rinnalle, jotta se negatiivinen muisto ei olisi sellaisesta tilanteesta se ainoa ja päälimmäisin. Tai sitten pyytäisin miehen syliini vaikka sohvalle, ja kokeilisin miltä tuntuu jos etenisi siinä asteittain hyväilyistä kiihottumiseen jne. Voisi olla hyvä vaihtaa asentoa hyvissä ajoin ennen kuin sulle tulee ahdistusreaktioita, jotta hyvä tunne jäisi päälimmäiseksi ja sellainen olo, että se oli kivaa ja että voisit ehkä haluta jatkossa lisää.
Mies olisi myös tärkeä saada ymmärtämään, ettei ahdistuksessasi ole kyse mistään häntä vastaan suunnatusta henkilökohtaisesta loukkauksesta tai luottamuspulasta, vaan että se on ihmismielen yleinen ja tavanomainen reaktio traumaattisen kokemuksen jälkeen. Uskon kuitenkin että terapiasta voisi olla sulle / teille hyötyä.
Sinä ihana nainen. Voin maata selälläni aivan hipi hiljaa, että saat tyydytettyä itsesi patukallani, vaikka monta kertaa päivässä.
En koe mitään tarvetra nousta päällesi.
Voin olla jopa köytettynä sänkyyn, vain sinun mielihalujesi toteuttamiseen käytettävä lelu.
Jaksuhalit sinulle.
En ymmärrä, miksi ihmeessä sinun pitäisi olla asennossa, joka ei tuota sinulle nautintoa vaan päinvastoin ahdistusta. Onhan noita yhdyntäasentoja lukuisia. Toisaalta eivät kaikki harjoita yhdyntää ollenkaan, eikä sihenkään ole minkäänlaista velvollisuutta.
Terapia varmasti kannattaa, mutta ei sen vuoksi, että voisit sen jälkeen maata miehen alla vaan sen vuoksi, että saa asiaa käsiteltyä itsesi vuoksi. En näe hyvänä terapian tavoitteena sitä, että voisit tyydyttää jonkun miehen... Terapia on sinua varten, samoin oma seksuaalisuutesi on 100 % sinua varten.
Viestistäsi saa kuvan, että mies painostaa sinua olemaan alla. Jos, niin mieti onko tämä suhde sinulle terveellinen. Sinulla ei ole mitään velvollisuutta nyt tai koskaan muutoinkaan olla miehen alla yhdynnässä.
Sehän on vain yksi asento, en ymmärrä miksi se miehelle on ongelma. Ei minunkaan mies oikein tykkää takaapäin. Haluaa olla lähekkäin seksissä. Minä taas välillä tykkään takaapäin, mutta ei tämä ole ongelma. Joskus sitten ollaan, mutta jos miehellä olisi joku traumaattinen syy tähän, en tietenkään pyytäisi.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, alapeukuttaja-idiootti riensi paikalle
Selvä, no mitäs sulle kuuluu?
En jaksaisi seurustella naisen kanssa jolla noin paha trauma, jos ei asialle tekisi pian jotain. Ärsyttäisi miettiä kokoajan ja kysellä että saako nyt tässä asennossa panna, etten tuo hänen mieleensä sitä traumaansa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi ihmeessä sinun pitäisi olla asennossa, joka ei tuota sinulle nautintoa vaan päinvastoin ahdistusta. Onhan noita yhdyntäasentoja lukuisia. Toisaalta eivät kaikki harjoita yhdyntää ollenkaan, eikä sihenkään ole minkäänlaista velvollisuutta.
Terapia varmasti kannattaa, mutta ei sen vuoksi, että voisit sen jälkeen maata miehen alla vaan sen vuoksi, että saa asiaa käsiteltyä itsesi vuoksi. En näe hyvänä terapian tavoitteena sitä, että voisit tyydyttää jonkun miehen... Terapia on sinua varten, samoin oma seksuaalisuutesi on 100 % sinua varten.
Viestistäsi saa kuvan, että mies painostaa sinua olemaan alla. Jos, niin mieti onko tämä suhde sinulle terveellinen. Sinulla ei ole mitään velvollisuutta nyt tai koskaan muutoinkaan olla miehen alla yhdynnässä.
Eikä miehellä ole mitään velvollisuutta harrastaa sellaisen naisen kanssa minkäänlaista seksiä, jolle ei perinteinen asento koskaan kelpaa. Kuulostaa ääri feminismiltä koko sairas aloitus.
Terapiaan mars. Ei vähätellä.