Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Pidetään pää kylmänä ja pysytään rauhallisina"

Vierailija
15.04.2015 |

Mistä nyt tulee kun Stubb toistaa tuota mantraa joka haastattelussa, eilenkin yle uutisten tv-haastattelussa viime kevään tietovuotoa koskien ja juuri äsken Iltasanomien vaaligrillissä.

 

"Pidetään pää kylmänä ja pysytään rauhallisina"

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi