Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taru Valkeapää. Suunnilleen tuollaiselta pitäisi 53-vuotiaan minusta näyttääkin. Paljon näkee jo nuoria,

Vierailija
29.12.2021 |

jotka ovat lössähtäneet ja tätiytyneet jo parikymppisinä. Se on sääli.

https://www.is.fi/viihde/art-2000008475312.html

Kommentit (181)

Vierailija
81/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taruhan on todella paljon lihonut! Ihan tädiksi viineisissä haastatteluissa. Sen lisäksi hänen hiuksensa ovat niin ohuet että näkyvät läpi? Mitä ihmettä niille tapahtui?

En näe kovin tanakkaa Tarua kuvissa. Toki voi ollakin joku gramma tullut vuosien varrella mutta onhan tuo nätti nainen edelleen. Miten moni mies on vastaavasti säilynyt noin freesinä? Jos on Tarulla ohuet hiukset niin monella herralla ei ole haiventakaan enää ollut vuosiin?  Kyselen näin naisen näkökulmasta ja näppäimistöstä. 

Vierailija
82/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mantariini kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täti on ihan ok nimitys kaikille yli 35-vuotiaille naisille.

Mies sivusta

Moni nainen kokee sen kuitenkin jotenkin epämieluisana nimityksenä. Osaatko omin sanoin kuvailla, miksi se sinusta on siitä huolimatta kuitenkin ”Ok”? Tuleeko sulle siitä jotenkin voimaantuneempi olo? 😘

Koska hän on itse vankasti setämies, pitää laittaa vahinko kiertämään ja alkaa tädittelemään naisia.

Setämiehen naisvastine on rummo (ruma mummo). Ja kyllä tätinaisia on paljon keskellämme - ei sitä voi kieltää.

Ei ole. Sedän vastine on täti. Ruman mummon, rummon, vastine on ruma pappa, rappa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan oma valinta kuinka paljon ja millaista ruokaa tunkee suuhunsa, ja liikkuuko vai ei .

Hyvältähän tuo Taru vieläkin näyttää.

Vierailija
84/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoijien omaa ulkonäköä voi vain arvailla, mutta sisäinen rumuus paistaa kilometrin päähän.

Pääasiassahan kommentointi on asiallista. Ap taitaa nyt itse olla sitä mieltä, että naisia pitää tässä taas vähän haukkua. Aika yksin kyllä on jäänyt mielipiteensä kanssa.

Ap teki kehuketjun Taru Valkeapäästä.

Kehuketjun, jossa samalla tuli haukkuneeksi naiset.

Vierailija
85/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin keskustelusta taas huomaa että naiset pahimpia arvostelijoita ja haukkujia ja nimenomaan toisia naisia kohtaan. Sitten itketään että miehet muka asettaa naisille ulkonäköpaineita. Paskan marjat. Päivittäin saa täältä lukea tälläisiä ketjuja ja ihan on naisten kirjoittamaa kuraa.

Itse muistan Tarun iloisena ja positiivisena ihmisenä ja on varmaan sitä vielä tänäkin päivänä. Voisi moni mummottelija ottaa hänestä mallia. Toisten arvostelu, haukkuminen ja kaikenlainen negailu tekee ihmisestä epämiellyttävän, ihan sama miten rypytön ja hoikka on.

N38

Minä en yhäkään tajua miksi pitää sanoa, että ”nuorekas, laiha ja upea” jos ei ole. Sitten se on ”haukkumista”. Minäkään en ole mitään noista, ja ottaisin sen vittuiluna. Täytyy olla jotenkin vajaa jos tarvitsee katteettomia kehuja ja nielee ne vielä.

Tässäkin pätee vanha viisaus: jos et pysty sanomaan mitään kaunista, älä sano mitään. Taru itse ei tullut palstalle hakemaan kehuja.

Eli vain kehua saa? Aika sairas maailma.

Vanha isäukkoni opetti: jos sinulla ei ole mitään järkevää sanottaa, pistä turpa rullalle ja rulla taskuun.  Terv m58v.

Tämä juuri! Mutta joillakin on näköjään pakko päästä aina sanomaan jotakin. He eivät vaan voi pitää sitä turpaansa kiinni.

Kaikkien pitää olla ihan hiljaa jos ei kehua retosta?

Kyllä! Olet mielummin sitten hiljaa, jos sinulla ei ole järkevää sanottavaa. Katsos kun ihan kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen. Ajatella saat vaikka mitä, mutta älä päästä sitä ulos. Okei?

Kaikilla saa olla mielipide, sen saa myös kertoa. Vaikka tätiä ja setiä loukkaa. Se on demokratiaa se.

Kyse on sivistyksestä. Saat ajatella mitä haluat, eli sinulla saa olla oma mielipide, mutta kannattaako se sanoa ääneen.

Vierailija
86/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mantariini kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täti on ihan ok nimitys kaikille yli 35-vuotiaille naisille.

Mies sivusta

Moni nainen kokee sen kuitenkin jotenkin epämieluisana nimityksenä. Osaatko omin sanoin kuvailla, miksi se sinusta on siitä huolimatta kuitenkin ”Ok”? Tuleeko sulle siitä jotenkin voimaantuneempi olo? 😘

Koska hän on itse vankasti setämies, pitää laittaa vahinko kiertämään ja alkaa tädittelemään naisia.

Setämiehen naisvastine on rummo (ruma mummo). Ja kyllä tätinaisia on paljon keskellämme - ei sitä voi kieltää.

Ei ole. Sedän vastine on täti. Ruman mummon, rummon, vastine on ruma pappa, rappa.

Sellainen pelikin on kuin rappakalja. Sitä ilmeisesti pelaa rumat papat samalla kaljaa kitaten.

Vierailija
87/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö fiksusti, liikkuu aktiivisesti, nukkuu hyvin, ei tupakoi, juo alkoholia kohtuudella = näyttää viisikymppisenäkin hyvältä. Onko tämä kenellekään yllätys?

Omalla kohdallani ei kyllä pidä paikkaansa. Eikä monella kaverillakaan. Osalla on Greenit suosineet enemmän, mutta itselläni kyllä kaikesta tuosta huolimatta viime vuosien murheet, läheisten sairastelut/kuolemat sekä oma perussairaus näkyy ulkonäössä. Paljon stressiä ja valvottuja öitä.

Vierailija
88/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

viriili mies kirjoitti:

Todella hottis! Kyllä minulle kelpaisi ihan heti. Moni nuorempi on lässähtänyt possu. He eivät jaksa edes viittä minuuttia seksiä, kun jo kunto loppuu. Tarulta saisi varmasi villit kyydit!

Tuli ensimmäisenä taas tuo ”kyyti” mieleen?

Vierailija
89/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin keskustelusta taas huomaa että naiset pahimpia arvostelijoita ja haukkujia ja nimenomaan toisia naisia kohtaan. Sitten itketään että miehet muka asettaa naisille ulkonäköpaineita. Paskan marjat. Päivittäin saa täältä lukea tälläisiä ketjuja ja ihan on naisten kirjoittamaa kuraa.

Itse muistan Tarun iloisena ja positiivisena ihmisenä ja on varmaan sitä vielä tänäkin päivänä. Voisi moni mummottelija ottaa hänestä mallia. Toisten arvostelu, haukkuminen ja kaikenlainen negailu tekee ihmisestä epämiellyttävän, ihan sama miten rypytön ja hoikka on.

N38

Minä en yhäkään tajua miksi pitää sanoa, että ”nuorekas, laiha ja upea” jos ei ole. Sitten se on ”haukkumista”. Minäkään en ole mitään noista, ja ottaisin sen vittuiluna. Täytyy olla jotenkin vajaa jos tarvitsee katteettomia kehuja ja nielee ne vielä.

Tässäkin pätee vanha viisaus: jos et pysty sanomaan mitään kaunista, älä sano mitään. Taru itse ei tullut palstalle hakemaan kehuja.

Vanha isäukkoni opetti: jos sinulla ei ole mitään järkevää sanottaa, pistä turpa rullalle ja rulla taskuun.  Terv m58v.

Joo, mutta onko muut suomalaiset, jopa nuoret naiset vapaata riistaa, joita voi kommentoida tyyliin

"jotka ovat lössähtäneet ja tätiytyneet jo parikymppisinä. Se on sääli"

Ja verrata naiseen, joka on tullut kuvaukseen ammattilaisen kampaajan ja meikkaajan jäljiltä ja puettu muotikaupan luomukseen.

Tavis naiselle tuo on harvinaista herkkua, kun huomioidaan suomalaisen naisen ostovoima

Esim. kampaaja 300-400€ kampaus,

Meikkaus 300-500€

Kuvauksessa käytetyt vaatteet 800-1200€.

Jotain suhteellisuuden tajua pitäisi saada näihin keskusteluun.

Ja Taru Valkeapää on viehättävä ja kaunis nainen, mutta aloituksessa, että tuossa jutussa annetaan hänestä virheellinen kuva. Tuskin istuu joka aamu kampaajalla, meikattavana tai mukeudu muotiluomuksiin, vaan saattaa pukeutua tuulitakkiin ja ilman meikkiä.

Vierailija
90/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

viriili mies kirjoitti:

Todella hottis! Kyllä minulle kelpaisi ihan heti. Moni nuorempi on lässähtänyt possu. He eivät jaksa edes viittä minuuttia seksiä, kun jo kunto loppuu. Tarulta saisi varmasi villit kyydit!

Mikä oli ongelma? Seksikäs nainen saa seksuaaliset mielikuvat lentoon.

Esineellistäminen ja seksuaalisuudella alentaminen. Kuvottavaa.

Vierailija
91/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Joo, mutta onko muut suomalaiset, jopa nuoret naiset vapaata riistaa, joita voi kommentoida tyyliin

"jotka ovat lössähtäneet ja tätiytyneet jo parikymppisinä. Se on sääli"

Ja verrata naiseen, joka on tullut kuvaukseen ammattilaisen kampaajan ja meikkaajan jäljiltä ja puettu muotikaupan luomukseen.

Tavis naiselle tuo on harvinaista herkkua, kun huomioidaan suomalaisen naisen ostovoima

Esim. kampaaja 300-400€ kampaus,

Meikkaus 300-500€

Kuvauksessa käytetyt vaatteet 800-1200€.

Jotain suhteellisuuden tajua pitäisi saada näihin keskusteluun.

Ja Taru Valkeapää on viehättävä ja kaunis nainen, mutta aloituksessa, että tuossa jutussa annetaan hänestä virheellinen kuva. Tuskin istuu joka aamu kampaajalla, meikattavana tai mukeudu muotiluomuksiin, vaan saattaa pukeutua tuulitakkiin ja ilman meikkiä.

Kyllä Tarusta näkee heti, että hän on energinen ja hyvässä kunnossa. Ei ole ylipainoa, kaunis kasvoiltaan ja hyvä asenne näkyy koko olemuksessa. 

Vierailija
92/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

viriili mies kirjoitti:

Jos naiset keskustelee seksistä, se on voimaannuttavaa. Kun mies, niin se on kuvottavaa? Seksuaalisuus on terveen ja elinvoimaisen ihmisen merkki. 

Ei se ole. Tässä kontekstissa se on sekä tapa alentaa naista ja esineellistää. Tarkoitus ei varmasti ole olla sinulle kiihottava millään tapaa.

Vierailija
93/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden kommenttien perusteella on helppo ymmärtää miksi hän ei ole pitkään aikaan halunnut olla julkisuudessa. Tämä nykyinen SOME-julkisuus ja vapaa ulkonäön, mielipiteiden, sukupuolen, tekemisten ym. arvostelu on varmasti rankkaa ja vaatii kovaa sietokykyä. Jokainen ihminen on omalla tavallaan kaunis ja arvokas ja ansaitsee tulla hyväksytyksi sellaisena kuin on.

Vierailija
94/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hän poikkeuksellisen valovoimainen ja kaunis, vaikka kuinka naiavihaa uhkuva alusta väittäisi ja häntä kuinka täditeltäisiin. Kauniit naiset tuppaavat olemaan kauniita koko elämänsä jos eivät sorru päihteisiin tai syö itseään valaiksi. Ikä tuo vain karismaa lisää kauniille ihmisille.

