Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Alhaisin" tv-ohjelma, jota olet katsonut koskaan? Minulla Jerry Springer -show

Vierailija
29.12.2021 |

Se oli varsinaista saastaa, mutta katsoin sitä monta jaksoa.

En katso mitään TTK, Temppareita ja mitä näitä on. Itse asiassa en katso enää telkkaria ollenkaan.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarja missä etsittiin uutta emäntää ensin Flavor Flaville ja sitten Brett Michaelsille. Naikkoset tappelivat keskenään kuka pääsee näiden patjaksi. 😄

Oliko tämä Flavor of Love, jossa yksi näistä naisista kirjaimellisesti paskoo lattialle kesken shown? Sitä on paha päihittää...

Alhaisin sarja, mitä itse olen joskus katsonut on Jeremy Kyle. Siitä jäi sellainen likainen olo, mutta samalla ei voinut kääntää katsetta pois.

Vierailija
62/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerin ohjelma, jota olen koskaan katsellut, oli jokin suomalainen "ryhmä naisia kilpailee miljonäärin suosiosta joka ei edes ole oikeasti miljonääri" -tyyppinen ohjelma, joskus vuonna keppi ja kivi. En oikein muista muuta kuin että itse "miljonääri" oli tosi ärsyttävä tyyppi, ja juontajana taisi olla Erja Häkkinen?

Ajattelin silloin, että onpa TV-ohjelmien laatu mennyt alas, tämä on suorastaan pohjanoteeraus. Sen jälkeen lakkasinkin onnekseni katselemastamitään tosi-TV-roskaa.

Mutta nykypäivänä jos tuota katsoisi uudestaan, se olisi varmaan tosi viattoman nostalgista katsottavaa.

Miljonääri-Jussihan tuo ja totta kai formaatti oli Ameriikasta nimellä Joe Millionaire. Molemmat on katsottu, valitettavasti. Kaikkeen sitä aikoinaan riitti aikaa.

Suomiversiosta jäi käteen öögan heittäminen. Jussi oli Savosta.

Minä katsoin Miljonääri-Jussin! En voinut tajuta, että oli niin epäkiinnostava ja kaikin puolin huono tyyppi otettu siihen muka tavoitelluksi poikamieheksi. Ja ne naiset vielä olivat sen perään muistaakseni. Ihan omituista.

Kaikki kv-formaatit ovat naurettavia suomalaisina versioina. Jos oikeassa 'Haluatko miljönääriksi'-ohjelmassa on palkintona miljoona, Suomi-versiossa voittaja saa pari sataa. Nykyisin ei sentään enää Saludo-pakettia kuten vielä kymmenen vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi-BB takavuosina ja suurin pudottaja. Enää en koskisi tällaisiin pitkällä tikullakaan ja ainoa "reality" mitä tulee seurailtua on US Survivor, joka on suorittanut viime vuosina melkoisen kasvojenpesun ja lopettanut tyystin koulukiusaamis- ja demonisointimentaliteetin.

Vierailija
64/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerin ohjelma, jota olen koskaan katsellut, oli jokin suomalainen "ryhmä naisia kilpailee miljonäärin suosiosta joka ei edes ole oikeasti miljonääri" -tyyppinen ohjelma, joskus vuonna keppi ja kivi. En oikein muista muuta kuin että itse "miljonääri" oli tosi ärsyttävä tyyppi, ja juontajana taisi olla Erja Häkkinen?

Ajattelin silloin, että onpa TV-ohjelmien laatu mennyt alas, tämä on suorastaan pohjanoteeraus. Sen jälkeen lakkasinkin onnekseni katselemastamitään tosi-TV-roskaa.

Mutta nykypäivänä jos tuota katsoisi uudestaan, se olisi varmaan tosi viattoman nostalgista katsottavaa.

Miljonääri-Jussihan tuo ja totta kai formaatti oli Ameriikasta nimellä Joe Millionaire. Molemmat on katsottu, valitettavasti. Kaikkeen sitä aikoinaan riitti aikaa.

Joo tuohan se oli! :D Jösses, onko siitä jo noin kauan aikaa.

Jussin puhetapa oli silkkaa komediaa. Tuota tyyppiä ei tosiaan olisi sokeakaan erehtynyt luulemaan miksikään miljonääriksi.

Vierailija
65/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekaisin Miriamista jossa joukko miehiä kilpailee kuka saa Miriamin itselleen ja viimeisessä jaksossa paljastetaan, että Miriam ei olekaan nainen vaan syntyperäinen mies ja transvestiitti. 

Omg, minäkin katsoin tätä kauheutta, olin ihan unohtanut. 😆 en muista miten hänet valinnut mies paljastukseen suhtautui.

Ohjelmassa olleet miehet, voittaja mukaan lukien, haastoivat tuotantoyhtiön oikeuteen. Osallistujat yrittivät vaatia, että ohjelmaa ei esitettäisi. Juttu sovittiin, tuotantoyhtiö maksoi osallistujille ja ohjelma esitettiin.

Aika hirveä ohjelma oli kyllä, nyt kun muistelee.

Vierailija
66/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tila Tequilan joku parinhakujuttu.

Dr. Phil

Vierailija
67/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä katsoin Miljonääri-Jussin! En voinut tajuta, että oli niin epäkiinnostava ja kaikin puolin huono tyyppi otettu siihen muka tavoitelluksi poikamieheksi. Ja ne naiset vielä olivat sen perään muistaakseni. Ihan omituista.

Kaikki kv-formaatit ovat naurettavia suomalaisina versioina. Jos oikeassa 'Haluatko miljönääriksi'-ohjelmassa on palkintona miljoona, Suomi-versiossa voittaja saa pari sataa. Nykyisin ei sentään enää Saludo-pakettia kuten vielä kymmenen vuotta sitten.

Se alkuperäinen suomalaisversio huippumalli hausta -sarjasta oli kyllä aika ironinen tapaus. Sarja itse oli niin naurettava karvalakkiversio kuin voi olla, mutta jostain syystä tuo kapinen Suomi-versio taisi olla ainoa versio koko sarjasta, jossa oikeasti löytyi jonkin sortin huippumalli eli Suvi Koponen, joka päätyi huippusuunnittelijoiden catwalkeille ja m.m. Vogue-lehden kanteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi