Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taru Valkeapää. Suunnilleen tuollaiselta pitäisi 53-vuotiaan minusta näyttääkin. Paljon näkee jo nuoria,

Vierailija
29.12.2021 |

jotka ovat lössähtäneet ja tätiytyneet jo parikymppisinä. Se on sääli.

https://www.is.fi/viihde/art-2000008475312.html

Kommentit (181)

Vierailija
1/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taruhan on todella paljon lihonut! Ihan tädiksi viineisissä haastatteluissa. Sen lisäksi hänen hiuksensa ovat niin ohuet että näkyvät läpi? Mitä ihmettä niille tapahtui?

Vierailija
2/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea työnhakuun: eiköhän siinä ollut kaikki oleellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla on totuus Taru-tädistä:

https://yle.fi/uutiset/3-12190763?utm_source=social-media-share&utm_med…

Jep. Eka kuva muokattu, tuolla totuus.

Vierailija
5/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla on totuus Taru-tädistä:

https://yle.fi/uutiset/3-12190763?utm_source=social-media-share&utm_med…

Joo, olin juuri tulossa kirjoittamaan, että olin parisen vuotta sitten tilaisuudessa, jota oli juontamassa Taru Valkeapää. Ja että hän ei todellakaan näyttänyt noin freesiltä kuin noissa IS:n jutun kuvissa. Lähempänä totuutta on tuo Ylen juttu ja livenä Taru näyttää vieläkin enemmän ikäiseltään.

Vierailija
6/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei selkeästi ole nähnyt Taru Valkeapäätä livenä lähivuosina. Näyttää hyvin pitkälti kuusikymppiseltä.

Vierailija
7/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei selkeästi ole nähnyt Taru Valkeapäätä livenä lähivuosina. Näyttää hyvin pitkälti kuusikymppiseltä.

En ole nähnyt, enkä totta puhuen edes katsonut Hugoa silloin kun se tuli, mutta muistan hänet kuitenkin. Vaikuttaa ihan pirteältä noissa kuvissa. ap

Vierailija
8/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 48v ja näytän 78v. Kyllä ihminen saa vanhentua.

Vierailija
9/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen nainen kuvissa eikä pahalta näytä videollakaan. Mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa?

Vierailija
10/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taruhan on todella paljon lihonut! Ihan tädiksi viineisissä haastatteluissa. Sen lisäksi hänen hiuksensa ovat niin ohuet että näkyvät läpi? Mitä ihmettä niille tapahtui?

No huh huh, mikä kommentti. Oikein asiallinen 53-vuotias. Olen varma, että moni av-mamma ei ole noin hoikka.

Miten ”hoikka”? Taru ei ole hoikka.

Vähän tasapaksu ehkä, mutta ei hän lihava ole.

Vierailija
11/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai me taas arvoteta naista ulkonäön kautta? Että jaksetaankin olla näin typeriä.

Vierailija
12/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai me taas arvoteta naista ulkonäön kautta? Että jaksetaankin olla näin typeriä.

Saahan sitä mainita, jos on säilynyt jotensakin freessinä. Vaatiihan sekin jotakin.

Vierailija
13/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen nainen kuvissa eikä pahalta näytä videollakaan. Mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa?

Niin. Minun piti tehdä av:lle ketju, jossa kerrankin ei haukuta ketään. Ei näköjään onnistunut. ap

Aivan varmasti piti niin. Mitä nyt itse haukuit avauksessasi naisia ”jo parikymppisinä lössähtäneiksi”. Taidat olla itse se, joka on Valkeapäätä tässä ketjussa haukkunut. Avasit tämän varmaan ihan sitä varten. Naisia haukkauksesi.

Vierailija
14/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Minun piti tehdä av:lle ketju, jossa kerrankin ei haukuta ketään. Ei näköjään onnistunut. ap

Aivan varmasti piti niin. Mitä nyt itse haukuit avauksessasi naisia ”jo parikymppisinä lössähtäneiksi”. Taidat olla itse se, joka on Valkeapäätä tässä ketjussa haukkunut. Avasit tämän varmaan ihan sitä varten. Naisia haukkauksesi.

Tietty marginaali ihmisiä arvottaa ihmisyyden aina ulkonäön kautta - sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
15/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

P. Mannola tuli mieleen.

Vierailija
16/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P. Mannola tuli mieleen.

Samaa mietin, nyt vanhempana Taru näyttää aivan häneltä.

Vierailija
17/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis 😊

Vierailija
18/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää aivan säälittävä ketju..  Taruhan näyttää edelleen erittäin hyvältä kuten tuossa "totuudellisessa" videohaastattelussa nähtiin. En huomaa mitään erityistä vanhenemista, lihomista tai hiusten ohenemista. Olette kyllä ihan oikeasti todella säälittäviä.. 

Vierailija
19/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

P. Mannola on upea. Jos tulisin verratuksi häneen, olisin onnellinen.

Vierailija
20/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kauniista kommentista, mutta olet väärässä. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän