Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En käytä ollenkaan meikkiä tai muuta kosmetiikkaa. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
14.04.2015 |

Tuossahan se jo tulikin. En käytä ihonhoitoon muuta kuin oliiviöljysaippuaa ja joskus kookosöljyä. Hiukset pesen myös oliiviöljysaippualla, joskus hajusteettomalla luomushampoolla.

Haluatko kysyä jotain? :)

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 21:58"]

Onko sinulle tullut ryppyjä? Kerrotko ikäsi? :) mietin, että läträänkö ihan turhaan voiteita.

[/quote]

Olen 29-vuotias, joten ryppyjä ei ole vielä. Silmäkulmissa on sellaiset alkavat "naururypyt". Ryppyjä saa tulla sitten kun tulee, eivät haittaa minua :)

Vierailija
2/35 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö aurinkorasvaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla miestä?

Vierailija
4/35 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 22:02"]

Käytätkö aurinkorasvaa?

[/quote]

Käytän, jos oleskelen pidemmän aikaa auringossa. Ihoni on melko herkkä palamaan. Yleensä tulee ulkoiltua aikaisin aamulla ja ilta-aikaan, jolloin aurinkorasvalle ei ole niin suurta tarvetta. Käytän yleensä suurta lierihattua, jolloin kasvoihin ei tarvitse laittaa aurinkorasvaa.

ap

Vierailija
5/35 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 22:05"]

Onko sinulla miestä?

[/quote]

On. Olemme olleet 2 vuotta yhdessä. Tätä ennen oli yksi pidempi suhde ja muutamia lyhempiä nuoruuden heilasteluja. Olen ollut täysin meikittä nyt muistaakseni kuusi vuotta. Miehiä ei ole koskaan tuntunut tämä haittaavan, päin vastoin.

ap

Vierailija
6/35 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko olevasi parempi kuin meikkiä käyttävät ihmiset? (Ja tämä on ihan oikea kysymys eikä mitään vittuilua :) )

Vierailija
7/35 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihotyyppi sinulla on (kuiva, seka jne)?

Vierailija
8/35 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet naisista, jotka käyttävät päivittäin enemmän ihonhoitotuotteita ja meikkiä kuin sinä?

Vierailija
9/35 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypitkö kulmat

Vierailija
10/35 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 22:05"]Onko sinulla miestä?
[/quote]

Mulla ei oo, enkä mäkään käytä meikkejä. En oo koskaan käyttänyt.

Vaimo kyllä löytyy.

Vierailija
11/35 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen ):

Vierailija
12/35 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 22:11"]

Mitä mieltä olet naisista, jotka käyttävät päivittäin enemmän ihonhoitotuotteita ja meikkiä kuin sinä?

[/quote]

Vastaan tässä samalla siihen, tunnenko olevani parempi kuin meikkaavat naiset.

Vielä pari vuotta sitten esim. aamubussissa kun kaikilla muilla on meikkikerros naamalla, saatoin tuntea jopa häpeää oman ulkomuotoni suhteen. Aivan, kuin minulla olisi ollut jotenkin velvollisuus olla yhtä laittautunut. Samoihin aikoihin saatoin myös toisinaan pitää itseäni jotenkin parempana tai "puhtaampana", mutta uskon, että se kumpusi omasta epävarmuudesta. Nykyisin olen sinut itseni kanssa, en juuri edes ajattele tätä meikittömyyttä tai muiden meikkaamista. Välillä tulee vähän hassu olo, jos esim. joku kosmetiikkaesittelijä tulee tyrkyttämään tuotteitaan tai porukassa aletaan puhua meikeistä.

Jotkut naiset ovat tulleet sanomaan, että ihailevat "rohkeuttani", ja että hekin toivoisivat uskaltavansa mennä ulos meikittöminä. Heitä kohtaan olen tuntenut myötätuntoa ja joskus sääliäkin. En tule aina ajatelleeksi, että ulkonäköni voi herättää tällaista huomiota tai että jotkut tuntevat asiasta niin suuria paineita. Jos oikeasti meikkaa omaksi ilokseen, niin mikäs siinä.

ap

Vierailija
13/35 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 22:15"]

Nypitkö kulmat

[/quote]

Vähän siistin. Minulla on aika paksut ja tuuheat kulmat, nypin lähinnä silloin jos karvoja tulee esim. siihen kulmien väliin. Mitään viiruja en näistä tee, eivätkä sellaiset mulle sopisikaan.

ap

Vierailija
14/35 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 22:11"]

Minkälainen ihotyyppi sinulla on (kuiva, seka jne)?

[/quote]

Tämä on kai sitten sekaiho? Talvella aika kuiva (jonka takia olin ennen varma, että tarvitsen ainakin kosteusvoidetta). Joskus saattaa rasvoittua otsasta.
Meikinpoistoaineen, puhdistusaineen ja meikkivoiteen käytön lopettamisen jälkeen ihoni on muuttunut jotenkin tasapainoisemmaksi - ei kuivu eikä rasvoitu niin herkästi. Toisaalta ruokavalioonkin täytyy kiinnittä huomiota. Jos olen juonut liian vähän vettä tai syönyt liian vähän rasvaa, se näkyy heti ihon kunnossa.

Vierailija
15/35 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen meikitön ja hiusväritön nainen :) Mulla jäi meikit, kun aloin perehtyä kosmetiikan sisältämiin kemikaaleihin. Jos iho on kuiva, laitan pisaran oliiviöljyä.

Vierailija
16/35 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä meikittämillä hyvä, tasainen kasvojen iho? Mäkin olisin mieluiten ilman meikkiä, mutta en voi. Naama on karmean punapilkullinen, se on yksinkertaisesti pakko peittää meikkivoiteella.

Vierailija
17/35 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

29-vuotiaalla ryppyjen alkuja silmäkulmissa? aika aikaisin..

toinen 29v

Vierailija
18/35 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 22:29"]

Täällä toinen meikitön ja hiusväritön nainen :) Mulla jäi meikit, kun aloin perehtyä kosmetiikan sisältämiin kemikaaleihin. Jos iho on kuiva, laitan pisaran oliiviöljyä.

[/quote]

Ai niin, minäkään en muuten käytä hiusväriä. Olen ajatellut, etten värjää silloinkaan, kun tulee harmaita. Ihailen kyllä kovasti monen tutun kauniiksi värjättyjä hiuksia, esimerkiksi punaisia tai tummanruskeita. Värjäsin joskus itsekin, mutta se jotenkin jäi, ei ollut edes mikään tietoinen päätös siinä vaiheessa.

Tuo kosmetiikan sisältämä kemikaalikuorma on kyllä aika karua :( Ei kovin hyvä juttu ympäristöllekään.

ap

Vierailija
19/35 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 22:31"]

Onko teillä meikittämillä hyvä, tasainen kasvojen iho? Mäkin olisin mieluiten ilman meikkiä, mutta en voi. Naama on karmean punapilkullinen, se on yksinkertaisesti pakko peittää meikkivoiteella.

[/quote]

Ei tämä mikään kauhean tasainen olo. Couperosaa, punaisuutta on, mutta itse asiassa nykyisin vähemmän (en tiedä, liittyykö meikittömyyteen). Näppyjä ei juurikaan ole.

ap

Vierailija
20/35 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten laittaudut juhliin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä