Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hajuvesiä käyttäville kysymys!!

Vierailija
29.10.2024 |

Kehutaanko sinua ikinä hajuvesistäsi? Koska mua itseäni ei, vaikka käytän aina tykätyimpiä hajuvesiä, mistä yleensä kaikki muut saa kehuja. Käyn suihkussa, pidän hygieniasta noin muutenkin hyvää huolta, mutta silti mua ei niistä kehuta koskaan. Ja laitan aina maltillisesti, koska saan itsekin helposti migreenin, jos suihkutan liikaa. Mihin se voi liittyä kun en saa ikinä kehuja?

Ja nyt astmaatikot, hajusteyliherkät, hajusteita vihaavat ja migreenikot pysykää poissa tästä keskustelusta, koska se ei koske teitä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo

Vierailija
2/15 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tarviit kehuja hajuvedestäsi?? Keneltä? Kuulostaa lapselliselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuulostan varmaan vainoharhaselta, mutta mietin sellaista vaihtoehtoa, että voiko se liittyä mun painoon? Isompikokosiahan pidetään alempana kastina ja meidän oletetaan automaattisesti olevan haisevia ja ettei pidetä itsestämme tai hygieniastamme huolta.

Ap

Vierailija
4/15 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuveden tuoksu on parhaimmillaan mieto. Jos se on niin vahva että se tuntuu naapurille, se ei enää pääse parhaiten oikeuksiinsa vaan enemmänkin häiritsee. 

Käytän siksi vain vähän. En halua että koko konttori haistelee ja nyrpistelee kun kävelen ohi.  Jos joku kehuisi hajuvettäni, ajattelisin että hän tarkoittaa "hajuvetesi on liian vahvaa kun se haisee tänne asti".  

Ja ei, en ole hajusteyliherkkä, astmaattinen tai migreeninen tai mitään muutakaan. minusta on räkeätä ja tyylitöntä haista kuin rankkitynnyri. 

Vierailija
5/15 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tarviit kehuja hajuvedestäsi?? Keneltä? Kuulostaa lapselliselta.

Miksi täällä palstalla ihmiset on aina niin hemmetin vihasia? Saan kai mä kysyä mitä haluan? Voit skipata aiheet, jotka sua ei kiinnosta.

Ap

Vierailija
6/15 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" minusta on räkeätä ja tyylitöntä haista kuin rankkitynnyri"

No daa, minusta nämä konttorin haisulit on niitä jotka taittelee peilin edessä huivin niin että merkki näkyy päälle, olipa se sitten aito dubaintuliainen vai karkea taimaafeikki. 

Vierailija
7/15 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuoksua on kehuttu KERRAN mun elämässä eli ei turhan usein, olen 5-kymppinen. Kehuja oli kollega työpaikalla, joka halusi tietää mitä käytän kun oli niin hyvä tuoksu. Suomalaisille taitaa kehuminen muutenkin olla vähän vierasta. Joskus työkaverina oli ulkomaalainen, joka kehui useampaan otteeseen vaatteitani ja olin ihan hämmentynyt niistä kohteliaisuuksista.

Vierailija
8/15 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään hajua pitäisi kommentoida?

Vierailija
9/15 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaahan sen näistä keskusteluista, että kehuminen ja yleensä positiivisuus on tosiaan meille suomalaisille vierasta.

Vierailija
10/15 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen jos ei kehuta. Moni "kehuu" siksi että yrittää vihjata hajuvettä olevan runsain mitoin.

"Ihana tuoksu oli ala-aulassa! Heti huomasin, että Jessica on tullut jo töihin!"

"Mitä hajuvettä sulla on? Ai jaa, joo, tosi kiva..."

Vierailija
11/15 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää kyllä, kahta tuoksua on kehuttu useamman kerran: - Chloe edp. ja Chanel - Chance eau Tendre edt.

Vierailija
12/15 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajuveden tuoksu on parhaimmillaan mieto. Jos se on niin vahva että se tuntuu naapurille, se ei enää pääse parhaiten oikeuksiinsa vaan enemmänkin häiritsee. 

Käytän siksi vain vähän. En halua että koko konttori haistelee ja nyrpistelee kun kävelen ohi.  Jos joku kehuisi hajuvettäni, ajattelisin että hän tarkoittaa "hajuvetesi on liian vahvaa kun se haisee tänne asti".  

Ja ei, en ole hajusteyliherkkä, astmaattinen tai migreeninen tai mitään muutakaan. minusta on räkeätä ja tyylitöntä haista kuin rankkitynnyri. 

No näinhän se on, muttei siitä ollut tässä kyse. Aina kääntyy aihe tähän, tosi ärsyttävää. (En ole ap.)

Kyse on mielestäni kulttuurieroista, meille on vieraampaa tuollanen toisten tuoksujen kehuminen, ollaan jöröä metsäkansaa haha.

Vierailija
13/15 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valentino Donna. Siinä hyvä tuoksu. Vaaleanpunaista ja musta korkki. Kyllä kehutaan.

Vierailija
14/15 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan koskaan kehu.

Täällä Suomessa kaikki haluaa haista mieluummin hielle ja paskalle..

Vierailija
15/15 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acqua di Parma Magnolia edp. Ulkomaan tuliainen. On kehuttu usein.