Vierailija
95/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen nainen kuvissa eikä pahalta näytä videollakaan. Mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa?

Mä olen samaa ikää Tarun kanssa. Ja kyllä Taru nyt paljon paremmalta näyttää! Toki ikä näkyy, mutta kelläpä ei.

Vierailija
96/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

viriili mies kirjoitti:

Jos naiset keskustelee seksistä, se on voimaannuttavaa. Kun mies, niin se on kuvottavaa? Seksuaalisuus on terveen ja elinvoimaisen ihmisen merkki. 

Ei se ole. Tässä kontekstissa se on sekä tapa alentaa naista ja esineellistää. Tarkoitus ei varmasti ole olla sinulle kiihottava millään tapaa.

Tämä.

Vierailija
97/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P. Mannola tuli mieleen.

Ennen kuin ehdin lukea tätä ihmettelin mielessäni, miksi nuorekas ihminen valitsee 10 vuotta vanhentavan 70-luvun mannolatukan.

Vierailija
98/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistatteleeko täällä joku kaikki kommentit missä 5kymppistä ei pidetä enää nuorena ikänä?

Siis muinoinhan ihmiset ei edes eläneet 5kymppisiksi, ei se tuohon SuperTaruun liity mitenkään, se on fakta.

5kymppinen voi kuolla luonnollisesti milloin tahansa, aivan sama miltä näyttää.

Ja tiedoksi vain, että naisetkin KALJUUNTUVAT, se on ihan normaalia. SIKSI niitä jättitukkaisia vanhuksia näkyy vain fantasiaelokuvissa.

T. 50 ens kuussa, kaljuuntunut nainen, entinen liehulettinen hevari

On myös ihan normaalia olla KALJUUNTUMATTA viisikymppisenä, oli sitten nainen tai mies. Itselläni edelleen vahvat hiukset vaikka täytin juuri 50. En esiinny fantasiaelokuvista enkä ole edes ainoa laatuani.

Vierailija
99/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla on totuus Taru-tädistä:

https://yle.fi/uutiset/3-12190763?utm_source=social-media-share&utm_med…

Odotin jotain kamalaa kun avasin linkin, mutta ihan yhtä hyvältä näyttää tuossakin.

Vierailija
100/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksa lukea koko ketjua läpi. Mutta pari kommenttia.

Joku sanoi tuolla hiuksista. Juu, vaihdevuosissa monilta hiukset harvenee. Siinä nyt ei ole mitään ihmeellistä. Tätä voi olla nuoremmillakin. Olen nähnyt alle kolmekymppisellä naisella hiukset, jotka ovat päälaelta todella harvat. Viisikymppisellä sen jo hyväksyy että tällaista se elämä on, mutta kyllä alle kolmekymppiselle soisin, että hiukset pysyvät päässä. 

Ja sitten tasapaksuudestakin joku sanoi. Itse en ole lähellekään noin hoikka kuin Valkeapää. Olen ikuinen jojottelija (paitsi nyt on aika varattu Eiran sairaalan painonhallintaklinikalle ja toivottavasti saan sieltä asiantuntevaa apua), mutta kyllä tässä ikääntymisen myötä on silti tapahtunut melkoinen vartalonmuodon muutos. Nuorempana ylipaino kertyi selkeästi eniten takapuoleen ja reisiin ja myös vatsaan vyötäröstä alaspäin. Vyötäröstä ylöspäin vatsa oli paljon litteämpi kuin nykyisin. Ihan tässä viime vuosina vatsani on alkanut muistuttaa raskausvatsaa. Kun ennen vatsapömppö loppui vyötäröön, nyt se alkaa jo kylkiluiden alta. Tämäkin saattaa olla joku vaihdevuosiin liittyvä juttu. Rasva ei kuitenkaan ole siellä vatsaontelossa, vaan ihon alla. Mutta sitä on alkanut kertyä paikkaan, johon sitä ei ennen kertynyt. Valkeapäähän on sutjakassa kunnossa, mutta jos hänelläkin on tapahtunut tämä sama muutos, niin hänen painoisellaan se näkyy tasapaksuutena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän