kampaaja sitten leikkasi minulle KANANPERSEEN
kävin ma kampaalla (suosittu paikka) ja pyysin poikatukkaa, kerroin haluavani muutosta. tukkani on ohut, lasimainen,erittäin vauhdilla rasvoittuva eikä minulla ole aamuisin aikaa laittaa sitä kun koira pissitettävä ja kolme lasta saatava kouluun/tarhaan !
no, kampaaja oli sitä mieltä että minulle ei täysin lyhyt sovi ja ehdotti että ottaa niskan lyhyeksi ja jättää eteen sivulle pidempää. kuulosti hyvältä ja näyttikin hyvältä.. kunnes kävin kotona suihkussa ja kampajan tekemä kampaus suli pois!nyt minulla on molemminpuolin silmiä kaksi hapsottavaa hiussuikaletta ja kynitty niska. kun kortin saada taakse volyymia geelillä, tajusin järkyttyneenä että sehän on kananperse..
en oikein keksi muuta, kuin että vedän miehen koneella koko pään siiliksi :( !
Kommentit (61)
No voi jehna, ällä nyt laita sitä tolleen! :D
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:47"]
No voi jehna, ällä nyt laita sitä tolleen! :D
[/quote]
no miten sitten?! volyymiä siihen pitäisi saada jotenkin !
Ap
Auttaisiko, jos sukisit sen vain taakse siksi aikaa, että se kasvaa?
Ja katso youtubesta hiustenleikkausvideoita, tosi monet leikkaa itse hiuksensa nykyään juuri tuon takia...
Tollasta lasimaista hiusta ei just kannata kerrostaa, vaan sulle olisi sopinut parhaiten se tasainen polkka, ja se on helppoa itsekin leikata.
Suomalaiset kampaajat jostakin syystä aina haluaa kerrostaa suomalaisia hiuksia, vaikka kerrostus toimii paksussa hiuksessa ja vain tekee lasimaiset hiukset ohuen näköisiksi.
vedä pannalla taakse ! ja kasvata. toki voit pyttää jotakuta nipsaisemaan ne sivutupsut pois, jos kiusaavat kovasti. mutta älä nyt siiliä hyvä nainen.. :D
Se on huomattavasti parempi kun laitat sen noin kuin kampaajakin on laittanut, älä nyt tuolla lailla kohtisuoraan pystyyn vedä kuin kakadulla! Vähempikin volyymi riittää.
mikä siinä muuten on, että kampaajat leikkaavat AINA mallin jota ei saa kotona itse näyttämään hyvältä millään?!! :O sitä lähtee tyytyväisenä kotiin ja sitten kun käy suihkussa.. AARGHT! JUMALAUTA! ja pipo päähän ..
t. ap:n kohtalon kolmesti kokenut
Tuohan on hyvä ja helppo malli, mutta ei siihen takatukkaan mitään volyymia tarvi. Tai ruiskit vähän suolasuihketta, mutta ei sitä pystyyn kannata haroa.
Voi luoja, tuohan on aivan oikea kananperse. Otan osaa.
Pitäis tuo päävaihtaa, hiukset hyvin
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:00"]
[/quote]
No on se kananperse jos ap sen noin laittaa.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:00"]
[/quote]
On se ap:n laittamana, mutta kampaajan jäljiltä tosi nätti.
Toi ei ole kananpersettä nähnytkään! Edestä ja sivuilta liian lyhyt. Tehy-tukasta toi vois käydäkin...
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:03"]Toi ei ole kananpersettä nähnytkään! Edestä ja sivuilta liian lyhyt. Tehy-tukasta toi vois käydäkin...
[/quote]
Tehy-tukka x'DDDD
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:57"]Se on huomattavasti parempi kun laitat sen noin kuin kampaajakin on laittanut, älä nyt tuolla lailla kohtisuoraan pystyyn vedä kuin kakadulla! Vähempikin volyymi riittää.
[/quote]
Ai kamala minkä huutonaurun sain tästä! Kakadu, voi jösses!
Mutta Ap.lle sympatiat, tiedän tunteen !!!
Kuules saat samanlaisen kampauksen takaisin aikaan, kun hieman suihkautat lakkaa/suolasuihketta hiuksiin ja pöyhit. Ei ole niin vaikeaa :) Jätä tuo järkyttävä hiusten kiskominen, ellet sitten halua näyttää että päässäsi on koko kalkkuna.
Vaihda geeli muotovaahtoon ja hiuslakkaan. Pestyyn tukkaan muotovaahto, sitä sitten ilmakihartimella tai föönillä kuivailet, ja lopuksi lakkaa. Hiuspuuteria juuriin tarvittaessa, ja minikreppiraudalla alempien hiusten tyviä hiukan koholle, kreppauksia ei siis näkyviin. Ehkä vielä suoristusrautaa vois vähän näyttää hiuksille erikoistilanteita varten.
Tai sitten värjäät ton punasella ja vihreällä, laitat lävistyksiä nenään, huulin ja korviin ja laitat röökin huuleen sojottamaan. Käyhän se niinkin.
Ei toi kuvan kampaus ole kananperse. Kananperse on ihan lyhyt takaa, kuten miehillä. Myöskään sivulta ei ole noin pitkä.
havainnoilistan:[url=http://aijaa.com/7W6EMU][img]http://i11.aijaa.com/t/00618/13798249.t.jpg[/img][/url]
kampaajan laittama yllä ja itse laittamani alla!
[url=http://aijaa.com/g4nul6][img]http://i9.aijaa.com/t/00305/13798250.t.jpg[/img][/url]
Ap