Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman ottaisit, jos vain toinen olisi mahdollinen: Miljoonaomaisuus (vaikka 30 Me) vai että sinulla "kävisi aina flaksi" haluamasi henkilön kanssa?

Vierailija
29.12.2021 |

Kumpi antaisi sinulle elämässä enemmän? Ajatellaan nyt reaalielämääsi tuossa flaksi-hommassa. Ei niin, että voisit sitten alkaa tilata kylään top hottest-listalta joka päivä. Rahojen valinta ei tarkoita, ettei kukaan koskaan haluaisi olla kanssasi, mutta lähes aina ne jotka sinua oikeasti kiinnostaisivat, ei olisi sinusta kiinnostuneita, no ehkä rahoistasi sitten.

Kumman ottaisit, jos vain toinen olisi mahdollinen: Miljoonaomaisuus (vaikka 30 Me) vai että sinulla "kävisi aina flaksi" haluamasi henkilön kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat. Olen kyllä parisuhteessa (toinen vakava suhde elämän aikana), mutta alan olla niin pettynyt miehiin, että kun tämä päättyy en enää uutta ota. Rahaa tai ei.

Missä olisi mies joka haluaa oikeasti tasavertaisen kumppanin, joka on molempia, ystävä ja rakastaja? Alkaa tuntua, että miehet ei oikein pidä arvossa itsenäistä, omillaan toimeen tulevaa, aikaansaavaa, fiksua naista vaan tärkeintä on se, että nainen imartelee, toistelee rakkauttaan ja tarvitsevuuttaan ja antaa seksiä. 

Vierailija
42/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja valitsin flaksin.

Saisin sitten halutessani varakkaan miehen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille flaksi tuo rahaa.

Miehille raha tuo flaksin.

flaksi ja raha kohtaavat, ja kaikilla on kivaa!

Vierailija
44/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flaksin totta kai. Rahaa saa ihan riittävästi käymällä töissä. En tarvi krääsää, eikä kiinnosta rampata ulkomailla, joten mihin minä sitä rahaa ylettömästi tarvisin?

Naisia sen sijaan ei ole koskaan liikaa. Olisihan se joka miehen unelma, että naisia saisi rajattomasti. Lähes kaikkien miesmiljonäärienkin päämotiivi mammonan kasvattamiseen on nimenomaan flaksin parantaminen.

t: rehellinen mies

Vierailija
45/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flaksin totta kai. Rahaa saa ihan riittävästi käymällä töissä. En tarvi krääsää, eikä kiinnosta rampata ulkomailla, joten mihin minä sitä rahaa ylettömästi tarvisin?

Naisia sen sijaan ei ole koskaan liikaa. Olisihan se joka miehen unelma, että naisia saisi rajattomasti. Lähes kaikkien miesmiljonäärienkin päämotiivi mammonan kasvattamiseen on nimenomaan flaksin parantaminen.

t: rehellinen mies

Miljardöörien m#lkunmittailua on kilpailla, kenellä on maailman suurin huvijahti. Lapsellista.

Vierailija
46/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ihmeeseen tarvitsisin flaksia? Olisit laittanut vastakkain rahan ja onnellisen loppuelämän mittaisen rakkauden, niin sitten olisi joutunut jo miettimään. Nyt valitsin tietenkin rahan.

Sama. Sitten melkeinpä mieluummin se rakkaus ja hyvä kumppani, ehkä…Hm…:)

Vierailija
47/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat sopisi hyvin. Flaksi olisi tietysti hyvä, saisi rahaa ja rakkautta samassa paketissa.

Vierailija
48/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flaksin. Saan enemmän sisältöä elämään ja draivia seksiin siitä molemminpuolisesta kipinästä toisen kanssa. Ja lisäksi minulla kesti 5 vuotta päästä yli pieleen menneestä suhteesta, kun en saanut haluamaani ihmistä (naista), ja sen jälkeen en ole löytänyt ketään yhtä kiinnostavaa. En haluaisi enää koskaan kokea samanlaista pettymystä. Joten ehdottomasti flaksi. En edes tarvitse miljoonaomaisuutta, vaan maltillisempi ja pienempi omaisuus riittää oikein hyvin sellaiseen elämään, jota haluan elää. Ja vaikkei riittäisikään, saisin silti enemmän sisältöä elämään siitä flaksista.

t. Nainen, 43-v.

Vierailija
49/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan.

Naiset pystyy korvaamaan fleshlightilla ja en ole materialisti, kuten naiset.

Vierailija
50/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen ja aina on tullut pakit, eli en ole koskaan seurustellut. Se ei siis paljon auta että kävisi flaksi, jos en osaa olla parisuhteessa, ei kukaan minun ikäluokassa ala enää räpeltämään jonkun kwhityksen kelkasta jääneen kanssa.

Joten, ottaisin rahat ja pistäisin sen töihin.

Vierailija
51/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo 30MM joten flaksi.

Vierailija
52/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kumpaakaan.

Naiset pystyy korvaamaan fleshlightilla ja en ole materialisti, kuten naiset.

Ei rahojen haluaminen sitä tarkoita, että olisi materialisti. Ne voi vaikka lahjoittaa tarvitseville.

Vierailija
53/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha rules!

Vierailija
54/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo homma. Rahat tietenkin. En voi harrastaa seksiä kuitenkaan haluamani ihmisen kanssa koska hän on alaikäinen.

Vierailija
55/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha rules!

Etenkin naisilla.

Vierailija
56/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

omituinen kysymys. jos saisin miljoonaomaisuuden, niin sen jälkeen saisi niin paljon piirakkaa tarjolla että voisi muillekin tarjota.

Vierailija
57/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat! Ei kiinnosta "flaksit" yhtään kenenkään kanssa eikä oo koskaan kiinnostanukaan, mutta rahaa tarvii aina ja tuossa sitä ois niin paljon että eipä ois rahahuolia enää koskaan. (Rehellisyyden nimissä 3 miljoonaakin riittäis kyllä.) Oon nainen siis.

Vierailija
58/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin rahat, avioeron ja sen jälkeen haistattaisin kaikille miehille (paitsi tietysti pojalleni) pitkät. Näin vaihdevuosia elävänä naisena ajatus uudesta suhteesta on evvk! Nykymieskin joutaisi mennä, jos rahatilanne sallisi nykyelintason ilman miehen tuloja. Ei valitettavasti salli.

Vierailija
59/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat tiestysti. Ostaisin asunnon, uudet kalusteet ja vaatteita. Nyt asun vuokralla, ei ole säästöjä, vaatteet ovat vanhoja ja huonoja. Ostan vaatteita käytettynä.

Huonekalut ovat 90-luvulta tai ostettu käytettynä.

Vierailija
60/67 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti rahat. Seksi on yliarvostettua

M32