"Alhaisin" tv-ohjelma, jota olet katsonut koskaan? Minulla Jerry Springer -show
Se oli varsinaista saastaa, mutta katsoin sitä monta jaksoa.
En katso mitään TTK, Temppareita ja mitä näitä on. Itse asiassa en katso enää telkkaria ollenkaan.
Kommentit (67)
Pedon jäljillä sarja jossa pedofiilit tulivat harrastamaan seksiä alaikäisen kanssa asuntoon ja nämä käräytettiin. Ohjelman idea on hyvä ja häpeärangaistus ihan oikein pedofiileille MUTTA myöhemmin paljastui, että "kyseinen alaikäinen tyttö" oli itse painostanut monia miehiä kirjoittelemaan kanssaan vaikkeivat miehet halunneet jatkaa keskustelua. Tämän jälkeen painostanut vahvasti miehiä tapaamiseen. Osa miehistä oli kieltäytynyt monta kertaa tulemasta mutta "tyttö" oli jatkanut jankuttamista kunnes miehet suostuivat tapaamiseen.
Kyllähän siinä ohjelmassa saatiin kiinni oikeita pedofiileja mutta osa miehistä taisi olla ihan tavallisia heteromiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ohjelma on pelkkää Usan köyhän valkoisen alaluokan hyväksikäyttöä. Vaikka toki herää suuri epäilys, että koko homma on vain näyteltyä ja lavastettua.
Trumpin presidenttikausi oli suurella todennäköisyydellä kosto Jerry Springer Show:sta.
Jerry Spirnger oli aikoinnaan tosi hyvä. Mutta taisi olla käsikirjoitettua.
Niin ja Toddlers and tiaras. Pienet lapset pakotetaan hirveisiin meikkeihin ja paljastaviin tanssiasuihin. Vanhemmat huutaa, riitelee ja tappelee keskenään ja lapset itkee.
Dance moms vähän samantyylinen. Siinähän ne äidit jopa tukistaa toisiaan ja heittelee vedellä ja tanssinopettajakin on monesti mukana taistelussa 😅
Vierailija kirjoitti:
Typerin ohjelma, jota olen koskaan katsellut, oli jokin suomalainen "ryhmä naisia kilpailee miljonäärin suosiosta joka ei edes ole oikeasti miljonääri" -tyyppinen ohjelma, joskus vuonna keppi ja kivi. En oikein muista muuta kuin että itse "miljonääri" oli tosi ärsyttävä tyyppi, ja juontajana taisi olla Erja Häkkinen?
Ajattelin silloin, että onpa TV-ohjelmien laatu mennyt alas, tämä on suorastaan pohjanoteeraus. Sen jälkeen lakkasinkin onnekseni katselemastamitään tosi-TV-roskaa.
Mutta nykypäivänä jos tuota katsoisi uudestaan, se olisi varmaan tosi viattoman nostalgista katsottavaa.
Miljonääri-Jussihan tuo ja totta kai formaatti oli Ameriikasta nimellä Joe Millionaire. Molemmat on katsottu, valitettavasti. Kaikkeen sitä aikoinaan riitti aikaa.
Suomiversiosta jäi käteen öögan heittäminen. Jussi oli Savosta.
Vierailija kirjoitti:
Typerin ohjelma, jota olen koskaan katsellut, oli jokin suomalainen "ryhmä naisia kilpailee miljonäärin suosiosta joka ei edes ole oikeasti miljonääri" -tyyppinen ohjelma, joskus vuonna keppi ja kivi. En oikein muista muuta kuin että itse "miljonääri" oli tosi ärsyttävä tyyppi, ja juontajana taisi olla Erja Häkkinen?
Ajattelin silloin, että onpa TV-ohjelmien laatu mennyt alas, tämä on suorastaan pohjanoteeraus. Sen jälkeen lakkasinkin onnekseni katselemastamitään tosi-TV-roskaa.
Mutta nykypäivänä jos tuota katsoisi uudestaan, se olisi varmaan tosi viattoman nostalgista katsottavaa.
