Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuodoista ymmällään, saisiko apuja?

17.09.2006 |

Elän toivonsekaisissa tunnelmissa.

Menkkojen olis pitänyt alkaa tänään ja eilen tuli pikkuhousunsuojaan ja pyyhkiessä ihan vähän punaruskeaa tuhruvuotoa. Menkkamaista vatsakipua oli vähän aikaa päivällä ja olin varma, että menkat alkaa yöllä, mutta ei kuitenkaan. Tänään ei mitään vuotoa, paitsi kerran pyyhkiessä ruskehtavaa läpinäkyvää limaa.

Voisinkohan olla raskaana vai mistä on kyse? Eilisestä asti alaselkä on ollut kipeä ja vatsaa juilii ajoittain ei kuitenkaan samaan tapaan kuin menkkojen alkaessa. Rinnoissa myös ajoittaista kipunointia, mutta eivät kipeät. Kiertoni on päivän parin tarkkuudella ollut säännöllinen.

Tiedän, että asia voisi jo testillä selvitä, mutta koska kaapista ei löydy, maltan ehkä huomiseen saakka. Lapsi olisi enemmän kuin tervetullut - yritystä takana vuoden verran. Yksi lapsi on ennestään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla joskus tulee vuotoa, lakkaa sitten päiväksi ja vasta sitten alkaa kunnon kuukautisvuoto. Toivottavasti sinulla ei olisi tuosta kyse. Esikoisesta minulla tuli muutama päivä plussauksen jälkeen pari päivää veristä vuotoa pyyhittäessä. Raskaana olin.

Joillakin tulee kiinnittymisen yhteydessä vähän vuotoa, mutta sitä tulee käsittääkseni tosi vähän.

Toivottavasti merkkaisi tuo vuoto sinulla hyvää eikä menkkojen alkua.

Plussaonnea!

Vierailija
2/2 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta Koralli73!

Minullakin on viime aikoina menkat välilä alkaneet tuhrulla, mutta ikinä ennen eli ole ollut vuodotonta aikaa välissä eli kunnon vuoto on alkanut sitten pian (saman vuorokauden aikana) eikä tuollaista edellä kuvaamaani limaista vuotoa ole ollut koskaan. Myöskään alavatsanippailut eivät oikein täsmää.

Yön aikana ei pikkuhousunsuojaan ollut tullut mitään ja tänäänkin vain kerran pyyhkiessä vain hitusen ruskeahkoa vuotoa. (Ja siellä vessassa on tullut hypättyä aikas monta kertaa jo tänäkin aamuna tilannetta tarkkailemassa... ;)

Ehkä elättelen turhia toiveita, mutta jos ei huomiseen mennessä ole tullut muutosta, teen varmaankin testin, että pääsen tästä piinasta.

Voi kunpa.... !!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla