Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomies rakastaa, muttei halua

Vierailija
29.12.2021 |

Siinähän se tulikin. On semmonen tunne ettei mies sitä halua myöntää. Kaikkee yritän, että kelpaisi ja alkaa jo nolottaa. Läheisyys loppui, kun miehen halut väheni. Siksi en suhteen alussa voinut tietää että ei välitä läheisyydestä muuten. Nyt ollaan oltu jo niin pitkään yhdessä ja naimisissa sekä suhde on muuten hyvä ettei erotakkaan viittis. Harmittaa vaan että seksielämäni päättyi nelikymppisenä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samanlainen vaimo. Vaihdetaanko ne niin saavat keskenään olla puutteessa ja ollaan me sitten sillai?

Vierailija
2/25 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti. Mies ei halua tehdä asialle mitään. Pelkää että sit seisoo kokoajan jos ottaa jotain lääkettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet monet miehet on samassa veneessä, ettei kumppania kiinnosta seksi ollenkaan. Silloin olisi aika erota.

Vierailija
4/25 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miestä kiinnostaa seksi kanssani ainoastaan silloin kun on ehtinyt katsomaan puhelimella por*noo ja ei kuitenkaan hoidellut itseään. Jos itse ehdotan saan aina pakit. Ei ole haluja minua kohtaan. Se sattuu ja hajottaa. Tiedän kyllä realiteetit etten ole kovinkaan kaunis, mutta silti jotenkin toivoi että oman kumppanin silmissä kelpaisi.

M37

Vierailija
5/25 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitten mies tee ratkaisua ja lähde menemään? Miksi roikkuu liitossa jossa ei halua puolisoaan?

Vierailija
6/25 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitten mies tee ratkaisua ja lähde menemään? Miksi roikkuu liitossa jossa ei halua puolisoaan?

Lue otsikko!

Vierailija
7/25 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies ei rakasta, jos ei halua naistaa. Tai sitten on todellisuudessa kaappihomo.  Ne on on naisten parhaita ja harmittomimpia kavereita. Mutta seksiä et kyllä saa.  Kannatta kysyä suoraan, että oletko homo, kun ei pillu kiinnosta. Sillä se selviää.  Oma vaimo ei olisi kauaa katsellut, vaan kysynyt heti, että mikä mättää. Silloin olisi ollut paree olla joku selitys. Ei huvita, ei ole sellainen.

Vierailija
8/25 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi rakastaa muttei halua seksuaalisesti? Kummassa vika?

Vierailija
9/25 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi myöntää kysyttäessä ettei halua? Päinvastoin väittää ettei ole siitä kiinni vaan haluja on vaan vähemmän. Kumma vaan ettei koskaan kun ite haluisin. Ensin halutaan että ole enemmän aktiivinen ja sitten kun ollaan ni ei kiitos.

Vierailija
10/25 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksi moppuu monella jo ennen 40v ikää. Ei tässä sinulla siis mitään uutta ole.

Vierailija
11/25 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun pitäisi tehdä? Mies ahdistuu kun koitan ottaa asiaa puheeksi. Hän ei tee asialle mitään. Mulla on paska olo. Erota en haluaisi.

Vierailija
12/25 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mun pitäisi tehdä? Mies ahdistuu kun koitan ottaa asiaa puheeksi. Hän ei tee asialle mitään. Mulla on paska olo. Erota en haluaisi.

Kysyä mieheltä selitystä ja miten asia ratkaistaan.  Joku selitys pitää miehellä olla, ei auta ahdistua ja karata paikalta. Joskus vain elämässä täytyy ottaa vastuuta ja vastata teostaan tai tekemättäjättämisistään.  Jos syy on seisokin epävarmuus, niin siihen on lääkkeet. Samoin kyllä masennukseenkin.

Vierailija
13/25 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tossa kai voi kun hyväksyä ja toivoa parasta, tai sitten erota. Ehdotan jälkimmäistä, sillä tukahduttaminen on tukahduttamista. M

Vierailija
14/25 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti. Mies ei halua tehdä asialle mitään. Pelkää että sit seisoo kokoajan jos ottaa jotain lääkettä.[/

Turha pelko . Ei seiso kokoajan ,ja voihan noita

ottaa nokareitakin ja kokeilla mikä annos on

sopiva . Paitsi jos on kovin nuori mies niin

pitäisi pärjätä ilmankin. Oma kokemus on

Tadalafilistä. Minua se auttaa myös haluamaan ihan liikaakin , mutta vähän

”pakkohan” tuota on ottaa. Joku 0,5 vois jo

auttaa

Vierailija
15/25 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös sama tilanne. Ensin ongelma oli se kun en tee aloitteita ja sitten kun teen aloitteen niin toinen vaan huokaisee syvään ja kilsan päähän näkee miten toista vituttaa.

Nyt sitten väittää, että johtuu stressistä, itteä vaan ihmetyttää että syyt vaihtuu jatkuvasti ja huomaa miten valehtelee arjessa pienemmistä kun asioista. Kuitenkin väittää ettei ole ketään toista ja pitää seksikkäänä ynm..

Ja ei en ole muuttunut ulkonäöllisesti mitenkään suhteen aikana. Mutta tilanne itselle hyvin arka ja pahinta on ettei toista kiinnosta puhua asiasta kunnolla.

Itse olen alkanut päätyä eron kannalle sillä en jaksa tätä epävarmuutta jonka tilanne on välillämme luonut, toisen lähellä on nykyään hyvin vaikea olla ja itselläni on olo että käytetään vain hyväksi

Vierailija
16/25 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti. Mies ei halua tehdä asialle mitään. Pelkää että sit seisoo kokoajan jos ottaa jotain lääkettä.[/

Turha pelko . Ei seiso kokoajan ,ja voihan noita

ottaa nokareitakin ja kokeilla mikä annos on

sopiva . Paitsi jos on kovin nuori mies niin

pitäisi pärjätä ilmankin. Oma kokemus on

Tadalafilistä. Minua se auttaa myös haluamaan ihan liikaakin , mutta vähän

”pakkohan” tuota on ottaa. Joku 0,5 vois jo

auttaa

Ei ole nuori.

Vierailija
17/25 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä seksiä yöllä tai heti herätessä. Väkisinkin tulee olo että ei tartte kattoa mua. Että haluaa sillon seksiä mutta ei mua varsinaisesti, satun vaan olemaan siinä. Hän kyllä kieltää tämän.

Vierailija
18/25 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä seksiä yöllä tai heti herätessä. Väkisinkin tulee olo että ei tartte kattoa mua. Että haluaa sillon seksiä mutta ei mua varsinaisesti, satun vaan olemaan siinä. Hän kyllä kieltää tämän.

Ei ehkä kannata ihan jokaista omaa tunnetta pitää totena myös toiselle.

Vierailija
19/25 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös sama tilanne. Ensin ongelma oli se kun en tee aloitteita ja sitten kun teen aloitteen niin toinen vaan huokaisee syvään ja kilsan päähän näkee miten toista vituttaa.

Nyt sitten väittää, että johtuu stressistä, itteä vaan ihmetyttää että syyt vaihtuu jatkuvasti ja huomaa miten valehtelee arjessa pienemmistä kun asioista. Kuitenkin väittää ettei ole ketään toista ja pitää seksikkäänä ynm..

Ja ei en ole muuttunut ulkonäöllisesti mitenkään suhteen aikana. Mutta tilanne itselle hyvin arka ja pahinta on ettei toista kiinnosta puhua asiasta kunnolla.

Itse olen alkanut päätyä eron kannalle sillä en jaksa tätä epävarmuutta jonka tilanne on välillämme luonut, toisen lähellä on nykyään hyvin vaikea olla ja itselläni on olo että käytetään vain hyväksi

Meillä ihan sama juttu :(

-ap

Vierailija
20/25 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon Tadalafilin halua tehostavan luonteen

huomaan kun naista hyväilen: meinaa ihan

pää seota kun niin makeeta on !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi