Kumman ottaisit, jos vain toinen olisi mahdollinen: Miljoonaomaisuus (vaikka 30 Me) vai että sinulla "kävisi aina flaksi" haluamasi henkilön kanssa?
Kumpi antaisi sinulle elämässä enemmän? Ajatellaan nyt reaalielämääsi tuossa flaksi-hommassa. Ei niin, että voisit sitten alkaa tilata kylään top hottest-listalta joka päivä. Rahojen valinta ei tarkoita, ettei kukaan koskaan haluaisi olla kanssasi, mutta lähes aina ne jotka sinua oikeasti kiinnostaisivat, ei olisi sinusta kiinnostuneita, no ehkä rahoistasi sitten.
Kommentit (67)
Ehdottomasti rahat. Flaksi käy muutenkin. 😃
Raht tiietysti. Senn jälkeen flaksi kävisi pelottavasti, mutta voisinhan palkata henkivartijan.
Rahat! Aseksuaalille helppo valinta 😊
Miljoonaomaisuus tietenkin. Seksi ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Miehenä joka saa naisilta lähestulkoon aina "vaikutat mukavalta muttta.."-pakit tekisin melkein mitä vain että olisin haluttu.
Raha ei tuo onnea, mutta naiset voisivat tuoda.
Ja minä rumana nelikymppisenä, neitsyenä ikisinkkuna, joka olen tullut sataprosenttisesti miesten torjumaksi, valitsisin tietenkin rahat. Ei sillä miesten ihailulla tee yhtään mitään jos vaihtoehtona olisi elää loppuelämä ilman taloudellisia huolia.
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi valita molempia? Minulla on sekä rahat, että flaksi.
Unohdin, että tämä on av:lla normisetti. Voitte kuvitella tilanteen, jossa joutuisitte valitsemaan ja osallistua silti kyselyyn.
Ap
Naisista 90% ottaa rahat, miehistäkin 60%.
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksenasettelu on vähän hassu. Minulla on jo käynyt flaksi sen ainoan miehen kanssa jonka tahdon, joten tietysti valitsin rahat. Mutta jos rahojen valitseminen tarkoittaisi, että menettäisin mieheni, saisivat rahat jäädä sikseen.
Sama vastaus täältä. Jos taas miestä ei enää olisi eli olisin uudelleen sinkku, niin en ota minkäänlaista miestä enää, koska yhtä hyvää ei ole olemassa kuin oma mies. Siksi rahat. Antaisin ne omalle lapselleni ja kummilapsille myös. Itse en mitään oikeastaan tarvitse, kaikkea on jo ennestään.
Rahat ottaisin, koska uskon, että saisin tuolla 30 miljoonalla hankittua itselleni keski-ikäisen viehkeän naisolennon, jolla on huomattavan suurikokoiset riippuvat rinnat. Lopuilla rahoilla tilaisin vielä pitsat meille molemmille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi valita molempia? Minulla on sekä rahat, että flaksi.
Unohdin, että tämä on av:lla normisetti. Voitte kuvitella tilanteen, jossa joutuisitte valitsemaan ja osallistua silti kyselyyn.
Ap
Aika monella vastaajalla on lapset ja perhe ollut, nuorena olisin varmaan vastannut, että flaksi. Rahaa on ennestään ja sitä voi hommata hyvän kumppanin kanssa itse lisää.
Ehdottomasti ne miljoonat.
En juurikaan pahemmin pidä muista ihmisistä tai jaksa niiden seuraa pitkiä aikoja, joten tuosta toisesta vaihtoehdosta ei olisi minulle mitään hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä joka saa naisilta lähestulkoon aina "vaikutat mukavalta muttta.."-pakit tekisin melkein mitä vain että olisin haluttu.
Raha ei tuo onnea, mutta naiset voisivat tuoda.
Sama täällä ja samaa mieltä. Nykyiset tulot riittävät haluamaani elämään paremmin kuin hyvin mutta flaksi puuttuu täysin.
Sama. 10v sisällä omaisuuteni tulee olemaan jo lähelle miljoona euroa, mutta ei tämä saa minussa aikaan mitään onnellisuuden tunnetta.
Haluaisin loppuelämän parisuhteen ja omia lapsia, se olisi se joka tekisi onnelliseksi.
t. tuo jota lainasit
Näin nelivitosena alkaa tuo naisten kanssa touhuilu olla nähty eikä libido hakkaa enää niin kovaa koko ajan takaraivoon kun nuorempana. Eli maistuisi tuo miljoonaomaisuus, voisi ottaa töistä loparit ja alkaa tehdä sijoituksia joilla varmistaa loppuelämän mukavuuden. Siinä voisi sitten samalla vielä silmäillä leidejä jos huvittaa, tosin omaisuudestani en kertoisi, ellei päästäisi niin pitkälle suhteessa että se tulisi väkisin esiin.
Rahat ottaisin. Kiinnostun tosi harvoin kenestäkään ja on paljon mahdollista etten kohtaa elämäni aikana enää ketään sellaista. Menisi siis vähän hukkaan tuo flaksihomma.
Vierailija kirjoitti:
Toisella saa myös toisen. M33v
Tämä. 30 miljoonan sijoitustuotot tarkoittaa sellaista noin 100 000€ kk "palkkaa", jolla eläisi aika makeasti. Ja jos sitten naista kaipaisi, niin vähintään gold diggereitä olisi joka sormelle - ja tutkitustihan ihan "norminaisiakin" kiinnostaa mies huomattavasti enemmän kun tällä on varallisuutta.
Kun "flaksi" ei kuitenkaan ollut rajaton vaan "realistinen" niin ison osan siitä saisi rahalla korvattua. Elämässä kuitenkin on paljon muutakin kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisella saa myös toisen. M33v
Tämä. 30 miljoonan sijoitustuotot tarkoittaa sellaista noin 100 000€ kk "palkkaa", jolla eläisi aika makeasti. Ja jos sitten naista kaipaisi, niin vähintään gold diggereitä olisi joka sormelle - ja tutkitustihan ihan "norminaisiakin" kiinnostaa mies huomattavasti enemmän kun tällä on varallisuutta.
Kun "flaksi" ei kuitenkaan ollut rajaton vaan "realistinen" niin ison osan siitä saisi rahalla korvattua. Elämässä kuitenkin on paljon muutakin kuin naiset.
Aika vähän sellaista mikä oikeasti kiinnostaa. Itseäkin edelleen kiinnostaisi enemmän tuo flaksi. -m57
Rahalla voi lennättää vaikka Thaimaasta nättejä tyttöjä pesemään selkää saunan jälkeen.
Tuo 30me on niin hillitön summa ettei sitä edes tajua. Se, että kävisi aina flaksi taas kuulostaa aika turhalle, sehän riittää että yksi sopiva kumppani löytyy, eikä sekään ole välttämätöntä.
Rahat ottaisin tietenkin, olen 50, eikä minua ole koskaan romanttinen rakkaus kiinnostanut edes ja nyt se on jo tarpeetontakin. Nuorena olin toki pari kertaa ihastunut ja se oli ihan helvetillinen tunne. Joku kai kutsuu sitä "rakkaudeksi", minusta miehen ja naisen välinen seksuaalinen kiinnostus ei ole rakkautta nähnytkään.
Eli rahat ottaisin.