Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Vihaan pyykkien laittamista kaappiin"

Vierailija
14.04.2015 |

Tämä bongattu tuolta toisesta ketjusts ja usein nousee esille pyykkäyaiheisissa ketjuissa, kuten myös kahvipöytäkeskusteluissa.
Minä en oikeesti käsitä miksi niin moni suorastaa VIHAA sitä. Itse viikkaan pinoon puhtaat vaatteet jokaiselle perheenjäsenelle oman pinon ja sitten jokainen vie omat vaatteet kaappiinsa. Minä hoidan nuorimman lapsen vaatteet. Ja homma tehdään vähintään joka toinen päivä. Suihkusta tullessa helppo teininkin napata oma pino mukaan yläkertaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä nakkaan puhtaat vaatteet puhtaiden pyylkien koppaan. Sitten olen yleensä niin laiska et koppa kulkeutuu makuuhuoneeseen pois edestä, ja unohdan sen. Kunnes tarvin sitä taas puhtaita pyykkejä varten...
Näin saattaa käydä pari kertaa peräkkäin, ja kopassa onkin sitten vähintään 3 koneellista puhdasta pyykkiä. Ja sitä kasaa mä vihaan viikata sit kaappiin :D

Vierailija
2/4 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin kun muu perhe on mennyt nukkumaan, saan suorastaan meditatiivista aktiviteettia pyykkien viikkaamisesta & sukkien parittamisesta samalla töllöä katsellen. Viikatut kasat yläkerran sohvalle riviin ja jokainen vie omaan kaappiinsa asianmukaisille paikoilleen. Lasten kohdalla järjestely toimii, mutta jostain syystä rouvan pyykit vaativat useamman huomautuksen ennen kuin siirtyy hänen unelmoimaansa walk-in vaatekomeroon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olin minä, joka tuon kirjoitti. Meillä ei ole sen ikäisiä lapsia, että he laittaisivat vaatteet itse kaappiin. Pyykki kuivataan alakerrassa, mutta vaatteensäilytys on yläkerrassa. Aikuisten vaatteet eivät ole vaatekaapeissa, vaan hankalasti sivukkaassa (asumme rintamamiestalossa). En voi viedä pyykkiä yläkertaan silloin, kun olisi aikaa (=vauva nukkuu), koska silloin vauva herää. Tässä syyt, miksi vihaan tätä työtä.

Vierailija
4/4 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan itsekin ja siksi järjestin vaatekaappini kodinhoitohuoneen viereen. Eipä tarvitse kanniskella. Paitsi liinavaatteet mutta niitä ei tule niin paljoa. Pukeudun ja riisuunnun aina muutekin kylppärissä, makkarissa oleva vaatekaappi oli mulla tosi epäkäytännöllinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä