Vaimo sai silmälasit ; erohakemus loppuviikosta
Näyttää aivan hirveältä noiden lasejen läpi... Huhhuh oisittepa näkemässä.. Ja kehtaa mäkättääkkin vielä.
Kommentit (43)
Vaimo viimeinkin näkee, minkä hirvityksen kanssa on elänyt ja näkee laittaa eropaperit. Näinhän se meni, jos olet ihan rehellinen.
Taidat olla naimisissa vaan ulkonäön takia?? Sairasta. Ihmisen luonteeseen han sitä pitäs rakastua.
Joopa joo näitä provoja.
Itse joudui viemää vaimon optikolle, kun jatkuvasti valitti päänsärkyä. Päänsäky loppu kun sai lasit silmille, ei enään tarvitse tirristellä silmillä mitä tuossa lukee.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 10:56"]
Taidat olla naimisissa vaan ulkonäön takia?? Sairasta. Ihmisen luonteeseen han sitä pitäs rakastua.
[/quote]
Mikä sinä olet määrittelemään mihin kuuluu rakastua?
Ymmärrän. Hän näkee sinut nyt ja vaatii saada eron.
Mun mieheni haluaisi että käyttäisin laseja koko ajan, vaikka käytän vaan lukiessa. Hänestä ne on seksikkäät.
Tyypillinen provo; tehdään typerä aloitus ja häivytään.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 08:55"]
Entäpä jos joutuisit aloittamaan jonkin lääkityksen, esim. kilpirauhasen vajaatoimintaan, ja vaimosi tuumaisi että minä en katsele miestä joka joutuu syömään lääkkeitä ja heivaisi sinut.
[/quote]
Mulle kävi näin, paitsi että lähtijä oli mies. Ei kestänyt katsoa lihomista ja hiustenlähtöä. Noh, eipä tainnut olla tosirakkaus...
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:09"]
Hitto mikä nahjus!
Ero loppuviikosta. Täh? Ota se ero heti, tänään, nyt!
Tuohan voi vaikka tarttua tuommoinen perverssi rilleily.
[/quote]
Mä oisin eronnut jo eilen - onhan se muija varmasti joskus huonosta näöstä valittanut?!
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 08:50"]Näyttää aivan hirveältä noiden lasejen läpi... Huhhuh oisittepa näkemässä.. Ja kehtaa mäkättääkkin vielä.
[/quote]
Miksei mäkätin mennyt silmäleikkaukseen?
Vittu mikä akka, välittömästi heitä pellolle.
Leikkauksellahan rilleistä pääsee helposti.kustannappas se hänelle!
Joo mäkiin luulin että vaimo hakee ero-nyt kun näkee paremmiin :)))
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:04"]Joopa joo näitä provoja.
Itse joudui viemää vaimon optikolle, kun jatkuvasti valitti päänsärkyä. Päänsäky loppu kun sai lasit silmille, ei enään tarvitse tirristellä silmillä mitä tuossa lukee.
[/quote]
Aloitko saada enemmän seksiä kun ei voinut enää vedota päänsärkyyn?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:04"]Joopa joo näitä provoja. Itse joudui viemää vaimon optikolle, kun jatkuvasti valitti päänsärkyä. Päänsäky loppu kun sai lasit silmille, ei enään tarvitse tirristellä silmillä mitä tuossa lukee. [/quote] Aloitko saada enemmän seksiä kun ei voinut enää vedota päänsärkyyn?
[/quote]Ei se seksistä ollut kiinni, vaan jatkuvasta buranan syönnistä.
Ajattelin, että mistä se johtuu ? Veikkasin vahingossa oikein, että oli silmälihasten rasistus.
tota mäkin, silloin kun tuli nämä hd -tasoiset videokamerat ja nyt 4k sun muut, kaikki näkyy tarkemmin.
mutta kyllä uusilla öökilla on kiva kulman taaksekin katsella ja zoomata.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 08:50"]
Näyttää aivan hirveältä noiden lasejen läpi... Huhhuh oisittepa näkemässä.. Ja kehtaa mäkättääkkin vielä.
[/quote]
Vaimo sai lasit ja näkee sinut vihdoin sellaisena kuin todella olet, joten erohan siitä seuraa.
Mulla kävi sillain, että vaimo sai silmälasit. Tästä ei mennyt kuin kuukausi, kun se pisti eron vireille. Enpä tiennyt olevani niin ruma.
Nussikaa.