Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taru Valkeapää. Suunnilleen tuollaiselta pitäisi 53-vuotiaan minusta näyttääkin. Paljon näkee jo nuoria,

Vierailija
29.12.2021 |

jotka ovat lössähtäneet ja tätiytyneet jo parikymppisinä. Se on sääli.

https://www.is.fi/viihde/art-2000008475312.html

Kommentit (181)

Vierailija
61/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua haittaa tädittely, koska tiedän, etten ole täti. N40

Ei minuakaan. Itse olen 48, enkä osaa määritellä, olenko ”täti” vai en 😀 Olen 48-vuotias ja eri näköinen kuin 35- tai 25-vuotiaana.

Totesin vain, että monia se kuitenkin haittaa, koska sillä harvoin tarkoitetaan mitään positiivista ja ihmettelin, miksi sellaisia nimityksiä tarvitsee väen vängällä käyttää, jos ne jotakuta loukkaavat.

Vierailija
62/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mantariini kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täti on ihan ok nimitys kaikille yli 35-vuotiaille naisille.

Mies sivusta

Moni nainen kokee sen kuitenkin jotenkin epämieluisana nimityksenä. Osaatko omin sanoin kuvailla, miksi se sinusta on siitä huolimatta kuitenkin ”Ok”? Tuleeko sulle siitä jotenkin voimaantuneempi olo? 😘

Miten niin et ole täti?

Minulla ei ole sisaruksia, joten en ole täti. En edes kummitäti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin keskustelusta taas huomaa että naiset pahimpia arvostelijoita ja haukkujia ja nimenomaan toisia naisia kohtaan. Sitten itketään että miehet muka asettaa naisille ulkonäköpaineita. Paskan marjat. Päivittäin saa täältä lukea tälläisiä ketjuja ja ihan on naisten kirjoittamaa kuraa.

Itse muistan Tarun iloisena ja positiivisena ihmisenä ja on varmaan sitä vielä tänäkin päivänä. Voisi moni mummottelija ottaa hänestä mallia. Toisten arvostelu, haukkuminen ja kaikenlainen negailu tekee ihmisestä epämiellyttävän, ihan sama miten rypytön ja hoikka on.

N38

Minä en yhäkään tajua miksi pitää sanoa, että ”nuorekas, laiha ja upea” jos ei ole. Sitten se on ”haukkumista”. Minäkään en ole mitään noista, ja ottaisin sen vittuiluna. Täytyy olla jotenkin vajaa jos tarvitsee katteettomia kehuja ja nielee ne vielä.

Tässäkin pätee vanha viisaus: jos et pysty sanomaan mitään kaunista, älä sano mitään. Taru itse ei tullut palstalle hakemaan kehuja.

Eli vain kehua saa? Aika sairas maailma.

Vanha isäukkoni opetti: jos sinulla ei ole mitään järkevää sanottaa, pistä turpa rullalle ja rulla taskuun.  Terv m58v.

Vierailija
64/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mantariini kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sivusta

Moni nainen kokee sen kuitenkin jotenkin epämieluisana nimityksenä. Osaatko omin sanoin kuvailla, miksi se sinusta on siitä huolimatta kuitenkin ”Ok”? Tuleeko sulle siitä jotenkin voimaantuneempi olo? 😘

Koska hän on itse vankasti setämies, pitää laittaa vahinko kiertämään ja alkaa tädittelemään naisia.

Setämiehen naisvastine on rummo (ruma mummo). Ja kyllä tätinaisia on paljon keskellämme - ei sitä voi kieltää.

On ruma setä silloin retä?

Vierailija
65/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mantariini kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sivusta

Koska hän on itse vankasti setämies, pitää laittaa vahinko kiertämään ja alkaa tädittelemään naisia.

Setämiehen naisvastine on rummo (ruma mummo). Ja kyllä tätinaisia on paljon keskellämme - ei sitä voi kieltää.

En tiedä, tarkastin tuon rummin urbaani-sanakirjasta. Se on ihan virallinen termi.

Juu, mäkin keksin ton äsken. Sekin on ihan virallinen nimitys rumista setämiehistä.

Vierailija
66/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 48v ja näytän 78v. Kyllä ihminen saa vanhentua.

Kunhan runko on kuosissa, niin paukuti, paukuti.

Meinasit että voi yhä panna jos on kohtuullisen hoikka? Että tämän koko ketjun pohjimmainen tarkoitus on arvostella pantavuutta?

Ei helvetti.

Sehän näiden "miesten" "ajattelun" kiteyttää: sopiiko nainen omiin runk*ausunelmiin vaiko ei.

Vierailija
67/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mantariini kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sivusta

Miten niin et ole täti?

Ei ole tätitukkaa, olen hoikka, pukeudun nuorekkaasti, omasta mielestäni en ole täti. Jos jonkun mielestä olen, sitten olen.

Siis onko täti sinulle negatiivinen ilmaus? Vaikka olisit täti-iässäkin?

Jostain syystä minulle tulee tädittelystä mieleen ennen kaikkea tätitukka.

Vierailija
68/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kundi Nakkilasta kirjoitti:

Tuli junnuna katsottua tuota hugo ohjelmaa.

Täytyy myöntää että tuli itseensä kajottua, kun Valkeapäätä katseli

Nimimerkkisikin jo kertoo, että kätesi vierailee siellä nakkilassa sangen usein.

Vierailija
69/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa 53v suomalaisista naisilta näyttäisi tuolta, jos he tulisivat suoraan kuvaukseen kampaajan ja meikkistudion kautta ja vaatteet

" Vihreä kimono / Lara's Secret, leopardikuvioinen silkkitunika / Design Martzu jne.

Vai vertaatko, viimeisen päälle ammattilaisten laittamaa naista, työkaverisiisi tai tavis naiseen kadulla.

Kyllä eroa on myös miehissä. Joku 74v presidentti Niinistö näyttää niin nuorekkaalta, kun on käynyt kampaajan ja meikkistudion kautta ja vetäisee uudet vetimet päälle, kuin joku 40v rekkakuski työssään, vaikka ikäero 30v.

Vierailija
70/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin keskustelusta taas huomaa että naiset pahimpia arvostelijoita ja haukkujia ja nimenomaan toisia naisia kohtaan. Sitten itketään että miehet muka asettaa naisille ulkonäköpaineita. Paskan marjat. Päivittäin saa täältä lukea tälläisiä ketjuja ja ihan on naisten kirjoittamaa kuraa.

Itse muistan Tarun iloisena ja positiivisena ihmisenä ja on varmaan sitä vielä tänäkin päivänä. Voisi moni mummottelija ottaa hänestä mallia. Toisten arvostelu, haukkuminen ja kaikenlainen negailu tekee ihmisestä epämiellyttävän, ihan sama miten rypytön ja hoikka on.

N38

Minä en yhäkään tajua miksi pitää sanoa, että ”nuorekas, laiha ja upea” jos ei ole. Sitten se on ”haukkumista”. Minäkään en ole mitään noista, ja ottaisin sen vittuiluna. Täytyy olla jotenkin vajaa jos tarvitsee katteettomia kehuja ja nielee ne vielä.

Tässäkin pätee vanha viisaus: jos et pysty sanomaan mitään kaunista, älä sano mitään. Taru itse ei tullut palstalle hakemaan kehuja.

Vanha isäukkoni opetti: jos sinulla ei ole mitään järkevää sanottaa, pistä turpa rullalle ja rulla taskuun.  Terv m58v.

Tämä juuri! Mutta joillakin on näköjään pakko päästä aina sanomaan jotakin. He eivät vaan voi pitää sitä turpaansa kiinni.

Vierailija
71/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen nainen kuvissa eikä pahalta näytä videollakaan. Mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa?

Niin. Minun piti tehdä av:lle ketju, jossa kerrankin ei haukuta ketään. Ei näköjään onnistunut. ap

Kukaan ei ole haukkunut. Mutta ei voi valehdella lehmää lampaaksi. Ei hän näytä nuorelta eikä laihalta, vaan ikäiseltään tädiltä. Jopa vanhemmalta.

Mikä sinä olet tädittelemään siellä ketään? Oletko joku plösö kolmekymppinen vaiko luurangoksi itsensä laihduttanut rusina kun pitää oikein urakalla Tarua dissata?Huono olo ainakin sinulla on. Hyvännäköinen nainen Taru on edelleen.

Muutenkin naurettavaa aikuisen ihmisen kutsua ketään tädiksi, lapset kutsuvat tädiksi aikuisia naisia.

Mies sivusta

Tuolla asenteella myös pysyt siellä sivussa.

Vierailija
72/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Taru Valkeapää näyttää aina hyvältä ja ikäiseltään.

Tässä vähän toisenlainen kuva arjesta

https://www.tamperelainen.fi/paikalliset/3373048

Vierailija
73/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mantariini kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sivusta

En tiedä, tarkastin tuon rummin urbaani-sanakirjasta. Se on ihan virallinen termi.

Juu, mäkin keksin ton äsken. Sekin on ihan virallinen nimitys rumista setämiehistä.

Rummon vastine voisi olla remis eli setämies. Remiksiä näkee aika paljon ja ovat yleensä hanakoita haukkumaan naisia kaikin tavoin ja unohtavat samalla itse tuovansa yrjön kurkkuun omalla olemuksellaan.

Vierailija
74/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ton jutun perusteella Taru on superihminen.

Minä jotenkin vieroksun kaikessa superhyviä ihmisiä, minusta se on jotenkin luonnotonta että on aina energinen ja kaunis ja kaikki asiat loksahtaa painalleen.

Oma elämäni on akvan päinvastaista, elämä on vain sarja ongelmia joita pitää rämpiä läpi ja ratkaista, koskaan ei voi valmis ja onnellinen. Eikä nykyään edes terve.

Jtiedoksi ap:lle että muinoin ihmiset ei edes eläneet 5kymppisiksi. Joten on todellakin ihan luonnollista näyttää jo siltä että kuolee millä hetkellä hyvänsä.

T. Tammikuussa 50v

Minun mielestäni taas juttu ja haastattelu oli ok, mutta tässä ketjussa olisi pitänyt apinan raivolla kehua häntä ulkoisesti mitä ihmeellisimmillä tavoin 😅

Kuka sinut pakottaa kirjoittamaan yhtään mitään? Jos tunnet pakottavaa tarvetta haukkua muita ihmisiä, tee se ihan keskenäsi, älä oksentele julkisesti pitkin nettiä.

Vierailija
75/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan hyvältä ikäisekseen. Lyhyt tukka varmasti oikea valinta, jos hiukset eivät ole paksut. Lisäksi valuva hiusmalli vetää piirteitä alaspäin, joten harvalle vanhemmalle sopii polkkaa pitempi malli.

Miksi ihmisen pitäisi säilyä samanlaisena? Eräs ystäväni on kuvankaunis ja urheilullinen. Hänellä oli nuoresta saakka paksut hiukset ja poninhäntä suunnilleen oman ranteeni vahvuinen. Lähellä 50 ikävuotta hiuksien paksuus väheni noin puoleen ilman mitään syytä. Kävi monissa tutkimuksissa ja oli huolissaan, että on saanut jonkin sairauden, mutta ainoa selvitys oli vain ikä.

Vierailija
76/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mantariini kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sivusta

Rummon vastakohta lienee eturauhasvaivainen lerppakul*i?

Vierailija
77/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö fiksusti, liikkuu aktiivisesti, nukkuu hyvin, ei tupakoi, juo alkoholia kohtuudella = näyttää viisikymppisenäkin hyvältä. Onko tämä kenellekään yllätys?

Vierailija
78/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Isälläsi ei tainnut olla kaikki muumit laaksossa. Lipevä kehuskelija?

Faija oli peruskoulun yläasteen rehtori ennen eläkkeelle jäämistään.  Hän pisteli teikäläiset usein jälki-istuntoon opetuksen häirinnän takia.

Vierailija
79/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Tämä juuri! Mutta joillakin on näköjään pakko päästä aina sanomaan jotakin. He eivät vaan voi pitää sitä turpaansa kiinni.

Kaikkien pitää olla ihan hiljaa jos ei kehua retosta?

Kyllä! Olet mielummin sitten hiljaa, jos sinulla ei ole järkevää sanottavaa. Katsos kun ihan kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen. Ajatella saat vaikka mitä, mutta älä päästä sitä ulos. Okei?

Vierailija
80/181 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Isälläsi ei tainnut olla kaikki muumit laaksossa. Lipevä kehuskelija?

Faija oli peruskoulun yläasteen rehtori ennen eläkkeelle jäämistään.  Hän pisteli teikäläiset usein jälki-istuntoon opetuksen häirinnän takia.

Tuskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan