syöpävakuutus
Onko teillä millaisia syöpä tms vakuutuksia? Olen pitkään jo miettinyt syöpävakuutusta, mutta nyt tuntuu ajankohtaiselle, kun jään lasten kanssa keskenään. (Ero siis tulossa).
Onko järkevää hankkia ja jos niin mistä ja millainen? Muut vakuutukset Tapiolassa.
Kommentit (9)
Minulla on sairaus/tapaturma vakuutus ja henki vakuutus. Laskeskelin että en vitsi ostaa mitään lisä vakuutusta koska sairausvakuutukseni korvaa suht hyvin ja muutenkin syöpää hoidetaan hyvin julkisella puolella. Sen sijaan nostin henkivakuutuksen rahasummaa.
Se on voitollista kauppaa niille firmoille(tietenkin) kannattaa miettiä sis mihin rahansa laittaa. Mieluummin laitat reilusti säästöön pahan päivän varalle.
Minulla on AIG:n kautta kaikkien syöpien vakuutus. Könttäsummana tulisi 15000€, jo sairastuisin syöpään. En löytänyt sellaista sairausvakuutusta, joka turvaisi toimeentulon mahdollisen syöpäsairauden takia niin valitsin syöpävakuutuksen.
Mulle vasta soitettiin tästä näillä sanoilla "jos sinulla todetaan syöpä, niin diagnoosista pärähtää tilillesi 100 000 rahaa" no kyselin tarkemmin ja syövän tuli olla tyyppiä aggressiivinen joka vie 95% varmuudella hautaan. En ottanut, henkivakuutus kunnossa.
Syöpävakuutus on vähän niin kuin lottoaminen, paitsi että toivot ettet saa päävoittoa.
OP:n kultaturva on markkinoiden kattavin. Minulla on se.
Se korvaa todella vähän ja vain suppean määrän syöpiä. Siksi en ottanut. Lue ne ehdot tarkasti. Julmaa sanoa, mutta enemmän hyötyä on kunnon henkivakuutuksesta.
Minäkään en ottaisi enkä ole ottanut syöpävakuutusta, mutta henkivakuutus on kunnossa.
Minulla on tapaturma ja henkivakuutus. Ap