Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Alhaisin" tv-ohjelma, jota olet katsonut koskaan? Minulla Jerry Springer -show

Vierailija
29.12.2021 |

Se oli varsinaista saastaa, mutta katsoin sitä monta jaksoa.

En katso mitään TTK, Temppareita ja mitä näitä on. Itse asiassa en katso enää telkkaria ollenkaan.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

90DF:täkin katsoin joskus männävuosina.

Entä te? ap

Vierailija
2/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan joku tuon jakso näytetty joskus Suomessa tai pätkä siitä, jossakin toisessa ohjelmassa? Voi tosin olla, että jossakin toisessa Suomessa näytetyssä amerikkalaisessa ohjelmassa olisi näkynyt pätkä tuota. Muistelisin, että olisin nimittäin nähnyt pätkän tuota. Voi tosin olla myös, että jossakin elokuvassa tai sarjassa päähenkilö olisi ollut menossa tuohon ohjelmaan tai katsoi sitä ja juontaja esitti itseään, mutta muuten homma oli fiktiivistä. Varsinaisesti alhaisin ohjelma, jota olen itse sortunut katsomaan on ollut Paratiisihotelli Suomi tai Tempparit, josta tosin on jo monta kautta aikaa ja silloin ohjelma oli kuitenkin laadukkaampi kuin nykyään. Silloin ohjelma kuvattiin Thaimaassa ja ilmeisesti edes vähän katsottiin, kuka siihen pääsee osallistumaan, eikä jokaista halukasta otettu mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan joku tuon jakso näytetty joskus Suomessa tai pätkä siitä, jossakin toisessa ohjelmassa? Voi tosin olla, että jossakin toisessa Suomessa näytetyssä amerikkalaisessa ohjelmassa olisi näkynyt pätkä tuota. Muistelisin, että olisin nimittäin nähnyt pätkän tuota. Voi tosin olla myös, että jossakin elokuvassa tai sarjassa päähenkilö olisi ollut menossa tuohon ohjelmaan tai katsoi sitä ja juontaja esitti itseään, mutta muuten homma oli fiktiivistä. Varsinaisesti alhaisin ohjelma, jota olen itse sortunut katsomaan on ollut Paratiisihotelli Suomi tai Tempparit, josta tosin on jo monta kautta aikaa ja silloin ohjelma oli kuitenkin laadukkaampi kuin nykyään. Silloin ohjelma kuvattiin Thaimaassa ja ilmeisesti edes vähän katsottiin, kuka siihen pääsee osallistumaan, eikä jokaista halukasta otettu mukaan.

Sitten oli myös joku aivan järkyttävä Nelosen myöhäisillassa esitetty poliisisarja. Ilmeisesti se oli ollakseen amerikkalainen fiktiivinen parodia tosi-tv-sarjoista. Tämä ohjelma kertoi siis umpityhmistä ja ala-arvoisesti käyttäytyvistä poliiseista ja mukana oli mahdollisimman paljon törkyhuumoria ja alapääjuttuja. Jostain käsittämättömästä syystä joskus tätä näin. Mutta todella paljon kaikkea ala-arvoista roskaa Suomenkin televisiossa on esitetty.

Vierailija
4/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Springer kieltämättä oli niin karmea, että sitä ei voinut katsoa. Siitä tuli sellainen olo, kuin olisi saanut aivoilleen jätevesikylvyn. 

Vierailija
5/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheaters oli aika hämmentävä. Tottakai pettäminen on väärin mutta että stalkataan pettäjää ja kamerat käy kun jäädään rysän päältä kiinni. Sitten alkaa juontajan syyllistävä tenttaaminen ja osapuolten välinen rumaksi äityvä riitely. Hyvin usein menee fyysiseksi ryminäksi.

Tämän kaiken osapuolten läheiset, työkaverit ja naapurit sitten näkevät televisiosta.

Vierailija
6/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.imdb.com/title/tt0235137/

Tämä jota näytettiin Suomen televisiossa. Täynnä tosi huonoa läppää mutta oli aivan mahtava sarja.

Vierailija
7/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jerry Springer on juutalainen

Vierailija
8/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Springer kieltämättä oli niin karmea, että sitä ei voinut katsoa. Siitä tuli sellainen olo, kuin olisi saanut aivoilleen jätevesikylvyn. 

En tiedä, haluatko tietää, mutta Springerin jaksoja pitäisi olla Youtubessa aika paljon nähtävillä. ap

Vierailija
9/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli joku suomalainen seksiohjelma, olisko ollut G-piste tjms.

Vierailija
10/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cheaters oli aika hämmentävä. Tottakai pettäminen on väärin mutta että stalkataan pettäjää ja kamerat käy kun jäädään rysän päältä kiinni. Sitten alkaa juontajan syyllistävä tenttaaminen ja osapuolten välinen rumaksi äityvä riitely. Hyvin usein menee fyysiseksi ryminäksi.

Tämän kaiken osapuolten läheiset, työkaverit ja naapurit sitten näkevät televisiosta.

Sehän on selkeästi käsikirjoitettu ja näytelty ohjelma.

Vierailija
11/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisut. Tosin en ole katsonut niitä enää vuosikymmeniin.

Vierailija
12/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ohjelma on pelkkää Usan köyhän valkoisen alaluokan hyväksikäyttöä. Vaikka toki herää suuri epäilys, että koko homma on vain näyteltyä ja lavastettua.

Vierailija
13/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen Gonzo tv. Jaksojen "kohokohta" oli silikonitissien esittely suihkussa.

Vierailija
14/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakelin ja Lassin panokoulu Moontv:llä. Oikeastaan kaikki ohjelmat sillä kanavalla. 🤪

Vierailija
15/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astraali-tv.

Vierailija
16/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räsypokka-ohjelma. Muistaakseni Jaajo veti sitä. Nuoret kävivät nolaamassa itsensä jonkun surkean palkkion vuoksi. Myös Jaajon Jacuzzi oli kunnon kuraa. Pikkujulkkisten haastatteluja porealtaassa. 😆

17/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson tosi vähän TV:tä, mutta olen katsonut Spartacus: Blood and Sand sarjan Netflixistä. Sarja koostuu lähes kokonaisuudessaan sekavasta juonittelusta ja nälvimisestä, naurettavista taistelukohtauksista ja rajusta antiikkiteemaisesta aikuisviihteestä.

Itse katsoin sitä jälkimmäisestä syystä, mutta arvostin myös sitä, että sarjan käsikirjoittajat olivat ilmeisesti ainakin yrittäneet saada hahmojen puhe kuulostamaan totutusta poikkeavalta suosimalla epätavallisia ilmaisuja, kuten viittaamalla juttelemiseen breaking wordsina. En usko, että sarjan puhetapa on mitenkään sen historiallisempi, mutta ainakin se teki hahmojen puheesta kiinnostavampaa.

Vierailija
18/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S.B. kirjoitti:

Katson tosi vähän TV:tä, mutta olen katsonut Spartacus: Blood and Sand sarjan Netflixistä. Sarja koostuu lähes kokonaisuudessaan sekavasta juonittelusta ja nälvimisestä, naurettavista taistelukohtauksista ja rajusta antiikkiteemaisesta aikuisviihteestä.

Itse katsoin sitä jälkimmäisestä syystä, mutta arvostin myös sitä, että sarjan käsikirjoittajat olivat ilmeisesti ainakin yrittäneet saada hahmojen puhe kuulostamaan totutusta poikkeavalta suosimalla epätavallisia ilmaisuja, kuten viittaamalla juttelemiseen breaking wordsina. En usko, että sarjan puhetapa on mitenkään sen historiallisempi, mutta ainakin se teki hahmojen puheesta kiinnostavampaa.

Tuo sarja on näytetty ihan Suomen televisiossakin TV5-kanavallakin ja uusintanakin. Tuossahan on ihan neljä kautta tai siis yksi noista kausista on spinoff, joka kertoo oikeasti tuota päähenkilöä kiinnostavasta henkilöstä ja pahemmasta pleijeristä, josta lopulta tulee päähenkilön oikea käsi. Tuohan ”perustuu tositapahtumiin”, mutta ei mennyt niin kuin perimätiedon mukaan. Mutta oli harvinaisen raju sarja Suomen televisioon. Tunsin itseni todella likaiseksi ja vastenmieliseksi kun jokainen jakso piti katsoa.

Vierailija
19/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S.B. kirjoitti:

Tuo sarja on näytetty ihan Suomen televisiossakin TV5-kanavallakin ja uusintanakin. Tuossahan on ihan neljä kautta tai siis yksi noista kausista on spinoff, joka kertoo oikeasti tuota päähenkilöä kiinnostavasta henkilöstä ja pahemmasta pleijeristä, josta lopulta tulee päähenkilön oikea käsi. Tuohan ”perustuu tositapahtumiin”, mutta ei mennyt niin kuin perimätiedon mukaan. Mutta oli harvinaisen raju sarja Suomen televisioon. Tunsin itseni todella likaiseksi ja vastenmieliseksi kun jokainen jakso piti katsoa.

Ja se sarjan loppuratkaisu oli kyllä varsinaisen kantaaottava. Tyyliin kaikki muut kapinaan liittyneet miehet kuolevat, mutta homogladiaattori jää rakastajansa kanssa eloon.

20/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S.B. kirjoitti:

Olen siis katsonut kaikki neljä kautta, mutta tosiaan Blood and Sand taisi olla vain ensimmäisen kauden nimi, eikä viittaa koko sarjaan. Spartacuksia on kuitenkin kai muitakin, mutta ne eivät ole ehkä yhtä rasvaisia kuin tuo sarja.

Itsellenikään ei tullut sarjan katsomisesta kovinkaan ylevä olo, enkä ehkä kehtaisi sitä livenä hehkuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä