Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paniikkihäiriöiset, apua!

Vierailija
15.04.2015 |

Mulla on myös paniikkihäiriö. Ollut jo pitkään. Kuitenkin se paheni n. vuosi sitten erittäin pahaksi. Olen aina pelännyt oksentamista ja erilaisia tappavia tauteja. Pelkään jatkuvasti kuolemaa. Pelkään myös kontrollin menettämistä sekä sekoamista. Onko tuttua teille? Tällä hetkellä pelottaa taas todella kovasti että olen sekoamassa. Miten toimia? Yritänkö vain rauhoittua?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin terapiaan, mutta en voi mennä auton kyytiin enkä varsinkaan bussiin..pelkään oksentamista ihmisten edessä. Se on pahin pelkoni. Toinen on tuo että kuolen tai sekoan. Ärsyttää kun olen niin huonossa kunnossa.. Vielä vuosi sitten olin muka niin huonossa kunnossa että huhhuh, mutta nykyään olen elävä kuollut. Ihme kyllä en ole itsetuhoinen niinkuin nuorena. Kiitos teille kaikille. Lupaan näyttää koko maailmalle että tästäkin voi selvitä. Oloni on jo paljon parempi. Toivoin sitä, mutta tavallaan se antaa minulle syyn jatkaa juomista, "ei se maailma kaatunutkaan". Ei helvetti, huomenna uusin lääkkeeni ja otan yhteyttä lääkäriin. Kerron rehellisesti kuinka paska on olla. En vähättele hätää. Kiitos teille! Jos elän vielä herätessäni, niin lupaan muuttua. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla