Nainen, kosketteletko klitoristasi yhdynnän aikana?
Kommentit (35)
Enemmistö ei ole kaikki, kuten sinä aina väität. Kaikkien klitta ei kestä koskemista tai eivät halua, että kosketaan yhdynnän aikana. Se on fakta, eikä muutu vaikka kuinka motkottaisit.
Vierailija kirjoitti:
Sinun jakeluusi ei mene edes naisten omat äänestykset, ja niitä lukuisia täällä, tulokset. Väität ja väität, että pelkkä naiminen on se joka saa naiset kirkumaan. Voi mikä tyhmä mies.
Naimisessa nimenomaan kosketaan epäsuorasti sitä klittaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun jakeluusi ei mene edes naisten omat äänestykset, ja niitä lukuisia täällä, tulokset. Väität ja väität, että pelkkä naiminen on se joka saa naiset kirkumaan. Voi mikä tyhmä mies.
Naimisessa nimenomaan kosketaan epäsuorasti sitä klittaa....
Jos tuolle tielle lähdettään, niin ei voi naida ilman epäsuoraan kosketusta, joten ei tarvitse erikseen sormillakaan koskea klittaan, niinkö? Kyselyssä varmaakin tarkoitettiin klitoriksen huippun ja sen alueen koskemista ulkopuolelta.
En koskettele, kun en koe että sille olisi tarvetta.
Noita naisia, jotka ei koske, kun luuleen miesten suuttuvan, en ymmärrä ollenkaan. Tekevät miehelle karhunpalveluksen. Miehille on sitä parempi mitä helpommin nainen saa orgasmin. Useimmat miehet tykkää aktiivisista naisista. Jos joku mies ottaa klitoriksen koskettelusta herneen nenään, niin joutaa saadakin siedätyshoitoa.
Koittakaa nyt naiset vältellä kaluuan koskemista, niinhän miehetkin täällä toivovat toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Enemmistö ei ole kaikki, kuten sinä aina väität. Kaikkien klitta ei kestä koskemista tai eivät halua, että kosketaan yhdynnän aikana. Se on fakta, eikä muutu vaikka kuinka motkottaisit.
Enemmistö on enemmistö ja sillä hyvä.
Kaikki eivät myöskään tyydy pelkkään kaluun, vaan haluavat tietysti sitä oman parhaan tuntoelimensä hyväilyä. Mihellä tämä elin on kalu, ja se saakin hyväilyä kun mies itse hinkkaa edes taskas sitä pillussa.
Naisen vastaavaa ei saisi siis kosketella, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Noita naisia, jotka ei koske, kun luuleen miesten suuttuvan, en ymmärrä ollenkaan. Tekevät miehelle karhunpalveluksen. Miehille on sitä parempi mitä helpommin nainen saa orgasmin. Useimmat miehet tykkää aktiivisista naisista. Jos joku mies ottaa klitoriksen koskettelusta herneen nenään, niin joutaa saadakin siedätyshoitoa.
Minä miehenä nautin suunnattomasti, kun naiseni räjähtää suuhun tai sormiin. Se on ihana ja paras tunne, kun saa naisen räjähtämään. Muita miehiä en ymmärrä.
"Ja mun orgasmin vahvuudesta tai muidenkaan, et voi sanoa yhtään mitään, et edes oman vaimosi, sillä et voi tuntea hänen tuntemuksiaan.
Lopeta siis tuo titämyksesi muiden naisten tuntemuksista, kun et itse asiassa mitään voi niistä tietää."
Yhtä tietämätön sinä olet muiden naisten tuntemuksista vaikka oletkin nainen.
Uskoisin että aviomies voi monesti olla paremmin perillä vaimonsa tuntemuksista kuin joku ventovieras nainen.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt naiset vältellä kaluuan koskemista, niinhän miehetkin täällä toivovat toisinpäin.
Miksi, en ole huomannut että miehet välttelisivät? Jotkut asennot tekee koskettelun vaikeaksi ja siksi hyväilen mielummin itse, koska koko homma menee muuten vaikeaksi. Jos se mies kerran panee, niin miksi itse ei voisi tehdä mitään, en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
En koskettele, kun en koe että sille olisi tarvetta.
Ettei vaan olisi klittahullu käynyt alapeukuttamassa :D Ihan vaan tuota palstan riivinrautaa kiusatakseni täsmennän sen verran, että penetraatio on mulle The Thing, enkä koe että klitan hyväily yhdynnän aikana enää lisäisi nautintoa. Mieluummin käytän mun käsiä miehen puristamiseen lähemmäs, tuen ottamiseen jotta voisin liikkua paremmin vastaan tai rintojeni hieromiseen.
Klittahullu, voisit oikeasti vähän löysätä pipoa. Hienoa että puolustat naisten oikeuksia seksuaaliseen tyydytykseen, mutta tuollainen vihamielinen jäkäjäkävänkävänkääminen ja oman mielipiteesi pakkosyöttäminen ainoana oikeana ei nyt oikein iske ja ainoastaan pilaa hyviä keskusteluita. Hiero hetki klittaa, nauti olostasi ja anna meidän muiden nauttia omistamme 😘
Koskettelen ja hyväillen usein. Etenkin ollessani päällä ratsastaen. Kasvot mieheen päin toisinpäin. Takaapäin saadessani myös. Saan toki orgasmin ihan normi yhdynnässäkin helposti.
Yhdynnän aikana en, sen aika on muulloin. Yhdynnän aikana haluan keskittyä yhdyntänautintoon.
Vaikka painat alapeukkuka kuinka, se ei muuta asiaa.