Joko Vuosaaren puukotus selvisi?
Tarkoitan viime viikon torstaina tapahtunutta puukotusta. Kuulusteltavana oli ilmeisesti paljon porukkaa. Nyt lehdissä ei ole ollut mitään.
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:12"]Aivan itä Helsingissä sattuu useasti tämmöstä miks just tästä jauhatte huoh ... jos nyt ite vetäisitte pari pamia naamaa ja antasit asian olla kato sä et näköjään asiasta edes tiedä ku paska puhetta jos ees totta ois mitä jauhatte nii ois parempi mut ei ottakaa asiasta selvää ennenku puhutte yhtää mitää
[/quote]
:D
mua ei sun mielipide kiinnosta petri on hyvä ihminen ja vahva petri on vaa paras :D <3
Se ei kuullu kellekkää täällä ..ne tietää totuuden ketä paikalla oli
Ihankuin seuraisi jotain vähämielisten keskustelua...
Lohjalla maksoi henki kuulemma parikymppiä, olisko jotain samaa?
Nykyajan nuoret ei osaa viltää. Ne tökkii....
Ja edelleen se on ollut pakko tilanne ...
Hahaha. . Nykyajan ihmiset ei osaa muutaku valittaa ja työntää nokkansa jokasen asioihin
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:20"]Te niitä raukkoja ootte eiks teil oo omaa elämää ku tääl haukkuu ihmisii tulkaa naaman etee !!!
[/quote]
Tule sinä pikku äpärä minun naamani eteen, niin katsotaan kenen suu (turpa) menee kiinni. Tuliko selväksi?
Arvaappa mitä sä et mua äpäräks hauku tiijätkö mikä se on sinä se äpärä oot vitun pelle sano aika ja paikka nii mie tuuun
Tämä on paras ketju tänään. Vanhaa kunnon rehtiä nahistelua. Turpaan vaan kaikkia saatana! Itä-stadin nitku vs. punaniska hämeestä. Veikkaan että punaniska voittaa. Nisteistä ei ole mihinkään.
Parempi noi Itä-Helsingin heimoalueet kiertää kaukaa, jossei halua ongelmia.
Hoi sie! Vituttaa vissiin että Petriltä nyt ei saa patukkaa vähään aikaan
Pikku äpärän IP tunnukset saatu. Ylläpito kiittää.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:52"]Onko sulla ymmärryksessä vikaa ?? SE EI TEE SILTIKÄÄN PETRISTÄ HUONOA IHMISTÄ !!!
[/quote]
KYLLÄ TEKEE?!