Teetin salaa isyystestin..
Selvisi, että lapsi ei olekkaan minun. Mitä nyt????
Kommentit (101)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:30"]Kuinka vanha lapsi on? Miten lapseen tieto vaikuttaisi? Haluatko kuitenkin olla isä lapselle?
Millainen testi oli, onko virheen mahdollisuutta?
Moni isä ja äitikin on vanhempi lapselle joka ei ole biologinen, vanhemmuus ei ole pelkkää biologiaa. Tietysti jos vaimosi on sinua pettänyt niin asia pitää selvittää ja sinun on päätettävä onko enää mahdollista yrittää korjata asiaa.
[/quote]
Lapsi on kolme vuotta. Virheen mahdollisuutta ei valitettavasti ole. Olen tottakai kiintynyt lapseen kovasti mutta samaa en juuri nyt voi sanoa tunteistani vaimoa kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:35"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:21"]Selvisi, että lapsi ei olekkaan minun. Mitä nyt???? [/quote] No, elämässä sattuu ja tapahtuu, mutta tuolle lapselle olet rakas iskä
[/quote]Tälläst niinku vaa pikkusen sattuu ja tapahtuu, hupsista. Näinkö te naiset suhtautuisitte jos joku mies käy panemassa jotain vierasta ja syntyisi lapsi sen seurauksena.
Hupsista, hups tälläst kato vaan tiäksä sattuu..
[/quote]
Naiset saa av:lla tietenkin synnyttää aviomiehelleen toisen miehen lapsen, mutta se oma mies ei saa käydä paneskelemassa edes kortsun kanssa. (Ja ei, en väitä, että kortsu on 100% ehkäisyväline)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:30"]No, sun se silti on, vaikka ei biologinen...
[/quote]
Toki. Mutta tilanne on nyt uuden tiedon valossa monimutkaisempi kuin ennen.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:21"]Selvisi, että lapsi ei olekkaan minun. Mitä nyt???? [/quote] No, elämässä sattuu ja tapahtuu, mutta tuolle lapselle olet rakas iskä
[/quote]Tälläst niinku vaa pikkusen sattuu ja tapahtuu, hupsista. Näinkö te naiset suhtautuisitte jos joku mies käy panemassa jotain vierasta ja syntyisi lapsi sen seurauksena.
Hupsista, hups tälläst kato vaan tiäksä sattuu..
[/quote]
ai kukaan ei oo käyny, koskaan ei oo käyny? Laput silmillä?
Oliko simmutkin kuin alakerran Ramilla?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:30"]Kuinka vanha lapsi on? Miten lapseen tieto vaikuttaisi? Haluatko kuitenkin olla isä lapselle? Millainen testi oli, onko virheen mahdollisuutta? Moni isä ja äitikin on vanhempi lapselle joka ei ole biologinen, vanhemmuus ei ole pelkkää biologiaa. Tietysti jos vaimosi on sinua pettänyt niin asia pitää selvittää ja sinun on päätettävä onko enää mahdollista yrittää korjata asiaa. [/quote] Lapsi on kolme vuotta. Virheen mahdollisuutta ei valitettavasti ole. Olen tottakai kiintynyt lapseen kovasti mutta samaa en juuri nyt voi sanoa tunteistani vaimoa kohtaan. [/quote]
Helpointa sinun varmaan tuossa tilanteessa on erota. Olet hyvä tyyppi jos pysyt lapsen elämässä vaikka etäisänä. Isyyden kumoaminen, jos on mahdollista, on pitkä tie ja lapsikin sen aikana kasvaa ymmärtämään asioita.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:37"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:31"]
Tähän lakiin pitää saada muutos, täysin sairasta että jotkut elättävät ja kasvattavat toisen lapsia tietämättään. 8428
[/quote]
Mihin lakiin? Eihän kukaan tietämättään avioliittoon mene? Liitossa syntyvät lapset on aviomiehen, sillä selvä. Tokihan se on ollut tiedossa. Sitten taas isyysasioissa osallisena on lapsikin, jonka etu ei anna aikuisille mahdollisuutta vuosikausien takaa purkaa sukulaisuussuhdetta. Jos isyyttään epäilee, tekee ajoissa isyystestin (ja jos haluaa varmistaa ettei elätä toisten lapsia, ei pidä mennä naimisiin).
[/quote]
Ei mitään tällaisia kusettaja-akkoja suojelevia lakeja. Moni nainen ottaa eron jos mies menee isyystestin tekemään. Erityisesti tietysti ne, joilla oikeasti on salailtavaa. Mies voi vain hävitä.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:27"]Millainen tilanne? Miksi epäilit? [/quote] Lapsi ei ollut yhtään minun näköinen.
[/quote]
Eipä ole meilläkään sitten vissiin lapset miehen kun kumpikaan ei näytä mieheltä. Toinen on kopio minusta ja toinen appiukkosta :D
Ihanko oikeasti naiset luulee, että joku mies jää suhteeseen kun tälläinen paljastuu. No jos olet jonkun vässykän ja kynnysmaton hommannut jolle tälläinen on ihan ok, niin kyseessä ei ole mies vaan koira.
