Meinaatko tulla tälle palstalle vielä vuonna 2022?
Itse olen miettinyt mukavia muutoksia elämääni ja tämä on yksi niistä eli en enää avaa vauva.fi sivustoa ensi vuodesta eteenpäin.
Kommentit (30)
En tule enää, hyvä idea uudenvuoden lupaukseksi. Eräässä keskustelussa oli hyviä kommentteja ja suurin osa niistä oli poistatettu. Kaikki olivat asiallisia toisin kuin ne jäljelle jääneet, joista suurin osa oli penaalin kaikkein tylsimmästä päästä. Mitään järkeä ei tällaisessa keskustelupalstassa ole.
Aivan varmasti, aikalailla vuosittain täällä on tullut pyörittyä vaikka aika pitkiä taukojakin on ollut.
Terveisin Naispelko28
Kukaan teistä ei onnistu lupauksessa olla käymättä täällä. Ihan naurettava ajatus. Paljon vaikeampaa kuin vaikka tupakan polttamisen lopettaminen.
No, heihei sitten. Sori että yritettiin kertoa ihmisoikeuksista ja semmoisista ikävistä asioista, mitä ollaan meiltä kaikilta viemässä. Sori nyt hirveesti. Voimia sinne temppareiden ja pimperokarvojen pohdiskeluun. Muistakaa varata aika pistoksiin. Jaxuhalit vielä lopuksi sinne kuplaan. Se tosin poksahtaa vuonna 2022. Mutta täällä ollaan, jos tuntuu, että haluatte siitä kertoa muillekin.
TArviiin 2 miltisäää. Rypppää koko lopun ikäni ja hilllun netisssä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan teistä ei onnistu lupauksessa olla käymättä täällä. Ihan naurettava ajatus. Paljon vaikeampaa kuin vaikka tupakan polttamisen lopettaminen.
Olen kyllä jättänyt pari muutakin keskustelupalstaa lopullisesti omalla päätökselläni. Olin saanut niistä sen irti mitä oli saatavissa.
Tämä on vähän eri asia eli luultavasti palstaa ajetaan tahallisesti alas, kaikki poistoehdotukset siis hyväksytään, jolloin vakiotrollit voivat määrätä mitä ja miten täällä keskustellaan. Pieru, kakka, julkkikset ja rokotekriittisyys. Ne aiheet taas eivät minua kiinnosta.
Sairauslomalla tänne eksyin ja ihan hukkaan heitettyä aikaa on ollut. Hämmästyttävää on ollut havaita, millainen on tiedontaso joillakin. Tuskin ne kaikki jotain teinejä ovat. Samoin se, miten hörhöys tarttuu.
Kahden lapsen äitinä, tämä palsta oli aikoinaan mukava vertaistukipalsta.
Nyt pelkkä häiriköiden ja kiusaajien temmellyskenttä!
Hyvää uutta vuotta!
Jäin huomaamatta seuraamaan palstaa lopulta useita kertoja päivittäin mutta ajattelin että nyt lopettaisin. Keskustelut eivät ole kovin hyödyllisiä ja suurin osa viesteistä poistetaan.