Peukutetaan: Ärsyttävimmät kliseiset somepäivytykset
Peukku ylös jos sinuakin ärsyttää, alas jos et ole samaa mieltä. Laitetaan vain yksi asia yhteen vastaukseen.
Kommentit (176)
- Kiitos raksu kultipuppeli Mirja kun kävit kylässä. Oli taas niin ihanaa. Otetaan pian uusiksi.
Öh, eikö tätä ruukata sanoa kasvotusten toisen lähtiessä. Miksi somessa kaikkien luettavaksi? Ai niin, pitää esittää muille miten on sosiaalista elämää.
Pönötyskuvat että tässä minä, minä, minä nyt pönötän yksin tonttulakki päässä, joulupukki vieressä.
Jalat rannalla, jalat tropiikissa, jalat korkeilla vuorilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaan itsestä selfie toistuvasti. Ei kenenkään kasvot ole niin mielenkiintoiset että niitä haluaa nähdä jatkuvasti sama aseteltu ilme kasvoilla.
Ei selfieissä ole mitään pahaa mutta se on outoa kun jollain on instassa 200 kuvaa, kaikki selfieitä, tismalleen samasta kulmasta samalla ilmeellä. Herää kysymys: Miksi? :D Mitä uutta se taas uusi samanlainen kuva tuo ?
Selfie silloin tällöin on kiva mutta ei jos monta kertaa kuussa. Kasvosi on jo nähty eikä ne ole muuttuneet sitten viime viikon.
- Minun maailman paras mies. Ollaan vieläkin niiiiin rakastuneita. Maailman paras.
Ja tämä pitää julistaa kaikille seuraajille, koska?
Hehehe :D Mulla yksi tuttu joka postasi joka päivä millainen sää siellä ulkona on.
Vierailija kirjoitti:
Oman mussukan hehkuttaminen somessa. Varsinkin kun tutkimusten mukaan niillä jotka eniten vakuuttaa rakkautta julkisesti menee huonoiten. Kuvia voi jakaa mutta lällyt rakkausvakuuttelut kuuluu kahdenkeskisiin hetkiin eikä julkisille seinille huomion hakemiseksi.
Yleensä tästä asiasta pillittää ne joilla ei ole sitä mussukkaa mitä essitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman mussukan hehkuttaminen somessa. Varsinkin kun tutkimusten mukaan niillä jotka eniten vakuuttaa rakkautta julkisesti menee huonoiten. Kuvia voi jakaa mutta lällyt rakkausvakuuttelut kuuluu kahdenkeskisiin hetkiin eikä julkisille seinille huomion hakemiseksi.
Miksi kiertää veistä toisten haavoissa? Tarkoituksenhakuista.
Kaikki koronarokotus keskustelut puoleen tai toiseen. Skippaan ne heti.
Viesti puolisolle, joka on yläkerrassa tai viereisessä huoneessa.
Kaikki alkoholi kuvat joissa nostetaan lasia silmät kiiltävinä harittaen posket turpean punaisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole tarvetta "esitellä" mussukkaansa, ei hänen kanssaan siksi olla ;)
Lasten harrastuskuvat. Terveisiä kentän laidalta.
Tavoitteena tietenkin esittää miten osallistuvia vanhempia ollaan, mutta herättää lähinnä ällöä kun eletään niin selvästi lasten kautta.
Lasten todistusten esittely. Kun on kiitettäviä. "Mami on niin ylpee Väinö-Kalevista."
Vierailija kirjoitti:
- Minun maailman paras mies. Ollaan vieläkin niiiiin rakastuneita. Maailman paras.
Ja tämä pitää julistaa kaikille seuraajille, koska?
Ehkä toivotaan, että se muuttuu todeksi kun toistelee tarpeeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän naapuri tekee tuota. Kaikki on niin ihanaa mussunpussua somessa.
Tosiasiassa riitelevät jatkuvasti rahasta, työssä käymisestä ja lastenhoidosta.
Mistäkö tiedän? Erittäin valitettavasti täyteen ääneen huutamalla sanat erottuvat meille asti.
Jos ei "jaksa tätä saatanan paskaa", miksi ei voi vaan erota???
Uudet rillit /uusi tukka. Mitäs tykkäätte?
Öh, mitä tuohon voi muuta vastata julkisesti kuin peukuttaa tai kehua, vaikka ajattelisi mielessään mitä. Kehujen kalastelua parhaimmillaan.
Minusta on mautonta esitellä kalliita ostoksia. Saati feikkejä eli kopioita tunnetuista brändeistä.
Ei selfieissä ole mitään pahaa mutta se on outoa kun jollain on instassa 200 kuvaa, kaikki selfieitä, tismalleen samasta kulmasta samalla ilmeellä. Herää kysymys: Miksi? :D Mitä uutta se taas uusi samanlainen kuva tuo ?