Teetin salaa isyystestin..
Selvisi, että lapsi ei olekkaan minun. Mitä nyt????
Kommentit (101)
" Isä " eli ap on kuitenkin vain kiintynyt lapseen... eli provo.
Kyllähän tän nyt kymmenessä sekunnissa näpytetyksi provoksi tajusi kuka tahansa. Koska asia voi kuitenkin liipata joitain läheltä, niin siksi tähän ketjuun kannattaa vastailla ja kertoa myös miesten näkökulmia yleisesti asiasta. Kuten jo todettua, miehet eivät moiseksi käenkasvattajaksi suostu, jolloin akka ja äpäräpenikka heivataan kuuseen nopeasti.
Ihan vain tiedoksi naisille. Miettikää kenelle tussuanne jaatte, sillä muuten teillä ei välttämättä yhtenä aamuna ole miestä eikä lapsella isää.
Jos oisin itse vastaavassa tilanteessa, varmaan kysyisin asiasta suoraan. Sitten selvittäisin oliko kyseessä yhden illan juttu vai pitempi suhde, josta raskaus sai alkunsa. Kysyisin asiaa myös toiselta osapuolelta, lapsen biologiselta isältä siis. Sitten selvitettäis syyt, jotka pettämiseen johti. Ja miksei ole asiasta kertonut. Ja voihan olla hyvin mahdollista, ettei nainenkaan tiennyt kumpi on lapsen biologinen isä. Pani samoihin aikoihin molempia. Sen jälkeen muuttaisin vaikka muualle miettimään, mitä asian kanssa teen.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:20"]Kyllähän tän nyt kymmenessä sekunnissa näpytetyksi provoksi tajusi kuka tahansa. Koska asia voi kuitenkin liipata joitain läheltä, niin siksi tähän ketjuun kannattaa vastailla ja kertoa myös miesten näkökulmia yleisesti asiasta. Kuten jo todettua, miehet eivät moiseksi käenkasvattajaksi suostu, jolloin akka ja äpäräpenikka heivataan kuuseen nopeasti.
Ihan vain tiedoksi naisille. Miettikää kenelle tussuanne jaatte, sillä muuten teillä ei välttämättä yhtenä aamuna ole miestä eikä lapsella isää.
[/quote]
Ei se riitä keskusteluksi, että itse itsellesi provoilet
Itse kävisin vielä ihan lääkärissä tms. varmistamassa tuloksen.
Ainaki noissa kaiken maailman huumetesteissä voi tulla mitä tahansa tuloksia. Ollaan kuitenkin aika isojen muutosten äärellä.
Provo tai ei, jos on 3 vuotta ollut lapsen elämässä niin silloin on lapselle isä. Vaikuttaa hyvin negatiivisesti lapsen kasvuun ja kehitykseen jos vaan poistuu hänen elämästään. Oma katkeruus ja muut sellaiset tunteet pitää laittaa sivuun ja tarjota lapselle parhaat eväät tulevaisuuteen. Todella itsekästä jos aikuinen mies ajattelee vain itseään ja hylkää lapsen. Isyys ei ole sitä, että on samaa liha ja verta, vaan jotain aivan muuta. Tuskin kukaan normaalilla älyllä ja tunnekyvyllä varustettu edes pystyy monen vuoden jälkeen luopumaan lapsestaan noin vain.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:20"]
Kyllähän tän nyt kymmenessä sekunnissa näpytetyksi provoksi tajusi kuka tahansa. Koska asia voi kuitenkin liipata joitain läheltä, niin siksi tähän ketjuun kannattaa vastailla ja kertoa myös miesten näkökulmia yleisesti asiasta. Kuten jo todettua, miehet eivät moiseksi käenkasvattajaksi suostu, jolloin akka ja äpäräpenikka heivataan kuuseen nopeasti.
[/quote]
Ja voi mennä välit sukulaisiin ja ystäviinkin. Kuka pystyy luottamaan naisen joka tekee jotain tuollaista?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:19"]" Isä " eli ap on kuitenkin vain kiintynyt lapseen... eli provo.
[/quote]
Just tottakai olen provo...miten muutenkaan.
T:ap
Näin naisena mulla ei ole mitään sympatioita sellaisia naisia kohtaan, jotka vedättävät miestä noin. Minusta tuo on tekona samaa luokkaa kuin jos varastaisi toisen lapsen ja kasvattaisi omanaan, eli aivan anteeksi antamatonta. Ei todellakaan tuolta äidiltä reilua myöskään lasta kohtaan. Joo ei heru ymmärrtystä tuollaisille naisille - täysi saasta!
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:36"]Näin naisena mulla ei ole mitään sympatioita sellaisia naisia kohtaan, jotka vedättävät miestä noin. Minusta tuo on tekona samaa luokkaa kuin jos varastaisi toisen lapsen ja kasvattaisi omanaan, eli aivan anteeksi antamatonta. Ei todellakaan tuolta äidiltä reilua myöskään lasta kohtaan. Joo ei heru ymmärrtystä tuollaisille naisille - täysi saasta!
[/quote]
Jokainen taplaa tyylillään.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:31"]
Provo tai ei, jos on 3 vuotta ollut lapsen elämässä niin silloin on lapselle isä. Vaikuttaa hyvin negatiivisesti lapsen kasvuun ja kehitykseen jos vaan poistuu hänen elämästään. Oma katkeruus ja muut sellaiset tunteet pitää laittaa sivuun ja tarjota lapselle parhaat eväät tulevaisuuteen. Todella itsekästä jos aikuinen mies ajattelee vain itseään ja hylkää lapsen. Isyys ei ole sitä, että on samaa liha ja verta, vaan jotain aivan muuta. Tuskin kukaan normaalilla älyllä ja tunnekyvyllä varustettu edes pystyy monen vuoden jälkeen luopumaan lapsestaan noin vain.
[/quote]
Kyllä se isyys on myös lihaa ja verta. Minä ainakin halua oman lapsen, jossa näen minun omia, enkä naapurin Ernon piirteitä. Lisäksi olen aivan varma, että katkeruus exhuoravaimoa kohtaan heijastuisi myös lapseen. Siksi on parempi katkaista siteet täysin.
Piti vielä sano, että jos todella olet noin huolissasi lapsen kehityksestä tuollaisessa tilanteessa, niin kannattaa pitää haarat auki vain omalle miehelle. Miehillä on kirjoittamastasi sonnasta hieman eri näkemys yleisesti. "kyllä kolmen vuoden jälkeen mies on lapselle isä enivei"...älä kuule kuvittele.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:31"]
[/quote]
Kyllä se isyys on myös lihaa ja verta. Minä ainakin halua oman lapsen, jossa näen minun omia, enkä naapurin Ernon piirteitä. Lisäksi olen aivan varma, että katkeruus exhuoravaimoa kohtaan heijastuisi myös lapseen. Siksi on parempi katkaista siteet täysin.
[/quote]
Noh kyllä tässä olen myös miettinyt/kattellut kavereiden ja naapureiden suuntaan, että kuka voisi olla. Tuskinpa ketään heistä.
T:ap
Ei tuosta parisuhteesta tainnut jäädä paljon pelastettavaa. Ymmärrän kyllä jos lähdet aika lailla saman tien eri osoitteeseen, kaverin sohvalle ja sitten vuokralle ja laitat avioeron vireille. Sanot vaimolle että mitään elatusmaksuja et maksa, hakekoon käräjien kautta ja selittäköön siellä miten lapsi ei ole sinun.
Miten hirveä tilanne, sinulta meni sekä vaimo että lapsi.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:31"]
[/quote]
Hohhoi. Vai mies vielä itsekäs. Nainenhan se tuossa itsekäs on ollut, riistänyt lapseltaan oikeuden biologiseen isään ja mahdollisesti isään ylipäätään ja tietysti myös biologisen isän oikeuden lapseensa. Mikäli mies tuosta lähtee, niin häntä on ihan turha syyttää itsekkyydestä tai huonosta moraalista, se synti on ihan täysin naisen harteilla, hänhän sen päätöksen teki kun vieraan miehen sänkyyn hyppäsi. Toki mies voi lapsen edun takia lapsen elämään tavalla tai toisella jäädäkin, mutta se on puhdasta epäitsekkyyttä eikä mikään perusoletus.
Vaikka naisia empaattisemmaksi sukupuoleksi monesti kehutaankin, niin näissä isyyskysymyksissä paistaa kyllä selvästi läpi se, että tilanteeseen on aika vaikea samaistua kun itse voi kuitenkin olla lähes 100% varma että lapsi on oma.
Mulle olisi aivan sama vaikka saisin tietää ettei lapseni olekaan biologisesti minun, ovat silti minulle rakkaimmat ja tulevat aina olemaan minun lapseni. Molemmat ovat kyllä jo lentäneet pesästä pois. Ei sillä biologisuudella loppujen lopuksi ole mitään väliä.
M41
Vaimosi salasi sinulta syrjähyppynsä ja lapsen isyyden, sinä puolestasi teetit salaa isyystestin ja nyt kyselet neuvoa AV:ltä... Koska suhteenne selkeästi perustuu avoimuudelle ja rehellisyydelle puolin ja toisin, mitä mitä sitä suotta venettä keikuttamaan. Ette puhu edelleenkään mitään keskenänne ja jatkatte ihan kuin ennenkin. Case solved!
Entä, jos haluaisit olla isä lapselle eronne jälkeenkin? Jos siis haet isyyden oikaisua, menetät myös oikeuden isyyteen. Mikäli petturi vaimosi ei vapaaehtoisesti anna sinun tavata jne.
Paska juttu, mutta mieti tarkkaan mitä haluat jatkossa suhteessa lapseen.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 20:07"]
Mulle olisi aivan sama vaikka saisin tietää ettei lapseni olekaan biologisesti minun, ovat silti minulle rakkaimmat ja tulevat aina olemaan minun lapseni. Molemmat ovat kyllä jo lentäneet pesästä pois. Ei sillä biologisuudella loppujen lopuksi ole mitään väliä. M41
[/quote]
N41
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:14"]
Tieto on valtaa. Leiki perhettä kunnes lapsi osaa ajatella itse (joillan kestää lähes täysi-ikäiseksi asti) ja kerro sitten vain hänelle ja tietenkin koska hyvä isä-lapsisuhde, sano että välität hänestä silti mutta äitinsä huoraamine loukkasi. Mutta enempää jos jälkikasvu joutuu tekemisiin vanhempien keskenäisten ongelmien kanssa, voi tulla katkera nuori. Koko ajan valmistele eroa; eikä tarvite olla uskollinen kun toinenkaan ei ole.
[/quote]
Joo se hyvä puoli tossa olis että vois ottaa "vaimosta" kaikki hyödyt irti ja samalla pettää vailla tunnontuskia. Tai ei sitä pettämiseksi voi tuossa tilanteessa edes kutsua.