Vielä typerämpi oli se, missä Prinssi Harryn kaksoiolento etsi emäntää itselleen. Emännät luulivat että kyseessä oli oikea Harry. Tai "luulivat". Ei kai ne niin tyhmiä olleet.? Tai taisivat kyllä olla
Vierailija kirjoitti:
Onkohan joku tuon jakso näytetty joskus Suomessa tai pätkä siitä, jossakin toisessa ohjelmassa? Voi tosin olla, että jossakin toisessa Suomessa näytetyssä amerikkalaisessa ohjelmassa olisi näkynyt pätkä tuota. Muistelisin, että olisin nimittäin nähnyt pätkän tuota. Voi tosin olla myös, että jossakin elokuvassa tai sarjassa päähenkilö olisi ollut menossa tuohon ohjelmaan tai katsoi sitä ja juontaja esitti itseään, mutta muuten homma oli fiktiivistä. Varsinaisesti alhaisin ohjelma, jota olen itse sortunut katsomaan on ollut Paratiisihotelli Suomi tai Tempparit, josta tosin on jo monta kautta aikaa ja silloin ohjelma oli kuitenkin laadukkaampi kuin nykyään. Silloin ohjelma kuvattiin Thaimaassa ja ilmeisesti edes vähän katsottiin, kuka siihen pääsee osallistumaan, eikä jokaista halukasta otettu mukaan.
Aikamoiselta höpöttäjältä vaikutat
Sekaisin Miriamista jossa joukko miehiä kilpailee kuka saa Miriamin itselleen ja viimeisessä jaksossa paljastetaan, että Miriam ei olekaan nainen vaan syntyperäinen mies ja transvestiitti.
Rantalentis, Maisa Torpan "uran" alku.
Muistattekos sen realityn, missä ryhmä miehiä pistettiin piirittämään kuumaa kissaa, joka oli todellisuudessa pre-op transistori? Siinä taitaa olla pohjanoteeraus. Pesee jopa Jerry Springerin.
Ehkä ylen vaalikeskustelut silloin joskus kun Soini persuja kodeltiin todella törkeästi. Karseaa rasisti leimaamista jne.
Vierailija kirjoitti:
Sekaisin Miriamista jossa joukko miehiä kilpailee kuka saa Miriamin itselleen ja viimeisessä jaksossa paljastetaan, että Miriam ei olekaan nainen vaan syntyperäinen mies ja transvestiitti.
Omg, minäkin katsoin tätä kauheutta, olin ihan unohtanut. 😆 en muista miten hänet valinnut mies paljastukseen suhtautui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miljonääri-Jussihan tuo ja totta kai formaatti oli Ameriikasta nimellä Joe Millionaire. Molemmat on katsottu, valitettavasti. Kaikkeen sitä aikoinaan riitti aikaa.
Suomiversiosta jäi käteen öögan heittäminen. Jussi oli Savosta.
Minä katsoin Miljonääri-Jussin! En voinut tajuta, että oli niin epäkiinnostava ja kaikin puolin huono tyyppi otettu siihen muka tavoitelluksi poikamieheksi. Ja ne naiset vielä olivat sen perään muistaakseni. Ihan omituista.
Sarja missä etsittiin uutta emäntää ensin Flavor Flaville ja sitten Brett Michaelsille. Naikkoset tappelivat keskenään kuka pääsee näiden patjaksi. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omg, minäkin katsoin tätä kauheutta, olin ihan unohtanut. 😆 en muista miten hänet valinnut mies paljastukseen suhtautui.
Valittu mies suhtautui erittäin huonosti. Jotenkin itselläni on sellainen muistikuva, että yksi hylätyistä miehistä olisi ollut biseksuaali ja olisi hyväksynyt Miriamin. Voi tosin olla, että sekoitan johonkin toiseen ohjelmaan.
Tuuri (kertoi siis Tuurin kyläkaupasta) oli aivan kammottava. Hirveä myötähäpeä heräsi sitä katsoessa. Yhden jakson taisin kestää.
Oli pakko tarkistaa millaiset pisteet on saanut IMDB:ssä - huikeat 3/10 :D (sekin kyllä reippaasti yläkanttiin mielestäni...)
Tuuri ja se kammottava juoppoluuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valittu mies suhtautui erittäin huonosti. Jotenkin itselläni on sellainen muistikuva, että yksi hylätyistä miehistä olisi ollut biseksuaali ja olisi hyväksynyt Miriamin. Voi tosin olla, että sekoitan johonkin toiseen ohjelmaan.
Kilpailijat haastoivat tuotantoyhtiön oikeuteen ja joku miehistä oli vetäissyt ohjelman tuottajaa nyrkillä naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Sarja missä etsittiin uutta emäntää ensin Flavor Flaville ja sitten Brett Michaelsille. Naikkoset tappelivat keskenään kuka pääsee näiden patjaksi. 😄
Vaimomatskua ohjelmasta tuli vielä spinoff "i love new york"