Lähtisin vetämään samantien, pakkaisin kamat samana päivänä eikä tarvitse soitella perään.
Vaadit erossa lapsen huoltajuuden. Olis oikeus ja kohtuus.
"Isyyden kumoamista koskevan kanteen voi nostaa aviomies, äiti tai lapsi.
Aviomiehen ja äidin on pantava kanne vireille kahden vuoden kuluessa lapsen syntymästä.
Jos aviomiehellä tai äidillä on ollut laillinen este tai hän näyttää muun erittäin painavan syyn, minkä vuoksi kannetta ei ole aikaisemmin nostettu, voi hän panna kanteen vireille 2 momentissa säädetyn määräajan kuluttuakin."
Noniin. perustelet, että et ole isä, niin siinä on ihan riittävästi erittäin painavaa syytä kanteen nostamiseksi. Pääset käenpojasta eroon.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:27"]Millainen tilanne? Miksi epäilit? [/quote] Lapsi ei ollut yhtään minun näköinen.
[/quote]
Eipä ole meilläkään sitten vissiin lapset miehen kun kumpikaan ei näytä mieheltä. Toinen on kopio minusta ja toinen appiukkosta :D
[/quote]
tyhmä...
Eipä voi miestä paljon pahemmin loukata :(
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:33"]
Haet luonnollisesti isyyden kumoamista ja teet äpäräpenikasta isättömän. Eipähän saa perintöä pikkuperkele. Käsket myös huoravaimosi suksia vittuun ja aloitat uuden elämän.
[/quote]
Joku miesvihaaja linjoilla...
[/quote]
Olen kyllä mies, joka vihaa huorintekeviä naisia.
[/quote]
Ja lapsia sitten ilmeisesti myös...
[/quote]
Ahaa. Lapsikortti esitetty. Eli sitä huoraa pitäisi katsella koko loppuelämänsä jonkun toisen lapsen tähden?
Voiko muka isyystestin tehdä salaa?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:46"]
"Isyyden kumoamista koskevan kanteen voi nostaa aviomies, äiti tai lapsi.
Aviomiehen ja äidin on pantava kanne vireille kahden vuoden kuluessa lapsen syntymästä.
Jos aviomiehellä tai äidillä on ollut laillinen este tai hän näyttää muun erittäin painavan syyn, minkä vuoksi kannetta ei ole aikaisemmin nostettu, voi hän panna kanteen vireille 2 momentissa säädetyn määräajan kuluttuakin."
Noniin. perustelet, että et ole isä, niin siinä on ihan riittävästi erittäin painavaa syytä kanteen nostamiseksi. Pääset käenpojasta eroon.
[/quote]
Perustelkaa alapeukuttajat, vai ette kai te nyt vittu oikeasti kuvittele, että mies suostuu yhtäkkiä muuttuneeseen rooliinsa? Ei vittu te ootte tyhmiä jos näin on. Itse pistäisin heti vireille kaksi hakemusta: Avioeron ja isyyden kumoamiskanteen. Jos kämppä olisi minun omani, niin pyrkisin heivaamaan akan ja käenpojan pihalle jos se suinkin on mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:51"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:33"]
Haet luonnollisesti isyyden kumoamista ja teet äpäräpenikasta isättömän. Eipähän saa perintöä pikkuperkele. Käsket myös huoravaimosi suksia vittuun ja aloitat uuden elämän.
[/quote]
Joku miesvihaaja linjoilla...
[/quote]
Olen kyllä mies, joka vihaa huorintekeviä naisia.
[/quote]
Ja lapsia sitten ilmeisesti myös...
[/quote]
Ahaa. Lapsikortti esitetty. Eli sitä huoraa pitäisi katsella koko loppuelämänsä jonkun toisen lapsen tähden?
[/quote]
Ei munkaan mielestä (olen siis se jolle vastasit), mutta ei se tarkoita että niitä lapsia tarvitsisi inhota. Tuollainen suhtautuminen "äpärälapseen" voi olla todella tuhoisaa. Sellaisen kasvatuksen sai historiankirjojen mukaan mm. Josif Stalin, jonka isä uskoi olevan toisen miehen lapsi.
Itse lähtisin "ostamaan tupakkaa" ja jäisin sille reissulle. Saisi huora ihmetellä, että mihin katosin.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:53"]
Voiko muka isyystestin tehdä salaa?
[/quote]
Miksi ei? Tops puikolla limakalvoa rapsuttelee ja näyte postiin. Tulokset tulee joko sähköpostilla tai kirjeenä.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:31"]
Tähän lakiin pitää saada muutos, täysin sairasta että jotkut elättävät ja kasvattavat toisen lapsia tietämättään. 8428
[/quote]
Mihin lakiin? Eihän kukaan tietämättään avioliittoon mene? Liitossa syntyvät lapset on aviomiehen, sillä selvä. Tokihan se on ollut tiedossa. Sitten taas isyysasioissa osallisena on lapsikin, jonka etu ei anna aikuisille mahdollisuutta vuosikausien takaa purkaa sukulaisuussuhdetta. Jos isyyttään epäilee, tekee ajoissa isyystestin (ja jos haluaa varmistaa ettei elätä toisten lapsia, ei pidä mennä naimisiin).