Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi saada naista, jonka haluan.

Vierailija
14.04.2015 |

Ajoittain tämä todella raastaa sydäntä.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään olet ollut ihastunut tähän naiseen?

Vierailija
2/55 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:39"]

Nainen on onneton ja yksinäinen liitossaan. Herkkä ihminen voi aistia ja nähdä tilanteen. Itselläkin kokemusta. Eipä tästä enempää.

[/quote]Tämäkö oli ap:n vastaus? Jos oli, niin mikä estää olemasta naiselle ystävä ja joskus ehkä jotakin enemmän?

[/quote]

Kuinka kauan kannattaa pysyä varalla? Eikö tuossa mene oma elämä hukkaan?

ei ap

[/quote]Jos ap:n elämässä ei ole muita ihmisiä, niin ei kai se elämä hukkaan siinä mene. Toki jos hän löytää kaverin itselleen, ei mikään estä suhdetta. Ap ei ole varattu vaikka naisen ystävä olisikin.
[/quote] Jos on vahvasti ihastunut, niin on vaikea pakottaa tunteiden sammumista. Joskus voi yrittää ottaa etäisyyttä, mun tosirakkauden tunnistaa siiitä, ettei ne tunteet sitten lopulta sammukaan. Etenkin jos on tunne siitä, että tunteet ovat molemminpuoliset mutta tilanne on se mikä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin tuo nainen, niin toivoisin vilpittömästi että yrittäisit tutustua muhun. Siinä ei menetä mitään.

Vierailija
4/55 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko r-kioskin myyjää?

Vierailija
5/55 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, tarkoitatko minua? Ole kiltti ja puhu minulle.

Vierailija
6/55 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 07:08"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:39"]

Nainen on onneton ja yksinäinen liitossaan. Herkkä ihminen voi aistia ja nähdä tilanteen. Itselläkin kokemusta. Eipä tästä enempää.

[/quote]Tämäkö oli ap:n vastaus? Jos oli, niin mikä estää olemasta naiselle ystävä ja joskus ehkä jotakin enemmän?

[/quote]

Kuinka kauan kannattaa pysyä varalla? Eikö tuossa mene oma elämä hukkaan?

ei ap

[/quote]Jos ap:n elämässä ei ole muita ihmisiä, niin ei kai se elämä hukkaan siinä mene. Toki jos hän löytää kaverin itselleen, ei mikään estä suhdetta. Ap ei ole varattu vaikka naisen ystävä olisikin.
[/quote] Jos on vahvasti ihastunut, niin on vaikea pakottaa tunteiden sammumista. Joskus voi yrittää ottaa etäisyyttä, mun tosirakkauden tunnistaa siiitä, ettei ne tunteet sitten lopulta sammukaan. Etenkin jos on tunne siitä, että tunteet ovat molemminpuoliset mutta tilanne on se mikä on.
[/quote]
pakkomielteeltä tuo kuulostaa.. :D Ihminen pääsee kyllä ylitse ja löytää uuden kohteen..

Vierailija
7/55 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Let it go.

Vierailija
8/55 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niih...Tää on just tätä. Aina kiinnostuu siitä joka ei susta, ja taas toisin päin jos joku susta niin ei tod. siitä kiinnostu

Vierailija
9/55 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä sitä haluais kuitenkaan jos sen saisit. Ei menis kauaa kun alkais se pettäminen.

Vierailija
10/55 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mä sitä miestä, jonka haluaisin. Ei voi mitään. Oikeasti tiedän kyllä, että paskoja ne on kaikki kun ne tarpeeksi hyvin tuntee, mutta ikuinen optimisti ei voi itselleen mitään.

Vierailija
11/55 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:09"]

Enkä mä sitä miestä, jonka haluaisin. Ei voi mitään. Oikeasti tiedän kyllä, että paskoja ne on kaikki kun ne tarpeeksi hyvin tuntee, mutta ikuinen optimisti ei voi itselleen mitään.

[/quote]i feel you sister

Vierailija
12/55 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinä naista tarvitset? Naisia kiinnostaa vain miten voivat hyötyä sinusta ja muutenkin naisiin uppoo paljon rahaa, treffeihin, illanviettoihin ja muihin. Naisen kanssa vietetty aika vie aikaa harrastuksistasi ja muista jutuista joissa voisit kehittää itseäsi. Moni mies on tuhonnut uransa ja elämänsä naisen takia, kun uskoi kumppanuuteen. Aniharvan naisen kanssa se kumppanuus onnistuu. Siksi minäkin olen luopunut toivosta löytää ikuinen rakkaus ja valaistunut totuudelle. Parempi olla yksin omantienkulkija, poikamies. Käytä naisia vain hupina ja seksinä. Mutta parisuhteesta ei kannata haaveilla, se tulee jos on tulee. Mutta älä väkisin yritä ketään naista. Naiset ei ole sen arvoisia, että heitä pitäisi yrittää jotenkin mielistää tai innostaa tykkäämään sinusta.

Vierailija
13/55 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkaisi pettäminen. Tämä on niin kunnollinen kiltti nainen. Kauniin hymyn voi häneltä saada, mutta siihen on jäänyt. Siksipä en häntä olekaan saanut. Enää ei uskoa riitä. Raastaa vaan sisintä. Hän olisi minulle se oikea.

Vierailija
14/55 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et saisi? Tietääkö nainen edes sinun ajatuksistasi, oletko jutellut hänen kanssaan asiasta?

Vierailija
15/55 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Kuinka kauan olet naisen tuntenut?

Vierailija
16/55 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on vaan magneetin napasuus väärin päin.

Vierailija
17/55 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:14"]

Miksi et saisi? Tietääkö nainen edes sinun ajatuksistasi, oletko jutellut hänen kanssaan asiasta?

[/quote]

Peli alkaa olla jo menetetty, kun ap on laittanut naisen arvokkaammaksi kuin hän itse on. Miehen pitää asennoitua naisiin niin, että mies on palkinto eikä nainen. "Never put PUSSY first, put YOURSELF first". Sinun pitäisi olla se jota naiset ihailee, eikä toisinpäin. Kun opit tämän niin olet jo yhden askeleen edellä. Sinä olet palkinto, ei nainen. Älä laita naista korkeammalle kuin itse olet.

Vierailija
18/55 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma ettet haluaisi häntä jos saisit. Saavuttamaton kiehtoo.

Vierailija
19/55 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:04"]

Ajoittain tämä todella raastaa sydäntä.

[/quote]

Miksi et voi saada naistasi?

Vierailija
20/55 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 18:13"]

Ei alkaisi pettäminen. Tämä on niin kunnollinen kiltti nainen. Kauniin hymyn voi häneltä saada, mutta siihen on jäänyt. Siksipä en häntä olekaan saanut. Enää ei uskoa riitä. Raastaa vaan sisintä. Hän olisi minulle se oikea.

[/quote]

En mä sitä tarkoittanutkaan, että se nainen alkais pettämään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän