Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomies rakastaa, muttei halua

Vierailija
29.12.2021 |

Siinähän se tulikin. On semmonen tunne ettei mies sitä halua myöntää. Kaikkee yritän, että kelpaisi ja alkaa jo nolottaa. Läheisyys loppui, kun miehen halut väheni. Siksi en suhteen alussa voinut tietää että ei välitä läheisyydestä muuten. Nyt ollaan oltu jo niin pitkään yhdessä ja naimisissa sekä suhde on muuten hyvä ettei erotakkaan viittis. Harmittaa vaan että seksielämäni päättyi nelikymppisenä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä miten sitä miestä on tullut kohdeltua. Mulla loppui ainakin halut nalkuttamiseen.

22/25 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku asia on hänellä mikä ahdistaa läheisyydessä ja siten myös seksissä.Tai sitten on jokin asia tai huoli arjessa tai hänellä itsellään mikä heijastuu läheisyyteen kun siinä ei voi feikata tai salailla sitä. Mun mielestä ihmistä rakastetaan kokonaisena eikä vaan jotain osaa. Toi on aina vaikee tilanne kun jokin osa-alue sakkaa mutta muuten suhde toimii. Puhuminen asiasta auttaa mutta hän ahdistuu kun otat asian puheeksi. Mitä sillon tapahtuu jos oot sohvalla hänen kainalossaan katsomassa vaikka jotain töllöstä ilman puhetta mistään tai että siinä ei tapahdu mitään muuta eikä sen tarvii johtaa mihinkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M46 kevätauringossa kirjoitti:

Joku asia on hänellä mikä ahdistaa läheisyydessä ja siten myös seksissä.Tai sitten on jokin asia tai huoli arjessa tai hänellä itsellään mikä heijastuu läheisyyteen kun siinä ei voi feikata tai salailla sitä. Mun mielestä ihmistä rakastetaan kokonaisena eikä vaan jotain osaa. Toi on aina vaikee tilanne kun jokin osa-alue sakkaa mutta muuten suhde toimii. Puhuminen asiasta auttaa mutta hän ahdistuu kun otat asian puheeksi. Mitä sillon tapahtuu jos oot sohvalla hänen kainalossaan katsomassa vaikka jotain töllöstä ilman puhetta mistään tai että siinä ei tapahdu mitään muuta eikä sen tarvii johtaa mihinkään?

Se läheisyys, kyhnääminen jotenkin ahdistaa, ei runne oloa rennoksi. Se on outoa hänelle. Hänet on lapsena opetettu siihen että halailu ja tunteiden näyttäminen ei ole soveliasta. Tietää etteihän se niin ole, mutta ei osaa kaivatakaan sellaista. Usean vuoden ajan kyllä halaili kun halusi kovasti seksiä. En tiennyt että halailu on siitä kiinni. Tuskin oltais yhdessä pysyttykkään jos olisin tiennyt mistä joudun luopumaan.

24/25 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyyteen pystyy oppimaan,mulla on siitä omakohtaista kokemusta.Vasta aikuisiällä opin mitä on läheisyys,halaukset,pussaukset,seksi.Lapsena ei edes asioista puhuminen kuulunut elämään vaan ohje oli tulla asioiden kanssa toimeen.Entisen ja nykyisen puolison avulla olen nuo kaikki em. asiat oppinut pikkuhiljaa.Heillä on ollut suuri merkitys sille mitä olen tänä päivänä.Kärsivällisyyttä se vaatii sulta ja pieninä annoksina läheisyyttä.Jos muuten asiat teillä ovat hyvin ihan oikeesti niin toivoa on paljonkin että asiat korjautuvat välillänne.Yhtään ei kannata painostaa tai uhkailla saati miettiä suhteen lopettamista ilman että käytte kaikki asiat läpi sitä ennen.Kaikki negatiivinen vain lisää hänen lukkiutumistaan asiassa huonontaen sitä.Ei siis yhtään mitään kommenttejakaan huonolla sävyllä.Jos sä tykkäät ja rakastat häntä niin rakkaudella,positiivisella asenteella autat häntä sillä saralla,samalla myös itseäsi.Teillä on asiat muuten ihan hyvällä mallilla joten ei kannata heittää hyvää parisuhdetta ja puolisoa hukkaan asian takia jonka voi vielä hoitaa kuntoon.Ehdotan että välillä ohimennen pieni halaus,kosketus,kehuminen jostain pienestäkin asiasta,pusu olisi joka päivä mitä tekisit hänelle.Todennäköisesti vähän ajan kuluttua jokin noista asioista alkaa tulla myös häneltä takaisin päin.Ja siitä kehitys lähtee nopeesti etenemään.

Vierailija
25/25 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiskohan tadafil naisellekin himon nostatukseen? Onko joku kokeillut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi