Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kampaaja sitten leikkasi minulle KANANPERSEEN

Vierailija
15.04.2015 |

kävin ma kampaalla (suosittu paikka) ja pyysin poikatukkaa, kerroin haluavani muutosta. tukkani on ohut, lasimainen,erittäin vauhdilla rasvoittuva eikä minulla ole aamuisin aikaa laittaa sitä kun koira pissitettävä ja kolme lasta saatava kouluun/tarhaan !

no, kampaaja oli sitä mieltä että minulle ei täysin lyhyt sovi ja ehdotti että ottaa niskan lyhyeksi ja jättää eteen sivulle pidempää. kuulosti hyvältä ja näyttikin hyvältä.. kunnes kävin kotona suihkussa ja kampajan tekemä kampaus suli pois!nyt minulla on molemminpuolin silmiä kaksi hapsottavaa hiussuikaletta ja kynitty niska. kun kortin saada taakse volyymia geelillä, tajusin järkyttyneenä että sehän on kananperse..

en oikein keksi muuta, kuin että vedän miehen koneella koko pään siiliksi :( !

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mistä käsitys, että lyhyt tukka olisi helppo, on lähtenyt. Itselläni oli nuorempana lyhyet hiukset, mm. tuo ap:n malli, ja yllättävän kauan sai ilmakihartimien, pyöröharjojen ja föönien kanssa sitä väkrätä, jotta asettuisi, kun takaraivolla oli parikin pyörrettä. Sitten kasvatin pidemmät hiukset ja yllätyin, kuinka helppo näihinkin tiiviisiin ja lasimaisiin hiuksiin oli saada volyymia vain muotovaahdolla ja föönaamalla pää alaspiäin heti, kun olivat siinä nykyisin muodikkaassa "pitkä polkka" -pituudessa. Nykyään on vielä hennoille hiuksille tosi hyviä tuotteita, jotka nimenomaan eivät latista hiusta. Esim. tuo suolasuihke, jota monet ap:lle ehdottavat, on loistava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi