Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka eivät oikein välitä elokuvien katselusta?

Vierailija
29.12.2021 |

Sarjoja ja muuta kyllä tykkään seurata mutta elokuvat ei oikein nappaa. Viimeistään puolessa välissä alkaa tulla levoton olo, ajatus lähtee harhailemaan. En sitten tiedä olenko katsonut vaan huonoja elokuvia, koska usein jälkeenpäin jää vaan typertynyt olo, että pitikö tähänkin kuraan nyt tuhlata pari tuntia? Sekin korealainen In The Mood For Love jonka piti olla todellinen mestariteos. Täysin umpisurkeaa kuraa josta ei saanut mitään irti. Muutama poikkeus toki on. Muilla samaa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan katsoa ainoastaan joitain komedioita. Monesti siirryn muihin puuhiin noin viiden minuutin katsomisen jälkeen jos leffa ei vaikuta kiinnostavalta.

Vierailija
2/19 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun on tottunut sarjojen hitauteen niin elokuvat tuntuu liiankin nopeatempoisilta. Etenkin nykyleffat, joissa pitää olla leikkauksia parin sekunnin välein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et vain ole löytänyt sopivia elokuvia. Itse katson paljon elokuvia, mutta olen aika valikoiva sen suhteen mitä katson ja mitä en.

Vierailija
4/19 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsoo videolta eikä televisiosta tai leffateatterissa, niin ei niitä ole pakko katsoa kokonaan yhteen menoon. Voi katsoa sen verran kuin jaksaa ja jatkaa myöhemmin.

Vierailija
5/19 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen katsoin elokuvia, nyt en enää oikein jaksa keskittyä, vaan otan melko pian vaikka kirjan lisäksi ja luen sitä samalla kun katson elokuvaa toisella silmällä. En oikeastaan enää edes katso uusia elokuvia, vaan niitä, jotka olen nähnyt jo monta kertaa ennenkin.

Sama ilmiö kirjojenkin kanssa. En juuri lue enää uusia kirjoja, vaan samoja vanhoja. Jatkuva väsymys ja stressi sen varmaan tekee, ettei jaksa enää keskittyä mihinkään uuteen.

Vierailija
6/19 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut elokuvaa varmaan viiteen vuoteen.

Vierailija
7/19 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa lopettaa tarpeeton netissä surffailu, niin keskittymiskyky normalisoituu taas.

Vierailija
8/19 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas katson elokuvia, mutta sarjoja en jaksa (muutamaa lukuunottamatta). Elokuvaan ei tarvitse ”sitoutua” kuin 2 tunniksi suunnilleen.

Vierailija
9/19 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut tuollainen pienestä asti vai onko se alkanut jossain vaiheessa myöhemmin?

Vierailija
10/19 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Leffat ovat ihania. Sarjat jauhavat usein liian paljon tyhjää ja pitää jäädä odottamaan uusia kausia, jotka usein huonoja. Eläköönelokuvat.

Vierailija
11/19 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ollut tuollainen pienestä asti vai onko se alkanut jossain vaiheessa myöhemmin?

Oon ollu tällanen niin kauan kuin muistan. Enkä tykkää käydä edes leffateattereissa.

Ap

Vierailija
12/19 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomannut, että elokuvien katselu sujuu paremmin, jos on pitänyt taukoa ruutujen katsomiseen. Ihan riippuu myös hetkistäkin milloin jaksan katsoa elokuvia ja milloin en. Elokuvien katseluunkin tarvitsee aktiivista mieltä.

Vierailija
13/19 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katso sitten lyhytelokuvia.

Vierailija
14/19 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holiday-elokuvasta tykkään. Sen katsoin juuri.

Monet elokuvat ovat tylsiä.

Vierailija
15/19 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan katso. En pidä räiskinnästä. Juoni on arvattavissa. Katsojien aliarvioimista ja suosion hakemista. 'Usein elokuvan katsottua tulee 'tyhjä olo' ja harmittelee, että tähänkin meni sitten pari tuntia ja itselle ei jäänyt mitään.

Vierailija
16/19 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksan katsoa ainoastaan joitain komedioita. Monesti siirryn muihin puuhiin noin viiden minuutin katsomisen jälkeen jos leffa ei vaikuta kiinnostavalta.

Mulla on juuri toisinpäin. Mä jaksan harvemmin katsoa komedioita ja monet muut genret ovat paremmin makuuni.

Vierailija
17/19 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa katsoa kun hyvin hyvin harvoin. Ihan pahinta aina kun mies tai kaveri ehdottaa että katsotaanko joku leffa Netflixistä.

Ei katsota, siivoan vaikka kaappeja mielummin.

Vierailija
18/19 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin olen katsonut viimeksi, kun uutuusleffoja oli Mies ja alaston ase.

Vierailija
19/19 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson parhaillaan Kadonneiden lasten kaupunki -elokuvaa ja tuntuu tosi puuduttavalta.

Mä kummiskin oon leffaharrastelija, joten ihan elokuva kohtaista tuo on, mitä jaksaa katsoa ja mitä ei. On sillä mielen laadulla ja mielenkiinnon kohteilla merkitystä mitä jaksaa tehdä. Sulle Ap ei ehkä sovi elokuvat, mutta toisille nekin näyttävät uppoavan, kun ainaskin elokuvat minuun uppoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä