Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persehiki

Vierailija
15.04.2015 |

On niin ärsyttävää ja noloa kun perseeni hikoaa niin että aina kovalta istumelta (puu- tai muovituoli tms) noustessa penkissä on näkyvä kostea läntti, jota pitää sitten peitellä ettei kukaan luulisi että olisin vaikka kussut housuun (eikä mielleyhtymä hikisen märästä takapuolesta kyllä ole kovin paljon virtsankarkailua parempi).

Kärsiikö joku muukin persehiestä? Miten tästä pääsee eroon? Antiperspiranttia pakaroiden väliin vai?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi eksyy tänne vittuilee. Kyl saa pikkasen sekasin olla. Fetissit kullakin.

Vierailija
22/31 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rupee aina pylly hikoilee häntäluun yläpuolelta juuri ennen kakkahätää.

Vierailija
24/31 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin asioilla ja pershikeä oli tullut pikkareihin. Nyt paskalla.

Vierailija
25/31 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on pitkä ja hoikka. Hän huolehtii henk.koht hygieniastaan hyvin eli käy joka ilta suihkussa, vaihtaa joka päivä puhtaat vaatteet ihoa vasten ja pesee jopa peppunsa aina kakkoshädän jälkeen. Ongelma ei ole runsas hikoilu, vaan ennemminkin se haju.. Mä en voi ymmärtää, miksi se persvako haisee todella voimakkaan pistävälle jos peseytymisestä on vaikkapa aikaa puoli vuorokautta. Ei viitsisi loukata toista valittamalla jatkuvasti pehin hajusta..

Vierailija
26/31 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla rupee aina pylly hikoilee häntäluun yläpuolelta juuri ennen kakkahätää.

Tuo on juuri ärsyttävintä.

Usein alkaa hikoiluttamaan jo ennen kuin olisi varsinaisesti tarvetta mennä pöntölle.

Vierailija
27/31 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/31 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän vertaistuesta. Mullakin on koko ikäni ollut tämä sama ongelma, niin sa*****n noloa, inhottavaa ja ärsyttävää! Tämä kiusaa minua vuoden ympäri, mutta kesät ja etenkin helteet ovat aina kymmenkertaisesti vaikeampia. Jostakin syystä hikoilen perseestäni enemmän kuin kainaloistani ja päästäni, enkä ymmärrä että miksi.

Nyt on täälläkin ollut jo puolitoista viikkoa pelkkää hellettä, ja kaapista otetut puhtaat bokserit ja shortsit ovat jo puolen tunnin ulkona oleskelun jälkeen läpimärät ja pershieltä löyhkäävät, eikä huvita olla ihmisten ilmoilla. Perse hikoaa myös pelkästään kotisohvalla istumisesta lämpimillä ilmoilla (vanha vuokrakämppä kerrostalosta, surkea painovoimainen ilmanvaihto eikä varaa ilmanvaihtokoneeseen), joten tuntuu paremmalta lukittautua yksin kotiin hikoamaan ja haisemaan.

Tuntuu hyvältä kun en ole yksin ongelmani kanssa. Onneksi kesä on pian ohitse, tulee kylmää ja lumet maahan!

Vierailija
29/31 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuhikeä havaittavissa näillä ilmoilla.

Vierailija
30/31 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla pershikeä, vaan sitä naisten kostumista...

Mutta kun olen mies! 

Vierailija
31/31 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi