Onko Chris Martin hyvännäköinen?
Kommentit (7)
Onko se tämä Coldplay-heebo? En tiedä, ei häiritse mun silmää mutta ei myöskään aiheuta mulle mitään värinöitä. Coldplayn musiikista kyllä pidän, mutta en erityisesti harrasta sitä.
Jos nyt saat ketjuusi vastauksia, että CM on ihan yök ja ällö, niin mitä se vaikuttaa sinun käsitykseesi hänen seksikkyydestään? Kysytkö täältä lupaa pitää Chris Martinia seksikkäänä? Jos, niin miksi?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 10:49"]
Onko se tämä Coldplay-heebo? En tiedä, ei häiritse mun silmää mutta ei myöskään aiheuta mulle mitään värinöitä. Coldplayn musiikista kyllä pidän, mutta en erityisesti harrasta sitä.
Jos nyt saat ketjuusi vastauksia, että CM on ihan yök ja ällö, niin mitä se vaikuttaa sinun käsitykseesi hänen seksikkyydestään? Kysytkö täältä lupaa pitää Chris Martinia seksikkäänä? Jos, niin miksi?
[/quote]En koskaan kysy keneltäkään lupaa mihinkään...:D Kysyn koska haluan tietää mitä jotkut muut siitä ajattelee -ap
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 10:49"]Onko se tämä Coldplay-heebo? En tiedä, ei häiritse mun silmää mutta ei myöskään aiheuta mulle mitään värinöitä. Coldplayn musiikista kyllä pidän, mutta en erityisesti harrasta sitä.
[/quote]
No kai sitä kysyä saa herranjumala
On se ihan joo.