Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi saada naista, jonka haluan.

Vierailija
14.04.2015 |

Ajoittain tämä todella raastaa sydäntä.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä jokaisen pitäis saada se jonka haluaa. Se on muuten niin väärin, niin väärin.

Vierailija
42/55 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä halua naista jonka voisit saada!! Senkin sika ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 14:05"]

Jos et oikeasti 100 % varmasti voi saada tätä naista, niin sitten sua ei raastaisi. Mutta sisimmässäsi tiedät, että on olemassa jonkinlainen mahdollisuus siihen, että voisitte päätyä yhteen yhtenä päivänä, vaikka siihen menisikin aikaa. Näin mä tulkitsen asian. Menikö oikein? Jokin asia on selvittämättä ja tunteet ovat molemminpuoliset. Magneettikenttä on ladattu, mutta tilannetekijät ovat huonot.

[/quote]

*repeää nauruun*

Vierailija
44/55 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 07:08"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:39"]

Nainen on onneton ja yksinäinen liitossaan. Herkkä ihminen voi aistia ja nähdä tilanteen. Itselläkin kokemusta. Eipä tästä enempää.

[/quote]Tämäkö oli ap:n vastaus? Jos oli, niin mikä estää olemasta naiselle ystävä ja joskus ehkä jotakin enemmän?

[/quote]

Kuinka kauan kannattaa pysyä varalla? Eikö tuossa mene oma elämä hukkaan?

ei ap

[/quote]Jos ap:n elämässä ei ole muita ihmisiä, niin ei kai se elämä hukkaan siinä mene. Toki jos hän löytää kaverin itselleen, ei mikään estä suhdetta. Ap ei ole varattu vaikka naisen ystävä olisikin.
[/quote] Jos on vahvasti ihastunut, niin on vaikea pakottaa tunteiden sammumista. Joskus voi yrittää ottaa etäisyyttä, mun tosirakkauden tunnistaa siiitä, ettei ne tunteet sitten lopulta sammukaan. Etenkin jos on tunne siitä, että tunteet ovat molemminpuoliset mutta tilanne on se mikä on.
[/quote]
pakkomielteeltä tuo kuulostaa.. :D Ihminen pääsee kyllä ylitse ja löytää uuden kohteen..
[/quote] Ei uutta "kohdetta" vain löydetä. Mulla on ollut elämässä vuosia, jolloin kukaan ei ole oikeasti sytyttänyt. Se tunteissa onkin vaikeaa, ettei niitä tule aina kun haluaa ja niitä tulee kun ei saa. Paradox.

Vierailija
45/55 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kaipaan erästä miestä tosi paljon. Hän ei kyllä halunnut minua kun meni toisen kanssa naimisiin. Rakastuin häneen ja hän särki sydämeni.

Vierailija
46/55 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 08:21"]

ap, tarkoitatko minua? Ole kiltti ja puhu minulle.

[/quote]

*kaivaa popcornit esiin*

Vierailija
47/55 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:09"]Enkä mä sitä miestä, jonka haluaisin. Ei voi mitään. Oikeasti tiedän kyllä, että paskoja ne on kaikki kun ne tarpeeksi hyvin tuntee, mutta ikuinen optimisti ei voi itselleen mitään.
[/quote] Huoh. Voi helvetti mitä yleistystä. Tätä kyllä kannatetaan, mutta auta armias mitä naisvihaa se olisikaan jos mies sanoisi että paskoja ne naiset on kaikki!

Vierailija
48/55 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:13"]

Ei alkaisi pettäminen. Tämä on niin kunnollinen kiltti nainen. Kauniin hymyn voi häneltä saada, mutta siihen on jäänyt. Siksipä en häntä olekaan saanut. Enää ei uskoa riitä. Raastaa vaan sisintä. Hän olisi minulle se oikea.

[/quote]

En mä sitä tarkoittanutkaan, että se nainen alkais pettämään...
[/quote] Miksi ap alkaisi? Miksi miehet alkaisivat pettämään yhtään sen helpommin kuin naiset?

Vierailija
49/55 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 08:21"]

ap, tarkoitatko minua? Ole kiltti ja puhu minulle.

[/quote]

Ei. Ap tarkoittaa minua.

Vierailija
50/55 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et oikeasti 100 % varmasti voi saada tätä naista, niin sitten sua ei raastaisi. Mutta sisimmässäsi tiedät, että on olemassa jonkinlainen mahdollisuus siihen, että voisitte päätyä yhteen yhtenä päivänä, vaikka siihen menisikin aikaa. Näin mä tulkitsen asian. Menikö oikein? Jokin asia on selvittämättä ja tunteet ovat molemminpuoliset. Magneettikenttä on ladattu, mutta tilannetekijät ovat huonot.

Vierailija
51/55 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap enää täällä? Voisiko olla mahdollista että se nainen jota mietit tuntee myös samoin?

Vierailija
52/55 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:39"]

Nainen on onneton ja yksinäinen liitossaan. Herkkä ihminen voi aistia ja nähdä tilanteen. Itselläkin kokemusta. Eipä tästä enempää.

[/quote]Tämäkö oli ap:n vastaus? Jos oli, niin mikä estää olemasta naiselle ystävä ja joskus ehkä jotakin enemmän?

[/quote]

Kuinka kauan kannattaa pysyä varalla? Eikö tuossa mene oma elämä hukkaan?

ei ap

[/quote]Jos ap:n elämässä ei ole muita ihmisiä, niin ei kai se elämä hukkaan siinä mene. Toki jos hän löytää kaverin itselleen, ei mikään estä suhdetta. Ap ei ole varattu vaikka naisen ystävä olisikin.

Vierailija
53/55 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkim haaveilen miehestä jota en voi saada. Näin hänet tänään taas parin viikon tauon jälkeen, ja olin jo ajatellut että nyt hän saa mennä menojaan. menin kuitenkin ihan sekaisin tuosta pikaisesta tapaamisesta, miten joku voi olla niin hyvännäköinen ja ihana... tekisi mieli lähettää joki viesti hänelle

Vierailija
54/55 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös en saa miestä, jota rakastan, jota haluaisin, jota en kuitenkaan haluaisi. Ehkä toisissa olosuhteissa, jos minä olisin, jos hän olisi, en lähde kuitenkaan kokeilemaan. Mulla on omakin mies, mutta toista en saa mielestäni pois.. ihana pyhä avioliitto, solmittu nuorena ennen kuin tiesin kuinka sielua voikin korventaa tällainen tuli. Enkä mä sitä miestä edes haluaisi haluta. Enpä..

Vierailija
55/55 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap juoksit vain ohitseni kun viimeksi näimme? Hymyilit, moikkasit ja hieman hiljensit vauhtiasi, mutta kiirehdit eteenpäin autollesi. Olisin odottanut edes muutamaa mukavaa lausetta.