Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä seksikkyyteen!

Vierailija
15.04.2015 |

Miten olla seksikäs, jos ei ole kaunis eikä ole tissejä eikä persettä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:29"]Kannattaisiko alkaa harrastaa latinotansseja tai joitain eksoottisempia tanssifitnesslajeja? Kaikkihan ei niistä tykkää, mutta itse olen saanut tästä parivuotisesta harrastuksestani kyllä paljon iloa. Miehenikin varmaan tykkää : ) mutta tykkään ihan itsekin siitä millaisen olon keinuvaksi käynyt lanne minulle saa : ) [/quote] TANSSIFITNESS :D

Jaa mikä tässä olikaan :D?

[/quote]

Vierailija
22/30 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla seksikkyys lähti itsetunnosta. Olin pitkään huonossa suhteessa ja mies polki itsetuntoni maan rakoon. Erottuani ymmärsin oman arvoni ja itsetuntoni takaisin. Huomasin että minulla olikin yllättävän paljon vientiä! Tapasin nyt unelmieni miehen ja hän saa itsetuntoni vain kohoamaan. En esim. häpeile enää vartaloani, kun se tällaisenaan herättää näköjään ihailua ;) sängyssä uskallan olla mm. rohkeasti päällä ja nautin itsekin paljon enemmän. Miehen teoilla on väliä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:41"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:26"] Olen naimisissa. .. ap [/quote] No kyllä sinä varmasti miehesi mielestä olet seksikäs. Olethan saanut hänet hurmattua. [/quote] enemmänkin voisin olla, olen vähän puutteessa. Tai sitten mies ei enää innostu yli 30-vuotiaista. Ap

[/quote]

No, mutta jotakin jos ei seksiasuja, niin kuitenkin sen tyyppistä päälle, jos haluat vietellä. Jokainen nainen on niissä varmaan puoleensavetävä eli älä ala selittämään varatalostasi mitään negatiivista , kun siinä ei ole varmaan mitään erityisen huonoakaan. Miehet ovat visuaalisia

Vierailija
24/30 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä paljonkin erityisen huonoa, kuten tissit ja perse. Ja maha. Ap

Vierailija
25/30 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja sääret. Ei mitään hyvää. Ap

Vierailija
26/30 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä voisin alkaa esittää itsevarmaa ja sanoa miehelle, että jos ei ala painettaa, katson alkaisiko jotakuta toista! Ap

Vierailija
27/30 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Push uppia tai bomb shelliä rintsikoihin, pepputyyny alkkarit ja freddy persekehys housut ni voila! Anna palaa.

Vierailija
28/30 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:56"]

On siinä paljonkin erityisen huonoa, kuten tissit ja perse. Ja maha. Ap

[/quote]

Nyt lopeta. Huono kroppasi on korviesi välissä

Vierailija
29/30 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksikkyyttä kaipaat niin ensin täytyy korjata asennevamma pois. Totta kai saa olla rehellinen itselleen ja tiedostaa, ettei kroppa ole sellainen kuin toivoisi. Mutta toisen silmissä se voi olla erittäinkin seksikäs. Hyväksyt ittes nyt sellasenaan ku olet ja lopetat tuon mollaamisen. Yltiöpäinen vikinä omasta kropasta syö kenen tahansa halut.
---------
Vaatteista seksikkäitä ovat semmoset, joissa oma olo on mukava ja pystys niissä ryhdikkäästi ja itsevarmasti kulkemaan. Myös istuvuus on tärkeää, muotojen peittävät teltat sopivat aika harvoille. Panostat vähän nättiin vaatteisiin ja/tai alusvaatteisiin ja laitat vähän hiuksia, ehkä meikkiä jos tykkäät. Kohottaa kummasti jo omaa mielialaa.
----------
Sitten otat asenteen että kyllä susta vielä flirttiä löytyy. On ilkikurista katsetta, sanoja ja kosketusta. Tai suoraa toimintaa. Lohdutukseksi voin sanoa, että oon 170/100 kokonen taistelunorsu, ja mies on 168/63 kokonen timmikroppanen hiiri. Mulla on läskiä joka paikassa, varsinkin mahan röllykkä ja aivan valtava hehtoperse. Tissit E-kuppia, joten painovoima vetää niitä kovaa tahtia alas. Onneksi naama nyt perusnätti. Ja kappas, silti on mies rinnalla ja hyvää seksiä useasti viikossa. Jos alkaisin vinkumaan, tappaisin miehen halut - ja omat. En koe olevani hirmu seksikäs, mutta oman miehen kanssa kyllä olen tuhma. Koskettelen, suutelen intohimoisesti, puhun tuhmia ja mitä vaan, jolla osoitan että nyt panettaa ja nyt se on miehen vientiä. Osoitan että haluan kumppaniani ja en kainostele. Ja tähän asti on vaakamamboa ollut niin paljon kuin haluttaa. Joten vikinä pois ja puuhiin, jos se siitä on kiinni! ;)
21v taistelunorsu

Vierailija
30/30 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 30! :D ap