Kierto sekaisin?
Kyselempä täällä onko muilla kokemuksia miten hoidettu? Minulla siis kierto yleensä semmonen 28-32. Nyt kuitenkin vuoto alkoi kiertopäivänä 14 ja jatkui viikon sitten päivä väliä ja taas limaista veristä vuotoa. Gynellä kävin heti kun vuoto alkoi vääränä päivänä ja ultrassa eikä sisätutkimuksessa ei löytynyt mitään vikaa. Gyne kyselikin että onko erityistä stressiä, kun syy tämmöseen on kai " korvien välissä" . Eipä kuitenkaan mitään ihmeempää kun mitä nyt kahden lapsen kotiäidillä varmaan aina jonkinlaista stressiä.. Sanoi että katsotaan kuinka tulee seuraavat, niin sitten jotain lääkettä kirjoitetaan joilla pakotetaan kierto normaaliksi.
Mistähän tämmöset johtuu? Miten hoidettu? Onko saatu kierto kuntoon?
Meillä siis kaksi lasta on ja kolmas toiveissa ollut muutaman kuukauden. Ei hormonaalista ehkäisyä edellisen synnytyksen jälkeen.
Kommentit (2)
Mulla muksu nyt 1v4kk ja en ole hormonaalista ehkäisyä itsekään käyttänyt lapsen synt. jälkeen..Toinen muksu on toiveissa, mutta vähän askarruttaa nyt kun kroppa sekaisin. Määräsikö lekuri sulle terolut-tabletti resptin?
Itsekään en ole kyllä stressannut töistä/kotiaskareista, joten stressin piikkiin en itse laittaisi tätä kropan sekoilua :)
Mulla ollu kierto tuon 28pv aika jämptisti, mutta nyt jo 34:s päivä eikä kuukautisia kuulu. Raskaustesti tehty, mutten ole raskaana. Lekurissa en ole vielä käynyt..kävisin, mutta töistä vaikea päästä. Plus työnantajalle pitää selvittää käynnit jollakin tapaa..(että mitä ympäripyöreet sitä sanois?)
Palatakseni vielä edellisiin kuukautisiin: kun ne loppuivat viimeksi, niin 2 viikkoa sen jälkeen vuoti 4pv ruskeaa/veristä vuotoa. Ihmettelin, että taasko nää päivät alkaa. Terolutteja olen 3v sitten joutunut pari kuuria syömään, jotta kk-tiset alkaisivat. Mutta silloin ei ole ollut välivuotoja tuon kuukauden sisällä.