Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettiautosta vastaava päällikkö TM:lle: Käytettyjen sähkö­autojen kysyntä kasvaa nyt pystysuoraan

Vierailija
29.12.2021 |

Eihän niiden pitänyt kelvata kenellekään 🙈

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIINNOSTUS käytettyjä täyssähköautoja kohtaan on noussut jo niin suureksi, että kysyntä on ylittänyt tarjonnan, kertoo Tekniikan Maailma -lehden haastattelema liiketoimintapäällikkö Erno Kalalahti.

Vierailija
2/45 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fake news

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhahhaa.. Mäkin olen nostanut tota kiinnostustilastoa, kun olen tehnyt sähköautoista hakuja ja vertaillut ominaisuuksia. 

Ei se silti tarkoita, että olisin tippaakaan kiinnostunut oikeasti ostamaan sellaista kapinetta.

Vierailija
4/45 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia joutuu odottamaan luvattoman pitkään.

Vierailija
5/45 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fake news

Eipä ole. Kaveri kävi meillä eilen kylässä kaksi vuotta vanhalla Miillään ja sanoi että siitä tarjoaa autokauppa nyt kaksi tonnia enemmän kuin mitä hän siitä maksoi :D

Ei ole ihmeiden aika ohi kun auton arvo nousee sen kahden ensimmäisen vuoden aikana!

Vierailija
6/45 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai 2-3 v. vanhassa sähköautossa vielä mitään ongelmaa ole. Onko sellainen oleellisesti halvempi kuin uusi?

Vierailija
7/45 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysynnän ja tarjonnan laki, minulla laskee sähköautokuume heti kun laittaa kukkaron otsalle.

Vierailija
8/45 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytettyjen sähköautojen kysyntä kasvaisi pystysuoraan, niin mitään muunlaisia autoja ei enää haettaisi ensimmäistäkään. Ihan kirjaimellisesti.

Vierailija
9/45 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käytettyjen sähköautojen kysyntä kasvaisi pystysuoraan, niin mitään muunlaisia autoja ei enää haettaisi ensimmäistäkään. Ihan kirjaimellisesti.

Kiitos tiedosta, assburger.

Vierailija
10/45 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta, assburger.

Heh. Mikä on assburger?

Purilaisista toki pidän...

Sinä vaikutat jotenkin mulkulta. 

Sitä ilmausta siis on käytetty laisistasi jo kymmeniä vuosia.

Vierailija
11/45 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty sähkis on todella huono hankinta. Muutamassa vuodessa virattomia laitteita. Akut pitää uusia kalliilla hinnalla ym.

Vierailija
12/45 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tehtiin tehdastilaus uuteen bensakäyttöiseen autoon.

Vierailija
13/45 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahhahhaa.. Mäkin olen nostanut tota kiinnostustilastoa, kun olen tehnyt sähköautoista hakuja ja vertaillut ominaisuuksia. 

Ei se silti tarkoita, että olisin tippaakaan kiinnostunut oikeasti ostamaan sellaista kapinetta.

Miksi haeskelet käytettyjä autoja joita et ole oikeasti kiinnostunut tippaakaan ostamaan? Outoa ajan haaskausta.

Vierailija
14/45 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että kiinnostus ei välttämättä toteudu tehtyinä kauppoina. Minäkin olen hakenut sekä uusia että käytettyjä sähköautoja netin markkinapaikoilta, mutta tarjonta ei ole ollut minua kiinnostavaa. Uudenkarhean käytetyn ostoa voisin siis harkita perheen kakkosautoksi jos hinta olisi kohdallaan, mutta en kovin iäkästä enkä ihan mitä autoa tahansa. Toistaiseksi etäisestikään nämä ehdot täyttävää ei ole tullut vastaan.

Vierailija
15/45 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/45 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytetty sähkis on todella huono hankinta. Muutamassa vuodessa virattomia laitteita. Akut pitää uusia kalliilla hinnalla ym.

Se riippuu hinnasta ja käyttötarpeesta.

Vierailija
17/45 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, voi harmi minulla on 8 vuotta vanha sähköauto, miten mahdan nyt selvitä ollenkaan, nyyh.

Vierailija
18/45 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihassa kaksi autoa, 14- ja 16-vuotiaat.

Toiselle vois ehkä olla korvaava sähköisenä, mutta hinta on aika tapissa, toiselle ei edes ole vielä.

Vierailija
19/45 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valetta.  Tai tilastovaletta.

Läpitsän kylässä Martti osti sähköauton, kylän enimmäisen sähköauton, lokakuussa.

Läpitsän kylässä Pertti osti sähköauton marraskuussa. 

Paikallislehti uutisoi etusivulla "Sähköautojen määrä  Läpitsässä kasvaa pystysuoraan. Kanta jopa tuplaantunut yhdessä kuukaudessa".

Vierailija
20/45 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan enää polttomoottoriautoa osta? Ne häviää vähitellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän