Peukutetaan: Ärsyttävimmät kliseiset somepäivytykset
Peukku ylös jos sinuakin ärsyttää, alas jos et ole samaa mieltä. Laitetaan vain yksi asia yhteen vastaukseen.
Kommentit (176)
Rokotuskuvia on varmaan vaikea ymmärtää jos ei tunne aggressiivisia hc-denialisteja. Noiden kanssa ei kiinnosta somessa riidellä, mutta rokotusselfie kertoo oman kannan.
Todellakin nää jotka esittelee keski-ikäistä riippuvaa tissivakoa 🤢
Vierailija kirjoitti:
Rokotuskuvia on varmaan vaikea ymmärtää jos ei tunne aggressiivisia hc-denialisteja. Noiden kanssa ei kiinnosta somessa riidellä, mutta rokotusselfie kertoo oman kannan.
Ja muita pitäisi kiinnostaa sun kanta, koska????
Vierailija kirjoitti:
Oma selfie kun kerrotaan jostain asiasta joka ei ees välttämättä liity itseensä tai omaan pärstäänsä. En kertakaikkiaan ymmärrä tämmöisiä ihmisiä jotka harrastavat tollasta.
Sinänsä samaa mieltä, mutta käytökselle voi olla ihan käytännöllinen selitys. On tutkittu juttu, että somessa eniten tykkäyksiä saavat julkaisut, jotka sisältävät kuvia, ja kuvista eniten tykkäyksiä ne, joissa on ihmisen (mieluiten hymyilevät) kasvot. FB:n algoritmi myös nostaa sellaisia päivityksiä esiin. Viestintäasiantuntijat neuvovat somettavia poliitikkoja laittamaan (oman) kuvan joka päivityksen yhteyteen. Jos siis somejulkkis tai poliitikko kirjoittaa vesistönsuojelun tärkeydestä ja liittää yhteyteen kuvan itsestään polskimassa, kyseessä voi olla opittu somestrategia.
Tekemällä tehdyt joulukulissit. Mitä näitä nyt on, joulupöytä, joulupukki, joulukuusi, konvehtirasia.....
Kuvatekstissä kerrotaan, että ollaan jossakin tapahtumassa tai muuten erikoisessa paikassa, joten piti ottaa oikein kuva. Ja sitten se kuva on omasta naamasta, eikä edes taustalla näy mitään erikoista. Juuri oli eräskin tuttu tuutannut someen selfien, jossa näkyi tasan ne omat kasvot ja vähän takinkaulusta eikä mitään muuta. Kertoi ylpeänä, että kuva oli otettava kun hän kerrankin oli luistelemassa. Justiin.
Eläkeläiset jotka poseeraa avannossa leegot levällään.
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläiset jotka poseeraa avannossa leegot levällään.
Just 😅 kuin olis tää avantouinti uusikin juttu.
Ne kliseiset toppahousukuvat siellä Rukan ja Levin rinteillä.
Ostin niinku tän Beyoncen uusimman t-paidan. Kato nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman mussukan hehkuttaminen somessa. Varsinkin kun tutkimusten mukaan niillä jotka eniten vakuuttaa rakkautta julkisesti menee huonoiten. Kuvia voi jakaa mutta lällyt rakkausvakuuttelut kuuluu kahdenkeskisiin hetkiin eikä julkisille seinille huomion hakemiseksi.
Yleensä tästä asiasta pillittää ne joilla ei ole sitä mussukkaa mitä essitellä.
Osui sinuun? 🥴
Usko minua, sinulle nauraa maurismaan aidatkin.
Saisiko kuvaa maurismaasta? Tässä kuitenkin puolen tuntia koitettu kuvitella sellaista 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ostin niinku tän Beyoncen uusimman t-paidan. Kato nyt.
Törkeän huonolla kuvankäsittelyllä 🤭
Selfie aiheeseen littymättömällä kuvatekstillä. Siis jollain todella satunnaisella ja mukasyvällisellä, esim. "It takes me all the way, I want you to stay".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman mussukan hehkuttaminen somessa. Varsinkin kun tutkimusten mukaan niillä jotka eniten vakuuttaa rakkautta julkisesti menee huonoiten. Kuvia voi jakaa mutta lällyt rakkausvakuuttelut kuuluu kahdenkeskisiin hetkiin eikä julkisille seinille huomion hakemiseksi.
Osui sinuun? 🥴
Usko minua, sinulle nauraa maurismaan aidatkin.Saisiko kuvaa maurismaasta? Tässä kuitenkin puolen tuntia koitettu kuvitella sellaista 🤔
Olen eri, mutta näppäilyvirheistä viisasteleminen on juurikin lusikalla saaneiden toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osui sinuun? 🥴
Usko minua, sinulle nauraa maurismaan aidatkin.Saisiko kuvaa maurismaasta? Tässä kuitenkin puolen tuntia koitettu kuvitella sellaista 🤔
Olen eri, mutta näppäilyvirheistä viisasteleminen on juurikin lusikalla saaneiden toimintaa.
Osui ja upposi, näinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osui sinuun? 🥴
Osui ja upposi, näinpä.
Sinulle ei kuitenkaan uppoa, vaikka kuinka yrittäisi. Onnea ja menestystä vaan elämääsi. Ilmeisesti tulet sitä vielä kaipaamaan.
-se eri
Vierailija kirjoitti:
Kuvatekstissä kerrotaan, että ollaan jossakin tapahtumassa tai muuten erikoisessa paikassa, joten piti ottaa oikein kuva. Ja sitten se kuva on omasta naamasta, eikä edes taustalla näy mitään erikoista. Juuri oli eräskin tuttu tuutannut someen selfien, jossa näkyi tasan ne omat kasvot ja vähän takinkaulusta eikä mitään muuta. Kertoi ylpeänä, että kuva oli otettava kun hän kerrankin oli luistelemassa. Justiin.
Mitäs ärsyttävää tuossa nyt on? Kivasti kannustaa muitakin liikkumaan sieltä sohvalta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osui sinuun? 🥴
Osui ja upposi, näinpä.
Sinulle ei kuitenkaan uppoa, vaikka kuinka yrittäisi. Onnea ja menestystä vaan elämääsi. Ilmeisesti tulet sitä vielä kaipaamaan.
-se eri
Ihan sama olet. Kiitos samoin sinne 0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osui sinuun? 🥴
Miltä se kateellisena irvailu sitten vaikuttaa?
Nii nii, essitellä. Joku tietty hakusessa ?