Peukutetaan: Ärsyttävimmät kliseiset somepäivytykset
Peukku ylös jos sinuakin ärsyttää, alas jos et ole samaa mieltä. Laitetaan vain yksi asia yhteen vastaukseen.
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvatekstissä kerrotaan, että ollaan jossakin tapahtumassa tai muuten erikoisessa paikassa, joten piti ottaa oikein kuva. Ja sitten se kuva on omasta naamasta, eikä edes taustalla näy mitään erikoista. Juuri oli eräskin tuttu tuutannut someen selfien, jossa näkyi tasan ne omat kasvot ja vähän takinkaulusta eikä mitään muuta. Kertoi ylpeänä, että kuva oli otettava kun hän kerrankin oli luistelemassa. Justiin.
Mitäs ärsyttävää tuossa nyt on? Kivasti kannustaa muitakin liikkumaan sieltä sohvalta ulos.
No se, ettei kuvasta mitenkään näy se ympäristö, missä ollaan. Kumpi kannustaa "liikkumaan sieltä sohvalta ulos": kuva luistelijasta jäällä ja kaunis talvinen maisema, vai kuva jonkun pärstästä, joka on jo moneen kertaan nähty? Kiva kuvateksti voi tietysti inspiroida, mutta se ärsyttävyys on siinä, ettei itse kuva sitten näytä liittyvään aiheeseen.
Mut just näitähän some on pullollaan. Jopa sullakin. Laitas tähän alle linkki omista talvikuvista niin nähdään sitten miten se tulee tehdä.
Niin, just näitähän some on pullollaan. Ärsyttävimpiä kliseisiä somepäivityksiähän tässä ketjussa juuri haettiinkin?
Tarkka lukija huomaa, etten ole väittänyt ottavani itse kauniita maisemakuvia. Somea päivitän hyvin laiskasti ja profiilikuva on 2,5 vuotta vanha, koska en tykkää ottaa selfieitä. Saanen silti kritisoida muiden päivityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei saakutti. Minä olen kirjoittanut vain yhden viestin tätä ennen, sen missä koitin kuvitella maurismaata. Johan tästä nyt hurlumhei tuli. Ja minusta vaan oli kutkuttava ajatus, koska yhdistin maurismaan sellaiseksi kasvimaaksi, jossa kasvaa Mauri-nimisiä parrakkaita ukkeleita.
Pahoitteluni tästä kaikesta. Kiitän, niiaan, kumarran, kättelen ja poistun muualle hihittelemään.
Trolli lähti karkuun kuten pieru nevadaan.
Vierailija kirjoitti:
Rairairai! 🥂
🧃🧃🥴
Tässä mun koira on.
Tässä se koira on sohvalla.
Tässä se nukkuu.
Tässä se on lenkillä.
Tässä se haukkuu.
Tässä se istuu.
Tässä ollaan harrastamassa!!
Tässä se on taas sohvalla.
Tässä se taas nukkuu......
Koirakuvat on tylsimpiä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Rairairai! 🥂
Viideltä saunaan ja kuudelta putkaan !
Vierailija kirjoitti:
Tässä mun koira on.
Tässä se nukkuu.
Tässä se on lenkillä.
Tässä se haukkuu.
Tässä se istuu.
ahh, aivan! En ookaan muistanut pariin viikkoon päivittää uutta koirakuvaa. Kovasti oon kyllä nauttinut kun oon seurannut muiden koirakuvia ja koiratouhuja, koira-aiheisissa ryhmissäni ja muutenkin koirarakkaiden tuttujeni päivityksissä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä mun koira on.
Tässä se nukkuu.
Tässä se on lenkillä.
Tässä se haukkuu.
Tässä se istuu.
ahh, aivan! En ookaan muistanut pariin viikkoon päivittää uutta koirakuvaa. Kovasti oon kyllä nauttinut kun oon seurannut muiden koirakuvia ja koiratouhuja, koira-aiheisissa ryhmissäni ja muutenkin koirarakkaiden tuttujeni päivityksissä!
Pitäiskö sun alkaa touhuamaan vaikka kissaa tai lapsia on sitten jotain muutakin palvottavaa.
1. "Itsensä kehuminen. Kuinka on auttanut jotain, kantanut vanhuksen kassin kaupasta jne..."
Tähän vielä lisätty loppuun se "En nyt halua tällä mitään kehuja/huomiota. Haluaisin vaan, että ihmiset huomiois muita ympärillään enemmän"
2. Postaukset, jossa hypätään tai potkaistaan korkealle ilmaan kun on muka niin riemukasta
Kuva joulutortusta "onpa niin hyvää, että söin peräti yhden sakaran", tai parista konvehtipalasta "pitäähän se maistaa joulun mkunniaksi pari". Kaikki tietää että et ole pieniruokainen vaan söit koko tortun tai monta ja konvehtejakin meni koko rasiallinen kerralla parin palan sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvatekstissä kerrotaan, että ollaan jossakin tapahtumassa tai muuten erikoisessa paikassa, joten piti ottaa oikein kuva. Ja sitten se kuva on omasta naamasta, eikä edes taustalla näy mitään erikoista. Juuri oli eräskin tuttu tuutannut someen selfien, jossa näkyi tasan ne omat kasvot ja vähän takinkaulusta eikä mitään muuta. Kertoi ylpeänä, että kuva oli otettava kun hän kerrankin oli luistelemassa. Justiin.
Mitäs ärsyttävää tuossa nyt on? Kivasti kannustaa muitakin liikkumaan sieltä sohvalta ulos.
No se, ettei kuvasta mitenkään näy se ympäristö, missä ollaan. Kumpi kannustaa "liikkumaan sieltä sohvalta ulos": kuva luistelijasta jäällä ja kaunis talvinen maisema, vai kuva jonkun pärstästä, joka on jo moneen kertaan nähty? Kiva kuvateksti voi tietysti inspiroida, mutta se ärsyttävyys on siinä, ettei itse kuva sitten näytä liittyvään aiheeseen.
Mut just näitähän some on pullollaan. Jopa sullakin. Laitas tähän alle linkki omista talvikuvista niin nähdään sitten miten se tulee tehdä.
Niin, just näitähän some on pullollaan. Ärsyttävimpiä kliseisiä somepäivityksiähän tässä ketjussa juuri haettiinkin?
Tarkka lukija huomaa, etten ole väittänyt ottavani itse kauniita maisemakuvia. Somea päivitän hyvin laiskasti ja profiilikuva on 2,5 vuotta vanha, koska en tykkää ottaa selfieitä. Saanen silti kritisoida muiden päivityksiä.
Vink vink😉 pieni suositus. Elämässä kuuluu mennä eteenpäin.
"voi V**** , elämä potkii, kaikki on mennyttä, kukaan ei välitä, kukaan ei jaksa kuunnella, miksi, oi miksi näin kävi??!!? MUTTA enpä lähde tässä sen enempää avaamaan, sillä se ei kuulu kellekkään".
Vierailija kirjoitti:
Rairairai! 🥂
Rairairuoholle (sellainen yrtti, tiedätte kyllä) nauroin niin, että hyvä etten tuolilta pudonnut.
Mutta ei se toista kertaa toimi.
Parisuhteessa päivityksen laittaminen faceen. Pitääkö sitä kaikille toitottaa. Sitten kun tulee ero niin joutuu vähin äänin poistamaan päivityksen ja lässyt kuvat raksupoksusta.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa päivityksen laittaminen faceen. Pitääkö sitä kaikille toitottaa. Sitten kun tulee ero niin joutuu vähin äänin poistamaan päivityksen ja lässyt kuvat raksupoksusta.
Kaikkein noloimpia ovat ne, ketkä on ehtineet laittaa usemman "parisuhteessta herra/neiti x:n kanssa". Koodi x:n paikalla vain vaihtuu. Epätoivoista kun suhteet ei kestä kuin hetken.
Suttuinen, kaukaa otettu kuva jostakin kentän laidalta. - Tuolla meidän Manta pelaa fudista. Kuule kun ei kiinnosta kellään mitä lapsesi tekee.
Nyt joulun alla myötähäpeää aiheutti kuvat jossa lapselle oli laitettu tonttulakki ja lyhty käteen ja sitten kuusen eteen posettamaan. Sellaiset rakennetut, teennäiset kuvat joissa on aseteltu kaikki harkiten ja aitous puuttuu. Lasten kuvat on kivoja kun ne on aitoja eivätkä toteuta mitään aikuisen sommittelemaa kuvaelmaa.
Koronapäivitykset kun on ensin kielletty koko taudin olemassaolo ja kieltäydytty. Sitten voivotellaan sairaana ja kerätään myötätuntoa muilta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on mautonta esitellä kalliita ostoksia. Saati feikkejä eli kopioita tunnetuista brändeistä.
Onko muut huomanneet miten Marjaana Lehtinen tekee tätä jatkuvasti instagramissa?
Rairairai! 🥂